دانلود کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید با صدای حوریه شیرمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید اثر نویی سوراکو

دانلود و خرید کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید

معرفی کتاب صوتی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید

در این فایل صوتی نویی سوراکو مقاله نویس متخصص جرایم انسانی در یک سخنرانی تد با شما درباره قاچاق انسان در جهان صحبت می‌کند.

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

شنیدن قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌ها، سخن‌رانی‌ها و موضوعات حوزه مطالعات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی

درباره نویی سوراکو

سوراکو نویسنده و مولفی است که در رابطه با جرایم و قاچاق انسان و جرایم جنایی در سطح جهانی مقالاتی دارد و در برنامه تد تاک نیز سخنرانی کرده که بسیار پرطرفدار بوده است. برخی از کتاب‌های سوراکو مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. 

 بخشی از سخنرانی قاچاق انسان، نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید

حدوداً ۱۰ سال پیش، من دوران نسبتاً سختی رو می‌‌گذروندم، برای همین تصمیم گرفتم که برم پیش مشاور. چند ماهی بود پیشش می‌‌رفتم که یه روز بهم نگاه کرد و گفت: « تا قبل از سه سالگی، کی تو رو بزرگ می‌‌کرد؟» من گفتم پدر و مادرم، و اون گفت: « فکر نمی‌کنم قضیه این طور بوده باشه، چون اگه اینطوری بود، ما الان باید با مشکلاتی خیلی پیچیده‌تر از این دست و پنجه نرم می‌کردیم.»

حرفش شبیه شروع یه جک بود، ولی من می‌دونستم که جدیه. چون اوایل که تازه می‌رفتم پیشش، خیلی سعی می‌کردم بامزه باشم، مدام می‌‌خواستم جک‌های مختلف تعریف کنم، ولی اون خیلی سریع مچم رو گرفت. بهم نگاه می‌‌کرد و می‌گفت: «این واقعاً غم‌انگیزه!» وحشتناک بود!

در نتیجه می‌دونستم که باید جدی باشم و از پدر و مادرم پرسیدم که کی من رو تا قبل از سه سالگی بزرگ کرده؟ و در کمال تعجب دیدم که بهم گفتن یکی از فامیل‌های دورمون که من خاله صداش می‌کردم، همون کسی بوده که از من مراقبت می‌کرده.

من خاله‌ام رو به‌وضوح به خاطر می‌آرم. وقتی که خیلی بزرگ‌تر شده بودم، احساس می‌کردم اون بخشی از زندگی منه. موهای صاف و ضخیمش رو یادمه که وقتی خم می‌شد تا بلندم کنه مثل یه پرده دورم می‌افتاد. لهجه‌ی جنوبِ تایلندی لطیفش، جوری که بهش وابسته بودم، حتی اگه فقط می‌خواست بره دستشویی یا بره یه چیزی بخوره، من باید باهاش می‌رفتم. من عاشقش بودم. ولی بچه‌ها خیلی سریع عاشق می‌شن، قبل از اینکه یاد بگیرن عشق، بعضی وقت‌ها نیازمند رها کردنه.

نظرات کاربران

کاربر ۴۱۵۵۱۶۶
۱۴۰۱/۰۲/۱۹

لطفا کتابهایی متعدد دیگری باب قاچاق انسان و قاچاق اعضای بدن وارد طاقچه کنید

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۳۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۳۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان