دانلود و خرید کتاب بازاریابی خدمات تجاری وحید ناصحی‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی خدمات تجاری

کتاب بازاریابی خدمات تجاری نوشته وحید ناحی‌فر و دیگران است. کتاب بازاریابی خدمات تجاری را انتشارات چاپ و نشر بازرگانی برای تمام فعالان حوزه کسب و کار منتشر کرده است، این کتاب در حوزه واردات و صادرات کالاهای بنگاه‌های کوچک و متوسط است.

درباره کتاب بازاریابی خدمات تجاری

خدمات صرفاً فعالیت‌های اقتصادی کلیدی به شمار نمی‌رود، بلکه عوامل اصلی بهبود کیفیت زندگی ما، ایجاد جوامع محلی مرفه و پس از آن ارائه یک روش برای حل مسائل در حال ظهور است. در یک بازار جهانی رقابتی، افزایش ارزش اقتصادی محصولات و خدمات اجتناب‌ناپذیر است. همچنین غنی‌سازی ارزش کسب‌شده در زندگی تک‌تک شهروندان با ارتقای کیفیت خدمات میسر است. علاوه بر این، به‌منظور ارائه راه‌حلی برای مسائل اجتماعی در حال ظهور مانند پیری جامعه، امنیت اجتماعی و یافتن پاسخی برای چالش‌های جهانی، مانند کمبود انرژی و مسائل زیست‌محیطی، تدوین نظامی که حاصل تلاش جمعی و خلاقانه در ارائه الگویی یکپارچه میان صاحبان سهام در بخش خدمات باشد، ضروری است.

در عصر حاضر، رشد فزاینده خدمات به‌صورت یکی از فرآیندهای اصلی در دنیا درآمده است. نظام اقتصاد مبتنی بر ارائه خدمات رشد زیادی کرده است. با توجه به تنوع خدمات ارائه‌شده و رقابتی شدن آن، لزوم بازاریابی برای خدمات بیش از پیش آشکار می‌شود. بازاریابی برای ارائه‌دهندگان خدمات تجاری حیاتی است تا بتوانند به رقابت بپردازند. لذا لازم است بنگاه‌های کوچک به یکپارچه‌سازی بازاریابی خدمات تجاری خود توجه ویژه‌ای داشته باشند. این کتاب سعی دارد راهنمای جامعی در این زمینه باشد.  

خواندن کتاب بازاریابی خدمات تجاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کارهای کوچک پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب بازاریابی خدمات تجاری

بازاریابی، یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به‌وسیله آن، افراد، گروه‌ها نیازها و خواسته‌های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالا‌های مفید و باارزش با دیگران تأمین می‌کنند. این تعریف در بازاریابی بر مفاهیم اساسی زیر تأکید دارد:

نیازها، خواسته‌ها و تقاضاها؛ کالاها (محصولات، خدمات، ایده‌ها)؛ هزینه فایده و رضایتمندی؛ مبادلات و معاملات؛ روابط و شبکه‌ها؛ بازارها؛ بازاریابان و مشتریان. (کاتلر، کلر، انگ، تن و لیئون-۲۰۱۸ ۲)

بازاریابی، تنها ابزاری برای تبلیغ و فروش نیست که از آن طریق بتوان مصرف‌کنندگان را وادار به خرید کرد، بلکه فعالیت‌های بازاریابی، بسیار گسترده‌تر هستند و فرایندی را از مراحل قبل از فروش تا بعد از خرید شامل می‌شوند. (کتابچی، ۱۳۸۳)

در تعریفی جامع‌تر، بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است که به‌وسیله آن، هر فرد نیازها و خواسته‌های خود را از طریق تبادل ارزش با دیگران برآورده می‌سازد. به زبانی ساده‌تر، بازاریابی شامل ایجاد رابطه‌ای تبادلی و پرارزش با مشتری است. (کاتلر و آرمسترانگ، ۲۰۰۸)

با توجه به مفاهیمی که تاکنون بررسی شد، می‌توان بازاریابی را به‌صورت زیر تعریف کرد:

بازاریابی عبارت است از یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی که به‌وسیله آن، افراد و گروه‌ها نیازها و خواسته‌های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و باارزش با دیگران تأمین می‌کنند. 

فرآیند بازاریابی

در شکل مدلی پنج‌مرحله‌ای برای فرایند بازاریابی به تصویر در آمده است. در چهار مرحله اولیه، شرکت سعی در درک مصرف‌کنندگان، تولید ارزش برای مشتری و ایجاد رابطه‌ای مستحکم با او دارد. در گام نهایی، شرکت پاداش خود را از ایجاد ارزش برای مشتری کسب می‌کند. با ایجاد ارزش برای مشتری، شرکت پاداش خود را به شکل فروش، سود و سرمایه‌ای از جنس رابطه طولانی‌مدت با مشتری دریافت می‌کند. (کاتلر و آرمسترانگ، ۲۰۰۸)

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۳ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۳ صفحه

قیمت:
۷۴,۱۰۰
تومان