دانلود و خرید کتاب مدیریت بازاریابی صادرات آلن ای برانچ ترجمه محمدابراهیم گوهریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت بازاریابی صادرات اثر محمدابراهیم گوهریان

کتاب مدیریت بازاریابی صادرات

معرفی کتاب مدیریت بازاریابی صادرات

کتاب مدیریت بازاریابی صادرات اثری نوشته آلن ای برانچ با ترجمه محمدابراهیم گوهریان است. این کتاب راهنمای کاربردی است که به مخاطبان در مدیریت کردن برنامه‌های بازاریابی صادراتی خود کمک می‌کند.

درباره کتاب مدیریت بازاریابی صادرات

کتاب مدیریت بازاریابی صادرات اثری است که به مخاطبان کمک می‌کند تا در زمینه صادرات و بازاریابی صادرات دیدگاه درستی به دست بیاورند و مدیریت آن را فرابگیرند. در این کتاب با مطالب و مفاهیم مختلفی آشنا می‌شویم که همگی ما را در نیل به مقصودمان یاری می‌کنند: از جمله مباحثی که در این کتاب مطرح شده است می‌توان به شناخت مفهوم بازاريابی و لزوم برنامه‌ريزی اشاره کرد که اولین قدم برای حرکت در این مسیر است. آشنايی با بازارهای صنعتی و اجزای آميخته بازاريابی بخش بعدی کتاب است که به ما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را کامل کنیم و تعيين راهبردهای بازاريابی به ما کمک می‌کند تا قدم‌های خود به صورت حساب شده برداریم. 

آشنايی با نظام‌های اطلاعات بازاريابی و بررسی فرآيند برنامه‌ريزی راهبردی بازاريابی به ما در سنجش و کنترل کیفیت کارمان کمک می‌کند و سرانجام با معرفی يک نظام برنامه‌ريزی بازاريابی روبه‌رو می‌شویم که مسیر شغلی و حرفه‌ای ما را در آینده مشخص می‌کند.

کتاب مدیریت بازاریابی صادرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب مدیریت بازاریابی صادرات را به تمام فعالان حوزه صادرات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت بازاریابی صادرات

عملیات موفق صادراتی، نیازمند تشکیلات کارایی میباشد که برا ی توسعه سهم شرکت در بازار، طراحی شده و سودآور نیز باشد. بنابراین پرسنلی ورزیده با حقوق و مزایای مکفی در نیل به این اهداف ضروری است. این فصل وظایف دفتر صادرات را با تأکید خاصی بر نقش بازاریابی، بررسی مینماید؛ اگرچه لازم است بخشهای بازاریابی و حمل و نقل، در ارتباط نزدیک با هم فعالیت نمایند تا کارایی لازم و رضایت بیشتری حاصل گردد. اگر وارد کننده از نحوه توزیع ناراضی باشد، شرکت امکان سفارشات مجدد را به خطرانداخته است. 

اندازه شرکت، نوع محصول و حجم فعالیت صادراتی، از عوامل اصلی تأثیرگذار برماهیت سازمانی صادرات میباشند. به علاوه ساختار و تشکیلات سازمانی شرکت و اینکه چگونه نقش صادرات میتواند به بهترین وجه در آن ادغام گردد، باید مورد توجه قرار گیرد؛ به عبارت دیگر باید گفت، یک شرکت صنعتی سه وظیفه دارد: سرمایه گذار ی، تولید و فروش. به علاوه فعالیتهای جنبی دیگر، تأثیر مهمی در اداره شرکت دارند که شامل امور پرسنلی، اداری، تحقیق و توسعه، آموزش وتدارکات میباشند. 

اداره صادرات دارای دو وظیفه اصلی میباشد، که عبارت از بازاریابی و حمل است. بازاریابی؛ شامل: دفتر بازاریابی، دفتر فروش، قیمتگذاری، ارائه نرخها، کنترل و نگهداری سوابق سفارشات، تبلیغات و تحقیقات میباشد، در حالی که اداره حمل با حمل و نقل، توزیع، تنظیم اسناد، بسته بندی و برآورد هزینه‌های توزیع سروکار دارد. ارتباط نزدیک با امور حسابداری باید به طور پیوسته برقرار باشد، خصوصاً در مورد کنترل اعتبار، هزینه‌ها، اسناد مالی و اطلاعات مربوطه. دفتر حمل باید اطمینان دهد که مراحل سفارش صادرات به راحتی از نقطه آغاز تا پایان طی میگردد، ضمن اینکه رضایت مشتر ی و منافع شرکت مدنظر میباشد. لذا همه زوایا ی جریان صادرات، به یکدیگر مرتبط و وابسته است که این نیز در پرتو شفافیت وظایف و مسئولیتها (به وضوح مشخص در یک تشکیلات سازمانی عمود ی یا افقی صادرات) و وجود کادر مجرب و آموزش دیده، میسر میباشد.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان