دانلود و خرید کتاب تفکر زیبا سوزان کویلیام ترجمه فرزاد عفراوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تفکر زیبا

کتاب تفکر زیبا اثری از سوزان کویلیام است که با ترجمه فرزاد عفراوی و شهره فروزانفر منتشر شده است. این اثر قرار است به مخاطبان کمک کند تا شاد زیستن با مثبت اندیشی را فرابگیرند و قدمی به سوی زندگی شاد و سالم بردارند.

این کتاب به همت بخش انتشارات UCP برای دسترسی همه عزیزان ایرانی به محتوای مفید سلامتی تهیه شده است.

درباره کتاب تفکر زیبا

تفکر زیبا اثری از سوزان کویلیام است و به ما شاد زیستن با مثبت اندیشی را آموزش می‌دهد. همه ما درباره فواید داشتن یک زندگی شاد و خوبی‌های مثبت اندیشی شنیده‌ایم. اما مشکل اصلی اینجاست که درست نمی‌دانیم چطور باید آن را به زندگی خود دعوت کنیم و با چه راهکارها و ترفندهایی مثبت اندیش شویم. قطعا اولین قدم به سوی مثبت اندیشی، کسب آگاهی درباره آن است. به این ترتیب می‌توانیم دلایل علمی و حقیقی این باور را بدانیم.

گام‌های بعدی یادگرفتن مثبت اندیشی است و مرحله بعدی عملی کردن پتانسیل های فردی. برای اینکه بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم باید احساسات خود را بشناسیم و اعتماد به نفس خود را بالا ببریم. هدف گذاری و برنامه ریزی کردن برای رسیدن به اهداف نیز از کارهای دیگری هستند که می‌توانیم انجام دهیم. در نهایت نیز می‌توانیم یک زندگی مثبت برای خود بسازیم که هم روابط مثبتی در آن جریان دارد و هم محیط و انرژی خوبی در آن جریان دارد.   

کتاب تفکر زیبا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تفکر زیبا را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که زندگی خود را لایق آرامش و شادی می‌دانند. 

بخشی از کتاب تفکر زیبا

بوجود آوردن جهانی مثبت 

برای آغاز مثبت اندیشی باید بدانید که چگونگی تجربه چیزی بستگی به نوع فکر کردن شما درباره آن دارد. ممکن است به نظر آید که رخدادها در ذات خود شادی آور یا غم انگیز هستند؛ ولی در واقع، این واکنش شماست که احساس خوب یا بد، مطبوع یا دردآور از آنها به وجود می‌آورد. اگر به دنیا با بدبینی، سوء ظن و انتقاد نگاه کنید تجربه‌ای منفی از زندگی خواهید داشت؛ اگر به آن با خوش بینی، شادی و اطمینان واکنش نشان دهید چرخه مثبتی می‌سازید که در شما انرژی ساز بوده و الهام بخش دیگران خواهد بود. 

آگاه شدن از احساس‌هایتان 

احساس‌های شما، بنیانی‌ترین نشان دهنده‌های منفی یا مثبت بودن شما هستند. هرچه آگاهی بیشتری از احساس‌های خود داشته باشید، توان شما در حرکت از احساس‌های مثبت به منفی بیشتر خواهد بود. باید نشانه‌های فیزیکی همراه احساس‌های خود را شناسایی کنید. برای نمونه، در معده ...... یا در پایین ستون فقرات خود احساس ناراحتی می‌کنید. واکنش‌های مربوط به پاسخ‌های گوناگون خود در برابر احساس‌هایتان را مثبت کنید. برای نمونه، به احتمال قوی با احساس خشم ناگهانی عصبانی می‌شوید یا در هنگام احساس رضایت از داشته‌ها یا وضعیت خود، بیش از معمول دست و دل باز می‌شوید 

درک فکرهایتان 

هرگاه یک رخداد احساسی در شما به وجود می‌آورد همواره یک فکر به همراه دارد که ممکن است آن را به صورت یک تصویر درونی تجربه کنید یا یک صدا یا گفتن عبارت‌هایی مانند «از این مصاحبه می‌ترسم...»، «از من عصبانی است...» یا «شرط می‌بندم که حرکت قطار دوباره لغو خواهد شد...» .... یک فکر ممکن است در مورد رخدادی کنونی، خاطرهای مربوط به گذشته یا پیشبینی چیزی در آینده باشد. راهبرد اصلی همانا همسو شدن با این فکرها، تأکید بر جنبه‌های مثبت و پس راندن وجوه منفی آنهاست. فکرهای خود را دگرگون کنید تا احساسها و سمت و سوی کارهای شما به طور خودکار دگرگون شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان