دانلود و خرید کتاب ولادت منجی سمیه درگاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ولادت منجی اثر سمیه درگاهی

کتاب ولادت منجی

معرفی کتاب ولادت منجی

کتاب ولادت منجی نوشته سمیه درگاهی شما را با دیدگاه‌های مربوط به موضوع ولایت آشنا می کند. این اثر در شرکت چاپ و نشر بین‌الملل برای علاقه‌مندان به موضوع مهدویت منتشر شده است.

شركت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامیاست. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن كریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل كتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر كرده. همچنین فروشگاه كتاب این شركت به عنوان بزرگترین مركز عرضه و توزیع كتب دینی در تهران فعالیت دارد

درباره کتاب ولادت منجی

مسئلۀ ولادت و حیات کنونی امام مهدی(عج) بحث اساسی و اصلی این تحقیق است. از همان دوران حیات امام حسن عسکری(ع) که برخی شیعیان در طلب شناخت امام و جانشین بعد از ایشان بودند، امام عسکری(ع) ولادت فرزند خود را به‌عنوان مهدی موعود(عج) تنها برای خواص شیعیان خود، بنا‌بر احتیاط و شرایط حکومتی وقت، مطرح می‌‌کردند و حتی فرزند خود را به برخی از آن‌ها نشان دادند. بعد از شهادت ایشان و در دوران غیبت صغری که تمامی شیعیان به دنبال امام و جانشین پس از ایشان بودند، این سؤال به‌صورت گسترده‌تری مطرح شد و بنا‌بر قول شیخ مفید; در الفصول المختاره، جمهور شیعیان (اکثریت آنان) به امامت امام مهدی(عج) معتقد شده و ولادتش را ثابت‌شده دانسته‌اند؛ امّا از آنجا که این خبر تنها در بین شیعیان آن حضرت منتشر شده بود، شبهۀ فرزند‌نداشتن امام عسکری(ع) ‌و‌ متولد‌نشدن امام مهدی(عج) از سوی دشمنان و مخالفان بر شیعه وارد می‌‌آمد؛ لذا علمای شیعه درصدد پاسخ‌دادن به آن‌ها برآمدند.

در این اثر با دسته‌بندی دیدگاه‌های مربوط به ولادت، اولاً ‌دسته‌بندی جدید منطقی و منظم از تمامی ادلۀ موجود در متون پراکنده ارائه خواهیم داد و ثانیاً با تحلیل و جمع‌بندی آن‌ها و نقد و بررسی سایر دیدگاه‌‌ها و بیان اشکالات آن، دیدگاه مورد نظر را اثبات خواهیم کرد و با پاسخ به شبهات، مجموعه‌ای را گردآوری می‌کنیم که به‌طور جامع به این موضوع پرداخته و کمکی باشد برای کسانی که می‌‌خواهند تمامی مباحث مربوط به این موضوع را در مجموعه‌ای واحد بیابند.

خواندن کتاب ولادت منجی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه مهدویت مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

رضایی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶

مطالعه این کتاب را به همه عاشقان و منتظران امام مهدی علیه‌السلام توصیه میکنم...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان