دانلود و خرید کتاب آمادگی جسمانی و عزت نفس رضا رحیمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آمادگی جسمانی و عزت نفس اثر رضا رحیمیان

کتاب آمادگی جسمانی و عزت نفس

معرفی کتاب آمادگی جسمانی و عزت نفس

کتاب آمادگی جسمانی و عزت نفس نوشته رضا رحیمیان است. کتاب آمادگی جسمانی و عزت نفس را انتشارات نسل روشن منتشر کرده است، این کتاب به ارتباط بین بدن آماده و اعتماد به نفس در نوجوانان پرداخته است.

درباره کتاب آمادگی جسمانی و عزت نفس

عزت نفس به عنوان یکی از مهم‌ترین ابعاد درونی انسان مورد پژوهش و مطالعه بسیاری از پژوهش‌گران قرار گرفته است. اهداف عمده پژوهشگر در این ارتباط بررسی و مطالعه عزت نفس بین دانش‌آموزان پسر ورزشکار و غیر ورزشکار و رابطه آن با سطح آمادگی جسمانی آنها بوده است. درعصر حاضر که روند تحولات سریع و وضع خانواده‌ها نابسامان است، یکی از مهم‌ترین منابعی که می‌توان در نوجوان تقویت کرد احساس ارزشمند بودن و عزت نفس است. این نیرویی است که ممکن است همیشه در درون نوجوان باشد. زمانی که این نیرو در درون او حضوری قوی داشته باشد و وی مکانیزم های ایمن نگهداشتن آن را بشناسد می‌تواند در زندگی به آن تکیه کند.

بی شک در عصر ماشینی امروز یكی از عوامل بسیار مهم در بالا بردن سطح عزت نفس نوجوانان ورزش و ورزش كردن است كه نوجوانان به وسیله آن جایگاه فردی واجتماعی خود را هر چه بهتر تثبیت می‌كند و از سوی دیگر باعث بالا بردن عزت واعتماد به نفس می شود .

بدین منظور تعداد ۴۰۰نفر(۲۰۰نفر ورزشكار و۲۰۰نفر غیر ورزشكار ) دانش آموز به طور تصادفی از مقطع متوسط شهرستان شوش انتخاب شدند

خواندن کتاب آمادگی جسمانی و عزت نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و مربیانی که با نوجوانان در ارتباط هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب آمادگی جسمانی و عزت نفس

سده بیستم كه به عنوان قرن تكنولوژی و صنعت گشته ، برای انسانها علاوه بر منافعی كه در جهت رفاه و اسایش آنها به همراه دارد ، بطور هم زمان و غیر مستقیم در جهت انحلال انسانها مسلط شده و اورا تحت سطیره خود قرار داده است . یكی از عواملی كه در اثر این ماشینی شدن جامع بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته ، و نمایان می نماید ، كاهش عزت نفس و اعتماد به نفس در نوجوان است . با توجه به عصر ماشینی شدن جوامع كاهش شدیدی در میدان فعالیتهای بدنی انسانها نیز پدیددار شده است این امر نه تنها باعث بوجود آمدن مشكلات و ناهنجاریهای فراونی درزمینه های جسمانی شده است بلكه در زمینه های روانی نیز باعث پیدایش اختلالات بسیاری همچون كاهش میزان عزت نفس گردیده است . بدین جهت شناخت عوامل گوناگونی كه با عزت نفس در ارتباط هستند و اینكه چه عواملی در افزایش یا كاهش آن نقش دارند ضروری به نظر می رسد.

سده بیستم كه به عنوان قرن تكنولوژی و صنعت معرفی گشته ، برای انسانها علاوه بر منافعی كه در جهت رفاه و آسایش به همراه دارد ، بطور همزمان و غیر مستقیم در جهت انحلال انسانها مسلط شده و او را تحت سیطره خود قرار داده ، كم تحركی و بی تحركی است و این درست خلاف فطرت و جوهره انسانهاست . یعنی هر موجود زنده تا لحظه ای در قید حیات به سر می برد كه حركت داشته باشد و هر اندازه كه از حركت او كاسته شود به مرز عدم نزدیكتر شده و از قابلیتهای جسمی و روانی او كاسته می‌شود . 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان