دانلود و خرید کتاب آشنایی با مفاهیم قرآنی (جلد سوم) عبدالحسین فخاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با مفاهیم قرآنی (جلد سوم) اثر عبدالحسین فخاری

کتاب آشنایی با مفاهیم قرآنی (جلد سوم)

معرفی کتاب آشنایی با مفاهیم قرآنی (جلد سوم)

کتاب دین، پیامبران، مردم جلد سوم مجموعه آشنایی با مفاهیم قرآنی است که انتشارات گوی با همت عبدالحسین فخاری برای تمام علاقه‌مندان به علوم دینی و مسلمانان منتشر کرده است. این مجموعه کتاب کتاب با نگاهی دقیق و موشکافته به مفاهیم اصلی قرآن می‌پردازد.

درباره مجموعه آشنایی با مفاهیم قرآنی

قرآن، کتاب خواندنی است؛ باید آن را بخوانی! عجیب است که وقتی شما قرآن می‌خوانید، خدا با صدای خودتان با شما حرف می‌زند و شما نامه خدا را به خودت قرائت می‌کنید! قرآن، کتاب الهی است؛ نامه خداست برای بندگانش؛ پیام خالق است برای مخلوق و هرچه هست، این است که سرنوشت شما با قرآن گره خورده است. در کشور قرآن به دنیا آمدید و از همان هنگام با آوای خوش قرآن آشنا و با طنین تلاوت قرآن، بالنده شدید؛ چون به سفر رفتید از زیر قرآن گذشتید و شب‌های قدر قرآن بر سر نهادید و هدیه ازدواجتان به همسرتان قرآن بود و مبنای ادب و اخلاق و باورها و قوانین و کسب و کار و اقتصاد و تربیت و ازدواجت، رهنمودهای قرآن بود و مونس تنهایی و شبهای نیایش و منبع علم، معرفت و پرواز به ملکوت تهذیب و عرفان.

البته آموختید که قرآن، یک همراه جدا نشدنی هم دارد. و آن یک ترجمان، یک روشنگر، یک مفسر، یک مبین امامان از عترت پیامبرند که هرگز از آن جدا نمی‌شوند و باید در پناه هردو درآیید تا رستگار شوید. اگر قرآن کتاب علم و معرفت است که هست، باید از آن بیاموزید، اگر کتاب زندگی است که هست، باید طبق آن زندگی کنید، اگر کتاب حقایق است که هست، باید حقایقش را بشناسید، ا گر کتاب تاریخ است که هست، باید از تاریخش توشه بردارید و عبرت بگیرید، اگر کتاب قانون است که هست، باید قوانینش را بدانید و به کار بندید. باید بدانید که این کتاب معلم چه بزرگانی بوده و چه کسانی را ارتقاء داده است: قرآن معلم و مربی پیامبر و امامان(ع) بوده است؛ معلم خیل صالحان و پاکان و پارسایان و فرهیختگان در طول این چهارده سده بوده است؛ آنها هر بار که قرآن می‌خوانده‌اند، ارتقاء می‌یافته‌اند؛ در هر قرائت جدید، نکته‌ای جدید در می‌یافته‌اند و بطنی نو از بطون این منشور الهی برایشان مکشوف می‌شده است؛ این قرآن بوده که آنها را می‌ساخته؛ تربیت مینموده؛ آرامش می‌بخشیده و راه نشان می‌داده است؛ قرآن، یک ریسمان الهی بوده که طالب بزرگی و معرفت از طریق آن، به بزرگی رسیده است. این مجموعه به شما کمک می‌کند کتاب آسمانی دین خود را بهتر بشناسید و از آن به عنوان چراغ راهی برای رستگاری در جهان و آخرت بهره ببرید. مجموعه آشنایی با مفاهیم قرآنی شما را با اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مفاهیم دین آشنا می‌کند و کمک می‌کند خوشبختی حقیقی را تجربه کنید.

عناوین جلدهای مجموعه آشنایی با مفاهیم قرآنی:

جلداول: خلقت، حقوق، اقتصاد

جلد دوم: خانواده، اخلاق، دانش

جلد سوم: دین، پیامبران، مردم

جلد چهارم: خدا، رسالت، امامت

جلد پنجم: مهدویت، رجعت، قیامت

خواندن مجموعه آشنایی با مفاهیم قرآنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مجموعه آشنایی با مفاهیم قرآنی را به تمام مسلمانانی که به دنبال رستگاری در جهان و آخرت هستند و می‌خواهند قرآن چراغ راهشان باشد پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان