دانلود و خرید کتاب امام مهدی و آینده زندگی امیرمهدی حکیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امام مهدی و آینده زندگی اثر امیرمهدی حکیمی

کتاب امام مهدی و آینده زندگی

انتشارات:به نشر
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب امام مهدی و آینده زندگی

کتاب امام مهدی و آینده زندگی نوشته امیرمهدی حکیمی است. کتاب امام مهدی و آینده زندگی که یکی از کتاب‌های مجموعه مهدویت و انتظار نشر به نشر است به انتظرا و مهدیوت در آرا و نظرات پیامبران و تاریخ می‌پردازد.

درباره کتاب امام مهدی و آینده زندگی

انسان میان گذشته و آینده و دیروز و فردا زندگی میکند و شخصیت و هستی او، به گذشته و آینده بستگی دارد؛ چنانکه اگر از گذشته‌اش بریده شود یا از آن بیخبر باشد، دچار کمبود می‌شود و نمی‌داند چگونه به وجود آمده و چگونه زندگی کرده است، زادگاهش کجاست و تاریخ تولدش چیست و خانواده‌اش کیست؟ هم‌چنین اگر نسبت به آیندۀ خود و همۀ هم‌نوعان انسانی‌اش، شناختی -اگرچه اندک- نداشته باشد و نداند که او و سایر انسان‌ها به کدام راه می‌روند و چه سرنوشتی در انتظار آنان است و آیندۀ آنان چگونه است، به سردرگمی و سرگردانی دچار می‌شود.

 آینده شناسی در پرتوِ پیش‌بینی‌های دینی روشن می‌شود و گه‌گاه آینده‌نگری‌های انسانی، سایه روشنی نسبت به آینده پدید می‌آورد. آینده‌شناسی‌های انسانی، چون دلیل روشنی در دست ندارد احتمالی و فرضی است و چه بسیار که این‌گونه پیشگویی‌ها نادرست از کار درآید. اما دین اسلام چراغ راه آینده شده است و بشارت آینده‌ای سراسر عدل را به انسان‌ها داده است. بشارتی که پیش از این هم درباره آن گفته شده است. کتاب امام مهدی و آینده زندگی به شما کمک می‌کند دید بهتری به آینده داشته باشید و رستگاری را بهتر بشناسید. 

خواندن کتاب امام مهدی و آینده زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب امام مهدی و آینده زندگی

در عهد عتیق (تورات)

۱) ... قوم‌ها را به انصاف داوری خواهد کرد. آسمان شادی کند و زمین مسرور گردد. دریا و پریِ آن غرّش نمایند. صحرا و هرچه در آن است به وجد آید. آنگاه تمام درختان جنگل ترنّم خواهند نمود، به حضور خداوند. زیرا که می‌آید. زیرا که برای داوری جهان میآید. ربع مسکون را به انصاف داوری خواهد کرد و قوم‌ها را به امانت خود.

۲) ای خدا، انصاف خود را به پادشاه ده، و عدالت خویش را به پسر پادشاه، و او قوم تو را به عدالت داوری خواهد نمود، و مساکین تو را با انصاف. آنگاه کوهها برای قوم، سلامتی را بار خواهند آورد و قله‌ها نیز عدالت. مساکین قوم را دادرسی خواهد کرد و فرزندان فقیر را نجات خواهد داد و ظالمان را زبون خواهد ساخت.

۳) و نهالی از تنۀیسی (نام پدر داود) بیرون آمده، شاخهای از ریشههایش خواهد شکفت و روح خدا بر او قرار خواهد گرفت... مسکینان را به عدالت داوری خواهد کرد. ... گرگ با بره سکونت خواهد کرد و پلنگ با بزغاله خواهد خوابید و گوساله و شیر و پرواری با هم، و طفل کوچک، آنها را خواهد راند... و در تمامی کوه مقدس من، ضرر و فسادی نخواهند کرد، زیرا که جهان از معرفت خداوند پر خواهد شد. 

در عهد جدید (انجیل)

۱) کمرهای خود را بسته، چراغهای خود را افروخته بدارید، و شما مانند کسانی باشید که انتظار آقای خود را میکشند، که چهوقت از عروسی مراجعت کند، تا هر وقت آید و در را بکوبد، بیدرنگ برای او باز کنند. خوشا به حال آن غلامانی که آقای ایشان چون آید، ایشان را بیدار یابد... پس شما نیز مستعد باشید، زیرا در ساعتی که گمان نمیبرید، پسر انسان می‌آید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه