دانلود و خرید کتاب راز بزرگ هستی؛ جلد اول مهدی داعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز بزرگ هستی؛ جلد اول اثر مهدی داعی

کتاب راز بزرگ هستی؛ جلد اول

نویسنده:مهدی داعی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راز بزرگ هستی؛ جلد اول

مجموعه کتاب راز بزرگ هستی نوشته مهدی داعی است. این مجموعه کتاب راهنمایی رهایی بخش برای رسیدن به سعادت و خوشبختی است که نویسنده در اختیار خوانندگان قرار داده است.

درباره مجموعه راز بزرگ هستی

ما در دوران عجیبی از تاریخ زندگی می‌کنیم، زمانی که بشریت به دلیل افزایش سطح آگاهی مردم، تحولات بزرگی را شاهد است. یکی از این تحولات، دسترسی بشر به تکنیکی است که از طریق آن می‌تواند با خداوند هماهنگ شود. تکنیکی مرموز و در عین حال بسیار رهایی بخش و قدرت دهنده که قرن‌ها به صورت مخفی مانده بود و با کمک آن می‌توان انرژی الهی را درون خود حس کرده و تعادل و هارمونی را برای خود و کل سیاره زمین به ارمغان آورد.

این تکنیک؛ به راز بزرگ هستی مشهور است و برای اولین باریکی از بزرگترین رهبران و پیامبران الهی، حضرت موسی (ع) از آن استفاده کرد و با آن توانست معجزه بزرگی خلق کند و قوم بنی اسرائیل را از اسارت فرعونیان آزاد کند. پس از آن، عده کمی از پیامبران و قدیسان تواستند با کمک این راز معجزاتی بزرگ خلق کنند و در کتب مقدس به آن اشاره شده است.

بعد از قرن‌ها، این راز برای اولین بار از طریق این مجموعه در اختیار عموم مردم قرار گرفته است و شما می‌توانید همچون پیامبران معجزات بزرگی خلق کنید؛ یعنی کارهایی کنید که خارج از عادات و باورهای فعلی ذهن‌تان است. هر چقدر از این راز بیشتر استفاده کنید به همان اندازه متوجه می‌شوید که هدف متعالی این راز، ایجاد آرامش و دنیایی مبتنی بر عشق است. در واقع این راز بزرگ و قدرتمند، بالاترین هدف قانون جذب است و قوی ترین ابزار تجلی آرزوها در طول تاریخ بشری است.

همان گونه که حضرت موسی توانست با کمک این راز، قومی را از اسارت قومی دیگر آزاد کند، شما نیز می‌توانید با استفاده از آن، خودتان را از اسارت در منطقه امنی رها کرده که تا کنون ناخودآگاه تان شما را در آن به دام انداخته و زندگی محدودی را بر اثر آن تجربه کرده‌اید. 

بنابراین با استفاده از راز نهفته در این مجموعه می توانید به آزادی واقعی برسید و الوهیت درونی‌تان را آزادانه در هر وضعیت و در هر لحظه از عمرتان ابراز کرده و بدانید خالق دنیایی هستید که تجربه می‌کنید. استفاده از این راز به هیچ مکانیسم بیرونی و یا دانش خاصی نیاز ندارد و صرفاً به صدا، قلب و روح‌تان نیاز دارد و در چند ساعت می‌توانید در استفاده از آن به مهارت برسید و روش جدیدی از بودن‌تان را تجربه کنید.

خواندن مجموعه کتاب راز بزرگ هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب راز بزرگ هستی؛ جلد اول

طی سال های اخیر، مطالب زیادی در مورد "قانون جذب" شنیده اید و در نتیجه همانند بسیاری از مردم دنیا متوجه شده‌اید که ذهن‌تان، "قدرت" خلق آرزوهای تان را دارد. این "قدرت" تمام کائنات را خلق کرده و همیشه با شما هست و در طول شبانه روز به صورت بی وقفه بر اساس باورهای درون ناخوداگاه تان، واقعیت هایی را برای شما خلق می کند که با آن مواجهید. بنابراین، قانون جذب، چیزی نیست که هر از گاهی آن را تمرین کرده و بعد بگذارید کنار، بلکه همیشه و در همه حال این قانون با کمک ذهن تان، واقعیت های زندگی تان را خلق کرده و شما آنها را تجربه می کنید.

قانون الهی۲، چارچوبی مبتنی بر حقیقت محض الهی است که ذهن ما را کنترل می‌کند تا به تباهی کشیده نشود و جلوی خطاهای آن را بگیرد. "قانون جذب" نیز به عنوان قانونی الهی، چارچوبی برای فعالیت ذهن هر کدام از ما انسانها در نظام هوشمند کائنات فراهم می‌کند تا بتواند چیزهایی را به سمت خود جذب کند که برای رشد و پیشرفت ما و همسو شدن با خداوند لازم است. با پی بردن به ماهیت این قانون و چگونگی عملکرد آن، می‌توانیم آگاهانه به آرزوهای خود برسیم و بدانیم که زندگی، تصادفی نیست بلکه فرآیندی است کاملا هوشمند و هدف مند که در هر لحظه ما را با واقعیت هایی مواجه می سازد تا بتوانیم از طریق آنها سطح آگاهی (فرکانس ارتعاشی) مان را بالا ببریم.

امروزه جهان در حال یک تحول بزرگ است و طی آن، جریان زندگی، انسان ها را در عرصه های مختلف دنیوی اعم از رابطه، کار، درآمد و سلامتی وارد چالش هایی می کند تا بتوانند از اسارت نیروهای منفی و سطح پایین رها شوند. در این رهگذر قطعا افرادی برنده خواهند شد که دست از خرافات و وابستگی های کاذب به دنیا برداشته و شجاعانه با تاریکی های درون شان رو به رو شده تا بتوانند با حقیقت زندگی – خداوند- همسو شوند.

در جلد اول این کتاب که هم اینک در اختیارتان است، با "رازی" بسیار قدیمی آشنا می‌شوید که مبنای قانون جذب بوده و به نوعی، قوی‌ترین ابزار تجلی در تاریخ بشری است و از ۳۵۰۰ سال پیش تا کنون وجود داشته اما صاحبان قدرت، آن را از دسترس عموم خارج کرده‌اند چون معتقد بودند قدرت بی‌نهایت درون آن در صورت عدم استفاده آگاهانه ممکن است خطرات زیادی ایجاد نماید. امروزه با توجه به افزایش سطح آگاهی مردم؛ زمینه دست‌یابی به این ابزار بسیار قدرتمند برای عموم مردم فراهم شده و شما مخاطب عزیز جزو معدود افرادی هستید که از این راز باخبر می شوند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان