دانلود و خرید کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کاری آشیش مالک ترجمه حاجیه رجبی فرجاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کاری اثر آشیش مالک

کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کاری

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کاری

کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کاری نوشته آشیش مالک است و با ترجمه حاجیه رجبی فرجاد و محمدمهدی رمضان‌زاده سرستی در انتشارات ندای کارآفرین منتشر شده است. 

درباره کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کاری

این کتاب را پژوهشگری نوششته است که آگاهی و مهارت خوبی در این رشته دارد و تمرکز مستمر وی بر بررسی مدیریت استراتژیک منابع انسانی در زمینه بین‌المللی، صنایع خدماتی با فناوری پیشرفته و دانش محور را پوشش می‌دهد که محتوا و کاربرد آن در این کتاب پژوهش محور درهم‌تنیده است. یکی دیگر از مزایای مهم این کتاب استفاده از مطالعات موردی است که از کشورهای منتخب به دقت انتخاب شده است که بینش‌های مهمی را برای دانشجویان، دانشگاهیان و سایر خوانندگان فراهم می‌کند. این کتاب مجموعه‌ای از یافته‌های کلیدی در خصوص چگونگی تاثیر تغییر و تغکر استراتژیک و استراتژی‌های مدیریت منابع انسانی بر افراد، کسب و کارها و جوامعی که ما در آن‌ها کار می‌کنیم را ادغام می‌سازد.

این کتاب سه بخش دارد. بخش اول شامل هفت فصل است و مبانی و اصول نظری کلیدی مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کاری را ارائه می‌دهد. این بخش به مرور پژوهشی متمرکز رویکردهای نظری کلیدی مدیریت منابع انسانی و روابط کاری می‌پردازد. 

بخش دوم شامل هفت فصل است و بر این موضوع تمرکز دارد که چگونه از مدیران و رهبران می‌توانند چشم‌انداز استراتژیک، در طراحی و اجرای روش‌های مدیریت منابع انسانی به‌منظور دستیابی به اهداف موردنظر شرکت تجاری خود، گزینه‌های استراتژیک را اعمال کنند. بخش سوم با استفاده از مطالعات موردی زندگی واقعی با تمرکز بر محتوای دو بخش اول کتاب، بر مسائل پیچیدۀ مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کاری تأکید می‌کند. این بخش مجموعه‌ای از مطالعات موردی مبتنی بر پژوهش معاصر از چندین بازار توسعه‌یافته، در حال گذار و در حال ظهور را نشان می‌دهد که در آن محیط زمینه‌ای هر کشور به پیچیدگی تحلیل و حل مسائل موجود می‌افزاید. رویکرد منحصربه‌فرد یادگیری مبتنی بر مورد و یادگیری مبتنی بر مسئله این کتاب برای پرداختن به یادگیری منابع انسانی ایده‌آل است.

خواندن کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه منابع انسانی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۳۳۷۶۹
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

مباحث بروز و خوبی از منابع انسانی مطرح شده است. برای استفاده در مقاله و پایان نامه مناسب است

محمد علی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

این کتابو از یه دوست هدیه گرفتم خیلی عالی و خوب بود

کاربر ۱۱۳۴۶۰۳
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

مباحث بروزی مطرح شده است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان