دانلود و خرید کتاب پیام عشق مهران محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیام عشق اثر مهران محمدی

کتاب پیام عشق

نویسنده:مهران محمدی
انتشارات:نشر کتاب کوچه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پیام عشق

کتاب پیام عشق اثری الهام‌بخش نوشته مهران محمدی است که در نشر کتاب کوچه به چاپ رسیده است. این کتاب پیام‌هایی کوتاه برای مخاطبانش دارد که به تمام آن‌ها کمک می‌کند تا سرشار از انرژی و عشق، به زندگی خود امیدوار شوند و آن را با تمام توان به سوی خوشی‌ها ببرند. 

پیام عشق حاوی پیام‌ها و عهدهایی شیرین برای زندگی است. پیام‌هایی که به ما کمک می‌کنند تا در مسیر زندگی به جلو قدم برداریم و حسرت و نگرانی از گذشته را کنار بگذاریم. پیام‌هایی کوتاه که هر کدام معانی عمیقی در آن‌ها نهفته است و در عهدی که با خود می‌بندیم، متجلی می‌شود. 

کنار گذاشتن ترس‌ها، روبه‌رو شدن با آینده‌ای امیدبخش و سرشار از موفقیت، کنار آمدن با روزهای سخت گذشته، رسیدن به آگاهی، تلاش برای پیشرفت کردن و ... همه و همه از عهدهایی هستند که در این کتاب می‌خوانیم و تمرین می‌کنیم تا به آن‌ها برسیم. 

کتاب پیام عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

پیام عشق کتابی است که مخاطب خاصی ندارد و هرکسی می‌تواند از خواندنش و به کار بستن پیام‌هایش هم لذت ببرد و هم زندگی‌اش را متحول کند. 

بخشی از کتاب پیام عشق

عهد می‌کنم گذشته را با تمام احساس گناهش، خاطرات بد و حتی خاطرات خوبش کنار بگذارم. شادی‌ای ژرف در انتظار من است.

پیام عهد

آیا فکر می‌کنی حمل کردن خاطرات گذشته کمکی می‌کند؟ آیا فکر می‌کنی حسرت گذشته را خوردن یا حتا شاد بودن با خاطرات گذشته اجازه می‌دهد حقیقتاً اکنون را تجربه کنی؟ نمی‌دانم تا چه حد در گذشته‌ات گم شده‌ای اما به یاد بسپار تا وقتی به گذشته بچسبی، نمی‌توانی آرام باشی و نمی‌توانی هدایایی را که هستی در زمان حال به تو می‌بخشد، بپذیری. چسبیدن به گذشته تنها تو را از دیدن حقیقت دور می‌کند.

گذشته هرگز تکرار نخواهد شد. آنچه انسان را سردرگم می‌کند، ترس از گذشته است. اکنون باید بدانی دیگر هرگز گذشته تکرار نخواهد شد و تلاش تو برای چسبیدن به گذشته، تنها،‌ راهی‌ست برای عذاب دادن خودت. معنی زندگی در زمان حال است. همه چیز اکنون روی می‌دهد. یک شادی یا یک غم؛ مهم نیست، مهم این است که هر چیزی دنیا برایت ارمغان می‌آورد اکنون تجربه شود. به یاد بسپار: گذشته توهّم ذهن است نه حقیقت دنیا.

آمدن این عهد برایت به این معناست که دیگر لازم نیست نگران اتفاقات گذشته باشی، دیگر لازم نیست در حسرت فرصت‌های از دست رفته در گذشته باشی، هدیه‌ای بی‌همتا به زودی به تو تقدیم می‌شود و تو تنها با بودن در زمان حال و رها کردن گذشته می‌توانی این هدیه را بپذیری؛ فراموش نکن...

پرنده‌ای که از پرواز می‌ترسد، هرگز پرواز نخواهد کرد؛ بلبلی که از بد بودن صدایش می ترسد هرگز نخواهد خواند؛ بذری که از بیرون آمدن از خاک و حوادث پیش رویش می‌ترسد هیچ‌گاه گل نخواهد شد. با خود عهد می‌کنم هیچ گاه آنقدر حقیر نشوم که بخاطر ترس و نگرانی یا حوادث زندگی فرصت گل شدن را از خودم بگیرم.

پیام عهد

تنها بدون ترس می‌توان آزاد زندگی کرد و آرامش داشت. تنها بدون ترس می‌توان حقیقت خود بود و ارزش واقعی خود را شناخت. آگاهی از این که انسان می‌ترسد، اولین و مهم‌ترین قدم برای نابود کردن ترس‌هاست. این‌که انسان بتواند بدون سرکوب خود به حقیقت خودش نگاه کند والاترین ارزش است. مهم نیست ترس چقدر ضروری به نظر می‌رسد، مهم نیست چقدر به ترس‌هایمان وابسته شده‌ایم؛ زیرا دقیقاً در همان لحظه‌ای که ترس را رها کنیم، خواهیم دید تمام ترس‌هایمان نه یک واقعیت، بلکه یک توهم ذهنی‌ست که به دنبال کسب امنیت به قیمت دروغین بودن و نقش بازی کردن است.

پس آگاه باش، ببین آیا کسی در دام ترس گرفتار نیست؟ فکر می‌کنی ترس می‌گذارد آزاد و راحت زندگی کنی؟ فکر می‌کنی ترس می‌گذارد بارور شوی؟ نمی‌دانم چه وقت و چه طور مجبور به پذیرش ترس‌هایت شده‌ای، اما خوب می‌دانم اکنون زمانیست که باید همه آن ترس‌ها را کنار بگذاری. اگر ترس را کنار نگذاری تو نمی‌توانی خودت باشی و این‌گونه خود را از دنیا دریغ کرده‌ای. اگر از کاری می‌ترسی، انجامش بده و ببین که ترس تنها یک توهم است و فقط مانع عرضه تو و حقیقتت به هستی خواهد شد. اکنون زمانیست که ترس از انجام کاری می‌تواند مانع رشد تو شود. صرفاً آگاه باش که ترس هیچ کمکی نخواهد کرد.

نظرات کاربران

دلتنگِ ماه
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

این کتاب شامل 50 پیام انگیزشی است که طبق توصیه ی نویسنده بهتر است روزی یکی از این پیامها را بخوانیم و از آن انرژی لازم را دریافت کنیم. اما به نظر بنده در مقایسه با پیامهای انگیزشی و کتابهای دیگری

- بیشتر
haniya
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

من عاشقش شدم ، رو من که تاثیر خیلی خوبی داره😍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان