دانلود و خرید کتاب عالم تشریع، شرور و بلایا محمدحسین عصار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عالم تشریع، شرور و بلایا اثر محمدحسین عصار

کتاب عالم تشریع، شرور و بلایا

معرفی کتاب عالم تشریع، شرور و بلایا

عالم تشریع، شرور و بلایا به قلم محمدحسین عصار مجموعه‌ای از درس‌گفتارهای ایشان درباره عدل الهی است که به همت پژوهشگران موسسه فرهنگی نبأ بازنویسی و ویرایش شده است.

اثر پیش رو حاصل درست‌گفتارهای محقق ژرف‌اندیش و ناشناخته فقید مرحوم استاد محمدحسین عصار در بحث عدل الهی و به طور خاص درباره شرور، بلایا و عالم تشریع است. آنچه مبنای نوشتار پیش رو قرار گرفته شده مباحثی است که ایشان طی هشت جلسه در شهر تهران بیان کرده است. منابع دیگری که برای تکمیل و تقویت مباحث انتخاب شده، درس‌گفتارهای ایشان در همان موضوع، در شهرهای شیراز و اصفهان است.

 مخاطبان مرحوم عصار افرادی بودند که با مبانی مکتب معارفی خراسان آشنایی داشتند. آنها در گفتگوهای خود با مرحوم عصار به دنبال تعمیق دانسته‌های خود بوده‌اند و کوشیده‌اند برخی از عبارات دو استاد بزرگ و پیشکسوت این مکتب، آیت الله میرازا مهدی اصفهانی و شیخ محمود حلبی را بهتر بفهمند لذا از مرحوم عصار می‌خواستند تا آنها را برایشان تبیین کند. و ایشان نیز که خود سال‌ها این مباحث را نزد استادش مرحوم آقای حلبی آموخته بود با صبر و حوصله و به دقت و زیبایی تمام به تبیین این مبانی پرداخته است.

خواندن کتاب عالم تشریع، شرور و بلایا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 طلاب علوم دینی و علاقه‌مندان به معارف اسلامی.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان