دانلود و خرید کتاب لعنت و لعنت شدگان از منظر قرآن و روایات لیلا باغفلکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لعنت و لعنت شدگان از منظر قرآن و روایات اثر لیلا باغفلکی

کتاب لعنت و لعنت شدگان از منظر قرآن و روایات

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب لعنت و لعنت شدگان از منظر قرآن و روایات

کتاب لعنت و لعنت شدگان از منظر قرآن و روایات نوشته لیلا باغفلکی است. این کتاب را شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر کرده است. این کتاب به نگاه قرآن و روایات درباره افرادی که لعنت شده اند می پردازد. 

شركت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن كریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل كتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر كرده. همچنین فروشگاه كتاب این شركت به عنوان بزرگترین مركز عرضه و توزیع كتب دینی در تهران فعالیت دارد.

درباره کتاب لعنت و لعنت شدگان از منظر قرآن و روایات

این کتاب به طرح مباحث معناشناسی لعن و مصادیق آن، زمینه‌ها و عوامل لعنت، افراد، گروه‌ها و اقوامی که مورد لعنت خدا هستند، آثار و پیامدهای شوم دنیوی و اخروی لعن، راهکارهای پیشگیری و برون رفت از ملعون شدن می‌پردازد و بیانگر گوشه ای از معارف ژرف قرآن کریم و روایات ارزشمند معصومین(ع) در رابطه با موضوع دوری از رحمت خداوند است.

خواندن کتاب لعنت و لعنت شدگان از منظر قرآن و روایات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم دینی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۹۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان