دانلود کتاب صوتی مدیریت افکار و ذهن در زندگی با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت افکار و ذهن در زندگی اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت افکار و ذهن در زندگی

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مدیریت افکار و ذهن در زندگی

کتاب صوتی مدیریت افکار و ذهن در زندگی نوشته نازنین آذرسا است که با صدای خود نویسنده منتشر شده است. کتاب مدیریت افکار و ذهن در زندگی به شما یاد می‌دهد چطور در زندگی موفق باشید.

درباره کتاب مدیریت افکار و ذهن در زندگی

مغز هر کس مانند نرم افزاری است در داخل کامپیوتر جسم ما که مسئولیت‌های زیادی بر عهده دارد. مدیریت ذهن در واقع مدیریت تمام باورها عقاید و افکاری است که انسان در طول زندگی‌اش دارد. زمانی که ما بتوانیم مدیریت تمام افکار و باورهای خود را در دست بگیریم در واقع در راه رسیدن به اهداف خود قرار می‌گیریم و هر گاه افکاری که بر ذهن ما می‌آید بدون اجازه بر ذهن ما رانده می‌شود، وارد کارزاز عمل شوند در نتیجه گاهی شاهد اعمالی از خود هستیم که شک می‌کنیم که آیا توسط ما انجام شده‌اند یا خیر. کارآفرینان برتر دنیا از طریق همین مدیریت بر افکار و ذهن خود توانسته‌اند به اهداف و خواسته‌های خود در زندگی برسند افراد بزرگی چون آنتونی رابینز، برایان تریسی، دن لاک و غیره همگی جزو کسانی هستند که افسار ذهن خود را در دست گرفته و به جایگاهی در زندگی خویش دست یافته‌اند که حتی خود آنها روزگاری باورشان نمی‌شد. در این کتاب نویسنده قصد دارد به کارکرد ذهن و چگونگی مدیریت بر افکار خود بپردازد تا با روشی درست مسیر زندگی خود را خود تعیین کند و نه سرنوشت و اجبار.

شنیدن کتاب مدیریت افکار و ذهن در زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت افکار و ذهن در زندگی

مدیریت ذهن برای نیل به موفقیت از نیازهای اساسی هر انسانی است و البته موردی غیر اکتسابی و غیر قابل تقویت نیز نمی باشد. هر فردی می تواند توان مدیریت ذهن را در خود بسیار بالا ببرد و این گونه نیست که برخی انسان‌های خاص مانند کار آفرینان این توان را دارند و بقیه هیچ. بحث مدیریت ذهن در حوزه آموزه‌های دینی ما نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است به نحوی که بررسی توصیه‌ها و دستورات دینی بخوبی گویای راهکارهای تاثیر گذار و عملی در مدیریت برتر ذهن می‌باشند. ترکیب ذهن و مدیریت، آگاهی و موفقیت را برای هر انسانی و در هر زمینه ای می تواند در پی داشته باشد. اگر برای لحظه‌ای بتوانیم باور داشته باشیم که ۱۰۰ درصد مدیریت ذهن امکان پذیر می‌باشد، آنگاه حاصل آن بایستی ۱۰۰ درصد موفقیت باشد. یعنی هر میزان مدیریت ذهن خود را بیشتر در اختیار بگیریم به همان میزان شانس موفقیت ما بالا خواهد رفت.

چگونه ذهن خود را مدیریت کنیم؟

همان طور که عرض شد مدیریت ذهن شاید توانایی باشد که برخی افراد به صورت ذاتی از آن برخوردارند. اما نباید گفت سایر افراد نمی‌توانند آن را در خود تقویت کنند. بلکه امکان تقویت این توانایی در کلیه افراد وجود دارد. حال قصد داریم نکاتی چند ارائه نماییم و توضیح دهیم که با کمک آن ها چگونه ذهن خود را مدیریت کنیم؟

امروزه بر اساس مولفه‌های زندگی ماشینی و شهری و با توجه به مشغله‌‌های مختلف روزمره برای افراد و شرایطی که پیرامون اکثریت ما وجود دارد و بهداشت روانی ما را با مشکلات فراوانی رو به رو می‌‌کند، ضرورت مدیریت کردن ذهن بیش از پیش نمایان می‌شود و باید در این زمینه وقت گذاشته و آموزش‌های مناسبی دید تا بتوان با این کار هم سلامت روان خود را بهبود بخشید و هم بتوان در راه نیل به موفقیت و اهداف عالی در زندگی گام‌هایی استوارتر برداشت.

نظرات کاربران

کاربر ۶۴۹۵۳۸۶
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

بسیار عالی و جالب بود

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۹۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۹۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان