دانلود و خرید کتاب رستم و اسفندیار زینب یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رستم و اسفندیار اثر زینب یزدانی

کتاب رستم و اسفندیار

معرفی کتاب رستم و اسفندیار

کتاب رستم و اسفندیار براساس شاهنامه فردوسی است که زینب یزدانی آن را انتخاب و بازنویسی کرده است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه داستان‌های شاهنامه انتشارات تیرگان است که برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

درباره مجموعه داستان‌های شاهنامه

شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی یکی از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین حماسه‌های جهان است که سرودن این کتاب حدود سی سال طول کشیده است. محتوای این شاهکار ادبی، اسطوره‌ها، افسانه‌ها و تاریخ ایران از ابتدای جهان تا فتح ایران توسط اعراب در سده هفتم است که درباره چهار خاندان پادشاهی پیشدادیان، کیانیان، اشکانیان و ساسانیان خلاصه می‌شوند و به سه بخش اسطوره‌ای (از عهد کیومرث تا پادشاهی فریدون)، پهلوانی (از قیام کاوه آهنگر تا مرگ رستم) و تاریخی (از پادشاهی بهمن و ظهور اسکندر تا فتح ایران توسط اعراب) تقسیم می‌شود.

شاهنامه فردوسی سرشار از داستان‌های پهلوانی و قهرمانی است که برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب است اما درک معنی شعر برای همه آسان نیست، مجموعه کتاب داستان‌های شاهنامه شعر را به نثر تبدیل کرده است و با بیانی روان و ساده و به همراه تصاویری جذاب داستان را روایت می‌کند.

برای نسل امروز که در دنیای انیمیشن‌ها و داستان‌های غربی غرق شده است شناخت داستان‌های کهن یکی از ضروری‌ترین کارها برای حفظ فرهنگ و تاریخ است، مجموعه داستان‌های شاهنامه در راستای شناساندن این کتاب ارزشمند به کودکان نوشته شده است.

خواندن مجموعه کتاب داستان‌های شاهنامه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه را به تمام کودکان ایران پیشنهاد می‌کنیم.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان