دانلود کتاب صوتی نقطه امگا با صدای حامد خدادادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نقطه امگا اثر دان دلیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی نقطه امگا

نویسنده:دان دلیلو
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی نقطه امگا

نقطه امگا اثری از دان دلیلو نویسنده کتاب «آوای سپید» است. دلیلو مانند کتاب قبلی‌اش در این اثر هم به سراغ اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه کاخ سفید و پنتاگون رفته است.

درباره کتاب صوتی نقطه امگا

یک تئوریسین جنگ و مشاور سری پنتاگون به اسم ریچارد الستر پس از مدت‌ها کار کردن در مراکز سری سیاست‌گذاری کشور به خواست خودش به یک نقطه دوردست در مکانی ناشناخته می‌رود تا باقی عمر خود را به دور از هیاهو در آرامش بگذراند. یک فیلمساز جوان به دنبال ساختن فیلمی از زندگی الستر است و به دیدن او می‌رود و دختر الستر هم به عنوان نفر سوم به آنها می‌پیوندد...

دان دلیلو. در این اثر هم بار دیگر به مافیای قدرت و دست‌های کثیف پشت پرده سیاست‌های جنگ طلبانه ایلات متحده پرداخته است.

شنیدن کتاب نقطه امگا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست داران ادبیات داستانی غرب مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره دان دلیلو

دان دلیلو نویسنده و نمایشنامه‌نویس امریکایی است که در بیستم نوامبر ۱۹۳۶ متولد شده است. او در نوجوانی به نوشتن علاقه زیادی نداشت و تابستان‌ها به عنوان پارکبان کار می‌کرد . پس از این که دانشگاه را تمام کرد و در رشته هنرهای ارتباطی فارغ‌التحصیل شد، بارها شغل عوض کرد و سرانجام نویسندگی پیشه کرد. اولین مجموعه داستانش را با نام رودخانه جردن در سال ۱۹۶۰ نوشت و از ان موقع تاکنون بیست مجموعه داستان کوتاه و شانزده رمان نوشته است. 

دلیلو یکی از نویسندگان بزرگ زمانه شناخته می‌شود که بیش از بیست جایزه معتبر جهانی ادبیات را برده است. او اولین جایزه خود را در سال ۱۹۷۹ و آخرینشان را در سال ۲۰۱۰ دریافت کرد. ارنست همینگوی و جیمز جویس دو نویسنده‌ای هستند که بر دلیلو تاثیر گذاشته اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت

حجم

۲۲۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت

حجم

۲۲۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۵۰۰
۳۸,۸۵۰
۳۰%
تومان