دانلود و خرید کتاب Special English for Computer Sciences افشین سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب Special English for Computer Sciences اثر افشین سوری

کتاب Special English for Computer Sciences

معرفی کتاب Special English for Computer Sciences

Special English for Computer Sciences زبان تخصصی برای علوم کامپیوتر تالیف افشین سوری عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد لارستان و مهندس حجت باغبان عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی واحد مرودشت است.

 درباره کتاب Special English for Computer Sciences

 تاکنون کتاب‌های زیادی در زمینه زبان تخصصی کامپیوتر نوشته شده است که بیشتر به بررسی سخت‌افزارها و نرم‌افزارها می‌پرداخته‌اند، اما کتاب حاضر بیشتر به بررسی شاخه‌های علمی کامپیوتر نظیر پردازش تصویر، سیستم‌های هوشمند، مهندسی اینترنت، شبکه، زیان‌های برنامه‌نویسی و... می پردازد. 

 این کتاب شامل تازه‌ترین و کاربردی‌ترین مفاهیم در حوزه علوم کامپیوتر است و بیشتر لغات موجود در متون به کار رفته در کنکورهای مختلف رشته کامپیوتر را پوشش می‌دهد. 

معرفی لغات جدید در ابتدای هر بخش همراه با فنوتیک تلفظ و مترادف انگلیسی ان علاوه بر صرفه‌جویی در وقت دانشجوو، او را تلویحا در یادگیری زبان از طریق خود زبان هدایت می‌کند که دستاوردی ارزشمند است.

 در انتخاب و چیدمان اجزای مختلف هر بخش، استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های نوین ةموزش انگلیسی ملاظه می‌شود به طوری که تدریس کارآمد و آسان همراه با یادگیری موثر را فراهم می‌‌‌‌آورد.

 خواندن کتاب Special English for Computer Sciences را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب برای دانشجویان رشته کامپیوتر و رشته‌های مرتبط با آن و نیز برای همه دانشجویان مراکز و موسسات آموزش عالی سودمند است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان