نظرات درباره کتاب صوتی زیتون سرخ و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی زیتون سرخ اثر سیدقاسم یاحسینی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی زیتون سرخ

گوینده:رویا فلاحی
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۴.۷از ۲۹ رأی
۴٫۷
(۲۹)
|قافیه باران|
کتاب بسیار خوبی بود. یک زندگی پر فراز و نشیب که شنونده رو با خودش میکشونه. زندگی خانم یوسفیان، منو هرشب با خودش همراه میکرد. کتاب متفاوتی در بین کتاب های سوره مهر بود که از شنیدنش لذت بردم. شخصیت هایی که تکراری نبودند و حوادثی که گاه برام عجیب بود، گاه تلخ و گاه شیرین. گویندگی و موسیقی هم خوب بود. _______ ممنون از طاقچه
کاربر ۱۰۹۴۵۱۲
c😍😍😍😃😃😆
سید کاظم بدری فر
سلام بسیار عالی از اراده خانم یوسفیان تعجب کردم چند مرتبه گریستم
mahdiye
واقعا عالی بود.....
رزماری
کتاب جذاب در مورد اولین زن اتمی ایران متاسفانه به جز متن کتابی که در اختیار شماست چیز بیشتری از این بانوی شیر زن در منابع دیده نمیشه همین که نویسنده زندگی نامه ایشون رو به نگارش در آوردن کار بسیار خوب و قابل تقدیری هست
L.s
اهنگی که ابتدا هر فصل پخش میشه خیلی قشنگه کاش میشد دانلودش کرد کسی این اهنگ رو میشناسه؟؟؟؟
hesam
کتاب جالب با داستان متفاوتی بود. چرا هیچ اطلاعات و عکسی از ایشون تو اینترنت نیست؟؟؟ ارزش گوش دادن رو داشت
شهاب
خیلی کتاب قشنگی بود. چند جای کتاب اشک تو چشمام جمع شد. چه قدر خانم یوسفیان سختی کشیدن. واقعا پیامبر اسلام که فرمودند بهشت زیر پای مادران است درست گفتن. ایشون ذره ای کوتاهی در بزرگ کردن فرزندانشون نکردند.
کاربر ۱۴۸۲۸۷۷
خیلی لذت بردم .وبیشتر به این پی بردم که این دنیا چقد بالا وپایین دارد.
sara
عالی
فاطمه
کتاب خیلی زیبایی بود پیشنهاد میکنم این کتاب رو حتما بخونید
دارا
کتاب عجیب و جالبی بود با سایر کتب زندگی نامه دفاع مقدس تفاوت داشت اینبار افراد کتاب خیلی زیاد مذهبی نبودند. روایت یک بانوی الگو که هم در علم سرآمد بود و هم مادری فداکار بود چه حوادث تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشت کتاب برای ۱۷ سال قبل هست و کاش از ادامه زندگی جذاب این بانو خبردار می شدیم بهترین قسمت کتاب زمان پژوهش ها و دستاوردهای این فرد بود گویندگی متوسط بود امتیاز ۸ از ۱۰
کاربر ۶۲۳۸۴۲۳
به معنای واقعی کلمه عالی بود. اول شک داشتم که کتاب خوبی هست یا نه ولی بعدش هر چقدر به انتهای کتاب نزدیک میشدم دلم میگرفت که ای کاش تموم نمیشد‌. گویندگی هم محشر بود.
SH.M
بیشتر از اینکه یک نخبه به تمام معنا بودند یک مادر فداکار و ایثار گرند که از انتخابهای ایشان در زندگیشان واقعا متحیر میشوید . عالی بود و دوباره گوش خواهم داد . با گویندگی دلنشین خانم فلاحی کاش قدر این گوهرها را بیشتر بدانیم . نمیدانم در قید حیات هستند یا نه . افتخار افرینند زنان ما .
واقف
خاطرات خانم یوسفیان همراه با گویندگی عالی خانم فلاحی یه کتاب صوتی قشنگ و تاثیرگذار رو ساخته. موسیقی های استفاده شده در کتاب صوتی به شدت سنجیده و زیبا بودند. خاطرات مختصره اما عمق فراز و نشیب زندگی یه زن پر تلاش رو به خوبی نشون میده.
Sadat
عالی است. من نسخه کاغذی این کتاب را در عرض کمتر از یک روز خواندم و زندگی پرفراز و نشیب و اراده فوق العاده این بانوی بزرگوار مرا مجذوب خود کرد. توصیه می‌کنم حتما بخوانید تا بدانید بانوان این سرزمین چه توانایی‌های شگفت‌انگیزی می‌توانند در همه عرصه‌ها از خود نشان دهند.
کاربر ۱۵۳۸۲۷۱
عالی بود
little_squirrel
عالی بود متن روان با گویندگی ماهرانه خانم فلاحی داستان رو بسیار جذاب کرده بود💙
SY
شنیدنی و داستانی جدید و جذاب

زمان

۶ ساعت

حجم

۴۹۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت

حجم

۴۹۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد