دانلود و خرید کتاب 101 نکته برای موفقیت در رشته معماری گروه مولفان سورن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب 101 نکته برای موفقیت در رشته معماری اثر گروه مولفان سورن

کتاب 101 نکته برای موفقیت در رشته معماری

معرفی کتاب 101 نکته برای موفقیت در رشته معماری

کتاب 101 نکته برای موفقیت در رشته معماری نوشته گروه مولفان سورن است. کتاب 101 نکته برای موفقیت در رشته معماری برای دانشجویان معماری نوشته شده است.

درباره کتاب 101 نکته برای موفقیت در رشته معماری

به راستی معماری چیست؟ علم است یا هنر؟ اگر علم است چگونه این همه زیباست و همان‌طور که لوکوربوزیه معمار بزرگ گفت قلب را به لرزه در می‌آورد و اگر هنر است چگونه این همه پیچیدگی را در دل خود جای داده؟ شاید می‌توان گفت معماری زندگی روزمره است. یک درگیری دوست داشتنی و همیشگی که از صبح تا شب به نوعی با آن پیوند خورده‌ایم. معماری همه جا هست حتی با چشم بسته قابل تجسم است. معماری حس کردنی است و این است که زیبایش می‌کند. در گذشته‌های دور حرفی اگر از مهندس زده می‌شد منظور تنها معمار یک بنا بود آن طور که در لغت نامه دهخدا در مقابل واژه مهندس نوشته شده: متخصص ایجاد طرح‌های ساختمانی و معماری! و معمار، جزء اولین دسته و مهم‌ترین انسان‌ها در هر جامعه ای بود. امروز هم در دنیا معماران جایگاهی رفیع و با اهمیت دارند. درست است که در کشور ما معماری آن طور که شایسته آن است بهایی نیافته و این را از بناهای درهم و برهم در هرگوشه و کناری می‌توان فهمید اما این مسئله نیز آرام آرام در حال پذیرش است که بدون معماری، زیبایی و هویت معنایی ندارد.

هدف ما از نوشتن ۹ کتاب مجموعه روان‌شناسی معماری نشان دادن راه موفقیت و پیشرفت در رشته تحصیلی و در تجارت آینده شماست. دراین کتاب شما نکات تخصصی رشته‌تان را نخواهید یافت. این که چگونه طرح بزنید و تحلیل کنید و با اصول معماری آشنا شوید چیزی است که در دانشگاه خواهید آموخت. ما به شما چیزهایی را در این 101 نکته خواهیم گفت که در هیچ دانشگاهی در مورد آن مطلبی گفته نمی‌شود. ما به شما کمک میکنیم خلاقیتتان را به عنوان اصلی‌ترین رکن برای یک معمار موفق شدن پرورش دهید و برای پیشرفت روز افزون در حیطه کاری و اجتماعی خود مهارت‌های اجتماعی و ارتباط با مشتری را فرا بگیرید و دست آخر نکاتی اختصاصی در مورد معماری را بخوانید که با مطالعه همه آن‌ها شما می‌توانید در مسیر پیشرفت، استوارتر گام بردارید. معماری یعنی زیبایی و ما می‌دانیم این هنر جذاب، این علمی‌ترین هنر آنقدر جای تغییر و پیشرفت دارد که اگر هزاران کتاب و مطلب هم در این باب نوشته شود، باز کم است. لیکن ما از علم و زیبایی معماری حرفی نخواهیم زد، از روان‌شناسی معماری سخن خواهیم گفت و پیوندی که روانشناسی و معماری با یکدیگر دارند. نادیده گرفتن این پیوند میتواند سرعت پیشرفت شما را کند کند و برعکس اهمیت به آن، موتور محرک خوبی باشد. امید است این کتاب کمکی هرچند کوچک در راه پیشرفت و موفقیتتان باشد.

کتاب 101 نکته برای موفقیت در رشته معماری از سری کتاب های روان‌شناسی مهندسی انتشارات سروش دانش است.این مجموعه در تلاش است تا فارغ از مطالب فنی با بیان نکاتی روان‌شناسانه به دانشجو در درک مفاهیم رشته معماری کمک کند و او را به سمت پیشرفت‌های بزرگتر سوق دهد. تمامی معماران چه دانشجویان چه اساتید و تمامی فعالین این رشته می‌توانند از این کتاب به عنوان نمونه‌ای خوب برای درک بهتر مسائل استفاده کنند. 

خواندن کتاب 101 نکته برای موفقیت در رشته معماری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان معماری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۸۵۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۱۴,۵۰۰
تومان