دانلود و خرید کتاب رازهای مدیریت افراد رز اسلاتر ترجمه علی احمدی بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای مدیریت افراد اثر رز اسلاتر

کتاب رازهای مدیریت افراد

نویسنده:رز اسلاتر
انتشارات:نشر ترنگ
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رازهای مدیریت افراد

کتاب رازهای مدیریت افراد نوشته رز اسلاتر است که با ترجمه علی احمدی بافنده منتشر شده است. این کتاب قصد دارد تا به شما در توسعهٔ مهارت‌های‌تان برای مدیریت افراد، کمک کند تا راه‌هایی بیابید که همه از آن بهره ببرند.

درباره کتاب رازهای مدیریت افراد

شما در طول حیات خود، نیاز به مدیریت افراد را به طور روزافزون احساس می‌کنید؛ والدین، خانواده‌شان را مدیریت می‌کنند. رهبر یک تیم، تیمی کوچک را مدیریت می‌کند و یک بازرگان، کارکنان، مشتری‌ها، عرضه‌کننده‌ها و تولیدکننده‌ها را مدیریت می‌کند. کتاب رازهای مدیریت افراد مهارت‌های مدیریتی شما را بالا می‌برد. 

این کتاب شامل ۵۰ راز جمع‌آوری‌شده در ۷ بخش پیش‌زمینه‌ای است:

ـ یک بنیان مستحکم ایجاد کنید: شما باید بدانید که می‌خواهید چه نوع مدیر یا سرپرستی باشید. ممکن است کارفرمای شما رهنمودهایی به شما بدهد، ولی شما باید روی اعمال روزمرهٔ خود کنترل داشته باشید.

ـ یک تیم عالی بسازید: افراد مناسب را انتخاب کنید و به سرعت یک تیم اجرایی یا عملیاتی تشکیل دهید.

ـ اهداف و مقاصد خود را مشخص کنید: اهداف و مقاصد را برای افراد مشخص کنید، و پیشرفت را ترسیم نموده و پاداش‌های مناسبی ارائه دهید.

ـ خودتان و افرادتان را تشویق کنید: اجرای راه‌هایی برای تحریک و انگیزش افراد آسان‌تر از این است که افراد را گول بزنید و دائماً افرادی بی‌انگیزه را کنترل کنید. 

ـ عمل‌کرد خوب را مدیریت کنید: شما باید عملکرد خوب را شناسایی کرده، به آن پاداش داده و آن‌را توسعه دهید. ضمناً آن را دائمی سازید و برای دیگران نیز گسترش دهید. در غیر این‌صورت عملکرد خوب و مطلوبتان را از دست می‌دهید و فقط موارد ضعیف باقی می‌ماند.

ـ عملکرد ضعیف را مدیریت کنید: بعضی از مدیران، روش‌هایی برای مدیریت عملکرد ضعیف، بدون درگیرشدن با خود عملکرد ضعیف را یافته‌اند، اگرچه این امر، خود محرک عملکرد ضعیف بیشتری است؛ هم از جانب مرتکب‌شوندهٔ اصلی یا هر شخص دیگر؛ اما در نهایت بدانید که چگونه با مشکلات روبه‌رو شوید.

ـ افراد خود را توسعه دهید: اگرچه اغلب این امر، توسط مدیران نادیده انگاشته می‌شود، ولی وظیفهٔ اصلی دیگر، توسعهٔ افراد است؛ یعنی کمتر به توانایی پاداش دهید، موفقیت در آینده را برنامه‌ریزی کرده و نیازهای متغیر افراد را ترسیم کنید.

مدیریت افراد یک حوزهٔ بسیار پیچیده است که یادگیری در آن هرگز متوقف نمی‌شود. رازهای این کتاب به شما کمک می‌کند تا گام‌های بلندتری به سمت موفقیت در نقش سحرآمیز خود بردارید.

«دانستن چگونگی مدیریت مطلوب افراد یکی از مهم‌ترین مهارت‌های زندگی است.»

خواندن کتاب رازهای مدیریت افراد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تام افرادی که می‌خواهند در زندگی موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای مدیریت افراد

احتمالاً مشخص است که زندگی شما، وقتی به جای یک مدیر، یک رهبر باشید، رضایت‌بخش‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد بود. ولی فشارهای سازمان‌های هدف‌محور، مطالبات ناگزیر و حس مسئولیت، گرایش به سمت تشویق مدیریتِ خُرد دارد. شما احتمالاً باید افرادی را مدیریت کنید که دارای تخصص و تجربهٔ کمی هستند، ولی هرقدر که افراد در توانایی و دانش خود رشد می‌کنند، شما می‌توانید به آرامی از یک مدیر به رهبر تغییر یابید. البته اگر مسئولیت گروهی را به عهده گرفته‌اید که در حال حاضر افرادی اجرایی هستند، شاید قادر باشید که مستقیماً از روز اول به عنوان رهبر ظاهر شوید.

«یک رهبر، پیروان خود را جذب می‌کند، درحالی‌که یک مدیر، باید به افراد تحت کنترل خود نظارت و رسیدگی کند.»

۱-۳- تصمیمات خود را متعادل سازید

آیا شما رهبر گروهی هستید؟ یا شخصی هستید که مؤظف به انجام کاری است؟ یا شخصی هستید که وظیفه دارد افراد گروه را نظارت کند یا مراقب اعضای تیم واحدی باشد؟ درواقع، اگر می‌خواهید افراد را به خوبی مدیریت کنید، باید این سه نقش را تماماً به عهده بگیرید. یک مفهوم با عنوان «پیروزی شکست‌آمیز» وجود دارد که موقعیتی را توصیف می‌کند که در آن، یک هدف به دست آمده باشد، ولی بی‌اندازه گران تمام شده باشد.

ــ اگر تمام تصمیمات را با هدف اولیهٔ رسیدن به مقصد به هر قیمتی در نظر بگیرید، ممکن است با تخریب گروه در مسیر، روبه‌رو شوید، ولی:

ــ اگر تمام تصمیمات را با این هدف اولیه در نظر بگیرید که تیم را سالم و شاد حفظ کنید، ممکن است به مقصد نرسید...

ــ اگر شما مصمم باشید که از ایمنی تک‌تک اعضا و رضایت و مراقبت آن‌ها اطمینان حاصل کنید و هدف اصلی را به پایان نرسانید گروه از هم می‌پاشد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۶۳۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان