دانلود و خرید کتاب پری های کفاش می‌می ساموئل ترجمه مجید مجیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پری های کفاش اثر می‌می ساموئل

کتاب پری های کفاش

امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پری های کفاش

کتاب پری های کفاش نوشته می‌می ساموئل است. کتاب پری های کفاش با ترجمه مجید مجیدی منتشر شده است. این کتاب با تصاویری جذاب و داستانی خیالی کودک را به دنیای داستان‌ها می‌برد و کمک می‌کند تخیلش تقویت شود.

درباره کتاب پری های کفاش

روزی روزگاری، یک کفاش پیر با همسرش که خیلی هم فقیر بودند، در طبقه بالای مغازه کفش فروشی شان زندگی می‌کردند. هر شب، پیرمرد کفاش یک تکه چرم را به شکل یک جفت کفش برش می‌داد و صبح روز بعد یک جفت کفش درست می‌کرد. یک شب مرد کفاش فقط یک لنگ کفش را برش داد و آن را روی میز گذاشت. صبح روز بعد متوجه شد یک جفت کفش آماده روی میز است. مرد، کفش‌ها را کنار پنجره گذاشت. بعد از مدت کمی یک زن ثروتمند وارد مغازه

کفش فروشی شد. زن گفت: من می‌خواهم آن یک جفت کفش زیبای کنار پنجره را بخرم.  زن ثروتمند پول زیادی برای خرید کفش داد و دو جفت کفش دیگر هم سفارش داد. مرد مقدار زیادی چرم خرید و آنها را روی میز کارش گذاشت. صبح روز بعد، وقتی پیرمرد به مغازه‌اش رفت، فهمید دو جفت کفش خیلی زیبا روی میز است. وقتی زن ثروتمند برای بردن کفش‌ها آمد، برای هر جفت کفش به اندازه پول دو کفش را به پیرمرد پول داد. اما پیرمرد می‌خواست بداند چه کسی کفش می‌سازد؟

خواندن کتاب پری های کفاش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به قصه پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

she she
۱۴۰۰/۰۷/۰۸

عالی خیلی خوب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان