دانلود و خرید کتاب راهنمای حداکثر پتانسیل رید پریدی‬‌‫ ترجمه کیارش ملکی‌قرابقلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای حداکثر پتانسیل اثر رید پریدی‬‌‫

کتاب راهنمای حداکثر پتانسیل

ویراستار:جواد مهرگان
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهنمای حداکثر پتانسیل

کتاب راهنمای حداکثر پتانسیل اثری از رید پریدی، بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا است که با ترجمه کیارش ملکی قرابقلو می‌خوانید. این کتاب با نگاهی به زندگی یکی از قهرمانان والیبال جهان، نشان می‌دهد که چگونه هر انسانی می‌تواند از حداکثر پتانسیل خود برای پیشرفت استفاده کند.

درباره کتاب راهنمای حداکثر پتانسیل

ویلیام رید پریدی (William Reid Priddy) که به نام رید پریدی معروف است، ۱ اکتبر ۱۹۷۷ در ریچموند، ویرجینیا، به دنیا آمد. او بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا و یکی از بهترین پشت خط زن‌های آمریکا محسوب می‌شود. او اولین بازی ملی خود را در سال ۱۹۹۹ در بازی‌های پان امریکن انجام داد. در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۸ پریدی به همراه تیم ملی آمریکا موفق به کسب مدال طلا شد و مدال برنز المپیک ریو ۲۰۱۶ را نیز از آن خود کرده است. 

راهنمای حداکثر پتانسیل، اثری از او است که به ما نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم نقطه عطف زندگی خود را پیدا کنیم و تمام انرژی و توان خود را به کار بگیریم. همانطور که خودش هم در بخشی از مقدمه کتاب گفته است: 

«این کتاب را به ‌عنوان ‌یک یخ ‌شکن، آغازکننده‌ گفت‌وگو و راهنما در نظر بگیرید. در این کتاب، من نحوه یادگیری تمرین برای رسیدن به موفقیت و درس گرفتنم از شکست‌ها و مبارزات، و تبدیل آن‌ها به رشد و پیشرفت قابل‌توجه‌ای را، در اختیار شما می‌گذارم. این‌ اتوبیوگرافی نیست. شرح ‌حال نیست. کتاب، تجزیه تحلیل همه‌ اتفاقات مربوط به رید پریدی و والیبال المپیک نیست. در واقع کتاب درصدد بررسی نقطه‌ شروع چیزی که به ‌طور کامل زندگی، ذهنیت و دیدگاه من نسبت به موفقیت را تغییر داد، می‌باشد. کتاب به تشریح جزییات فرآیندی می‌پردازد که من از آن برای رسیدن به پتانسیل حداکثر خود استفاده کرده‌ام و امیدوارم که به شما نیز در رسیدن ورزشی یا غیرورزشی کمک کند. این فرآیند، ترکیب چندین سال تجربه و تأثیرات مربیان، بازیکنان و تیم‌هایی است که با آن‌ها کار کرده‌ام. در طی چندین سال آزمایش و پیروزی، کشف کردم که وقتی‌ متعهد به فرآیند هستید و برآیند و نتیجه برای شما مهم است، هرگز بازنده نخواهید شد. موفقیت را می‌توان مجدداً تعریف کرد، تمرین و فعالیت برای رشد به ‌سوی موفقیت و پیشرفت، موجب افزایش تعالی و برتری شما، فارغ از دست‌یابی به موفقیت می‌شود.»

کتاب راهنمای حداکثر پتانسیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب راهنمای حداکثر پتانسیل را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند با مطالعه کتاب‌های زندگینامه، درسی برای زندگی خود بگیرند. 

بخشی از کتاب راهنمای حداکثر پتانسیل

در گذشته، من عاشق والیبال شدم، آن را بازی کردم و در این زمینه پیشرفت کردم _ با این‌حال افتادن در مسیری که باعث شد تا از کالج دسته اول به دنیای حرفه‌ای والیبال بین‌المللی راه پیدا کرده و درنهایت در چهار بازی المپیک شرکت کنم کاملاً اتفاقی بود. اکنون من در یک زمین کاملاً متفاوت بازی می‌کنم و می‌خواهم تا چندین سال تجربه‌ی تحول برانگیز را برای انتقال دروس ارزشمند به شیوه‌ای قابل‌ فهم در اختیار شما قرار دهم. این کار را به این امید انجام دادم که در مسیر کشف محدودیت‌ها و عدم محدودیت‌های خود، الهام بگیرید.

به این نتیجه رسیدم که بررسی 24 قرن اخیر می‌تواند بسیار لذت ‌بخش باشد. در طیف وسیعی از داستان‌ها، برخی موضوعات مهم و اصلی را تشریح کرده‌ام. من اشتیاق فراوانی به والیبال داشتم، ولی در واقع، چیزی فراتر از شور اشتیاق بود، که به زمینه‌ تمرین و آموزش تبدیل شد. هنگامی‌که من با مربی کار می‌کردم، بازی، تأثیر خاص خود را روی من، از جمله شخصیت من و شیوه‌ مدیریت فشار و موارد دیگر، گذاشت. این درس‌ها، همیشه با من همراه هستند. مدال‌ها و جوایز بسیار مهم و با ارزش هستند، من نباید خودم را گول بزنم، ولی تنها شخصیتی که در من ایجاد شده است ماندگار است و والیبال به‌ عنوان زمینه‌ تمرین و آموزش درونی من عمل کرده است. والیبال به من کمک کرد تا توانایی تبدیل‌شدن به یک شاگرد و یاد گیرنده‌ خوب، همکاری با سایرین، سازگاری با تغییر و غلبه بر ترس را توسعه دهم. درواقع طلای واقعی است که هر روز در گردن خود دارم.

من هرگز قصد ندارم تا این درس‌ها را برای خود نگه داری کنم. هنگامی‌که تصمیم به انتشار تجربه‌ خود، یعنی هر دو تجربه‌ فراز و نشیب‌های زندگی خود نمودم، احساس بسیار خوبی داشتم و به این نتیجه رسیدم که داستان من با تجربه‌های زندگی دیگران همسو است. برای نوشتن این کتاب، من از اطلاعات مربوط به رویداد برگزار شده در فونیکس استفاده کردم و آن را تشریح می‌کنم. من نویسنده‌ مادر زاد نبوده‌ام، ولی تا آنجا که یادم می‌آید، مجله داشته‌ام. امیدوارم که این کتاب، گفت‌وگوی عمیق‌تری بین من و شما و نیز شما و خودتان ارائه کند. من بی‌صبرانه در انتظار واکنش و بازخورد شما هستم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷۶۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان