دانلود و خرید کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر! امیرمهدی حکیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر! اثر امیرمهدی حکیمی

کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر!

انتشارات:به نشر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر!

کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر! اثری از امیرمهدی حکیمی است که درباره مهدویت و انتظار در مجموعه آینده شناسی و انتظار انتشارات به نشر به چاپ رسیده است. 

درباره کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر!

کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر! یکی از کتاب‌های مجموعه آینده شناسی و انتظار است که به موضوع انتظار برای ظهور امام زمان می‌پردازد.

امیرمهدی حکیمی در این کتاب از امام زمان می‌گوید. از مجموعه سخنانی که از پیامبر (ص) و امامان (ع) درباره امام زمان منتشر شده است و در ادامه انتظار را معنا کرده است. معیارهای مختلفی که برای انتظار وجود دارد و ... یک جامعه منتظر چگونه باید باشد؟ احساس امام و ملت نسبت به یکدیگر چگونه است و ... همگی از جمله مورادی است که در این کتاب از آن‌ها صحبت شده است. 

کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر! را به تمام عاشقان و منتظران ظهور امام زمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر!

سخن پیامبر

۱- «بهترین اعمال امت من، انتظار رسیدن فرج است از نزد خدای عزیز و جلیل.»

۲- «... شمایان اصحاب منید، لیکن برادران من مردمی هستند که در آخرالزّمان می‌آیند. آنان به نبوت من و دین من ایمان می‌آورند، با این‌که مرا ندیده‌اند... هریک از آنان اعتقاد و دین خویش را با هر مشقّتی نگاه می‌دارد، چنان‌که گویی درخت خار مغیلان را در شب تاریک با دست پوست می‌کَند، یا آتش پُر دوام چوب تاغ را در دست نگاه می‌دارد. آن مؤمنان، مشعل‌های فروزانند در تاریکی‌ها، خداوند آنان را از آشوب‌های تیره و تار (آخرالزّمان) نجات خواهد داد.»

۳- «خوشا به حال منتظرانی که به حضور «قائم» برسند؛ آنان‌که پیش از قیام او نیز پیروِ اویند، با دوست او عاشقانه دوستند و با دشمن او خصمانه دشمنند و مخالف.»

سخن حضرت فاطمه (س)

در «حدیث لوح»، که از سوی خداوند متعال فرود آمده است و بانوی بزرگ، حضرت زهرا (س) آن را روایت کرده‌اند، چنین آمده است: «پس از امام یازدهمین (امام حسن عسکری (ع))، راه امامت را کامل می‌کنم با فرزندش که رحمت برای همه جهانیان است. او (امام دوازدهم) دارای کمال موسی و شکوه عیسی و شکیبایی ایوب^ است... در زمان (غیبت) این امام، دوستان من (دینداران راستین) به مشکلات گرفتار شوند... آنان به‌حق دوستان منند (چون در دینداری پایداری می‌کنند). درود و رحمت خداوند بر آنان باد! آنان (منتظرانِ راستینِ در دوران غیبت) بی‌گمان هدایت‌شدگان و راه‌یافتگانند.»

امام علی (ع)

«چشم به راه رسیدنِ فرج باشید و از گشایش الهی ناامید نگردید، زیرا بهترین کارها نزد خدای بزرگ انتظار فرج است.»

امام حسن (ع)

«... (امام) قائم که (هنگام ظهورش)، حضرت عیسی (ع) از آسمان فرود می‌آید و پشت سر او نماز می‌گزارد... . تولدش از مردمان پنهان است و از چشم‌ها غایب می‌شود... . او نهمین فرزند برادرم حسین و فرزند بهترین زنان، عمری طولانی دارد و خداوند او را (در زمین) آشکار می‌سازد، در سیمای انسانی چهل ساله، تا همگان بدانند که خداوند بر هر کاری قادر است.»

امام حسین (ع)

«ما دوازده مهدی و هدایت‌کننده داریم؛ نخستینِ ایشان امیرِمؤمنان علیّ‌بن‌ابی‌طالب’ است و آخرین ایشان نهمین فرزندم می‌باشد. او امام قائم به حق است. خداوند، زمین را پس از نابودی به دست او زنده می‌کند و تمامی دین حق به وسیلهٔ او آشکار می‌گردد، هرچند مشرکان را خوشایند نباشد. او از چشم‌ها پنهان می‌شود، به گونه‌ای که مردمانی از دین برمی‌گردند و مردمانی در دین‌باوری پایدار می‌مانند. گروه دین‌باوران آزار می‌شوند و به آنان می‌گویند: کجاست این وعدهٔ ظهور (امام غایب) اگر راست می‌گویید؟ آگاه باشید کسی که در دوران غیبت بر آزار و تکذیب مردمان شکیبایی ورزد، چون مجاهدان و شمشیرزنان در رکاب پیامبر| است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه