دانلود و خرید کتاب نقطه بحران (خلاصه کتاب) برایان تریسی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقطه بحران (خلاصه کتاب) اثر برایان تریسی

کتاب نقطه بحران (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب نقطه بحران (خلاصه کتاب)

میکرو کتاب نقطه بحران، نوشته برایان تریسی یک راهنمای عملی است که به افراد و مدیران سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند با به کارگیری ۲۱ روش بر بحران‌های پیش آمده غلبه کنند. این کتاب در سال انتشارش به خاطر کاربردی بودنش توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و امروزه با توجه به بحران‌های اقتصادی که طی سال‌ اخیر به وجود آمده، دوباره مورد توجه قرار گرفته و به مخاطبان زیادی در سراسر دنیا کمک کرده تا شرایط کسب‌وکارشان را بهبود ببخشند.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.  

درباره کتاب نقطه بحران

همه ما تجربه لحظه‌های بحرانی در زندگی را داریم. فرقی هم ندارند که چه کسی هستیم یا چه شغلی داریم. رویدادهایی که ناگهانی رخ می‌دهند باعث می‌شوند تعادل سازمان‌ها و انسان‌ها به کلی به هم بریزند. بررسی‌ها نشان داده که هر سازمان طی ۲ یا ۳ ماه حداقل یک بار لحظه‌های بحرانی را تجربه می‌کند. یک فرد قوی باید وجود داشته باشد تا این لحظه‌های بحرانی را مدیریت کند. اگر لحظه‌های بحرانی را به حال خود بگذاریم روز به روز بدتر می‌شوند و به حیات سازمان صدمه وارد می‌کنند.

البته انسان‌ها هم هر ۲ یا ۳ ماه بحران‌های مختلفی را تجربه می‌کنند. این بحران‌ها باعث می‌شوند که آنها تمرکزشان را از دست بدهند و این لحظه‌های بحرانی می‌توانند به مسائل شخصی، مالی، خانوادگی یا سلامتی انسان‌ها مربوط شوند. وقتی انسان‌ها بتوانند در مقابل چنین سختی‌هایی مقاومت کنند و واکنش‌های درستی از خود نشان دهند، می‌توانند خودشان را به دیگران ثابت کنند و نشان دهند که ماهیت وجودی‌شان چیست.

به هر حال با بروز بحران‌های مختلف افراد احساس می‌کنند که هستی‌شان به خطر افتاده است و دیگر احساس امنیت نمی‌کنند. این کتاب کمک می‌کند بحران‌ها را پشت سر بگذارید.

خواندن کتاب نقطه بحران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اینن کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت و پیشرفت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از نویسندگان مطرح دنیاست.یکی از معروفترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. او در ابتدا باربر یک کشتی بود و به مدت ۸ سال روی کشتی کار می‌کرده است، اما یک روز به این نتیجه می‌رسد که با این کار نمی‌تواند آینده‌ای داشته باشد و فروشندگی را به عنوان شغل جدید انتخاب می‌کند. اما برخلاف تصورش در این شغل هم موفق نمی‌شود و اوضاع مالی‌اش بدتر می‌شود، یک روز در اوج ناامیدی از خودش پرسید که چرا دیگران از من موفق‌ترند؟ چرا من نمی‌توانم به چیزهایی که دوست دارم برسم؟ و آنقدر به دنبال پاسخ به این سوال رفت که در نهایت راز موفقیت را فهمید. او اکنون مدیرعامل شرکت تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه مهارت‌های فردی فعالیت دارد. او به بیش از ۱۰۰۰ شرکت بزرگ مشاوره می‌دهد و در سمینارهایی که در سراسر دنیا برگزار می‌کند با بیش از ۵ میلیون نفر به طور مستقیم صحبت کرده است. کتاب‌ها و سمینارهای او به بیش از ۲۸ زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. در حال حاضر ارزش شرکت او ۲۵۶ میلیون دلار است و او مشاور مقام‌های دولتی در آمریکا و کاناداست.

بخشی از کتاب نقطه بحران

از همان لحظه که وارد حرفه کاری می‌شوید، با مشکلات، سختی‌ها و شکست‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. باید به خاطر داشته باشید که برای این امور هرگز انتهایی وجود ندارد. یعنی به محض اینکه یک مشکل را حل می‌کنید، مشکل دیگری سر راهتان سبز خواهد شد. به همین دلیل نمی‌توان از سختی‌های زندگی شخصی و کاری فرار کرد. آن‌ها ناگهانی می‌آیند و همراه خود پیامدهای بسیار جدی می‌آورند. آن‌ها در کنترل شما نیستند، اما اینکه شما چطور به این مشکلات واکنش نشان دهید، کاملا در کنترل شماست. هر چقدر توانایی شما در واکنش نشان دادن قوی باشد، به این ترتیب میزان موفقیت، سلامتی، نشاط و کامیابی شما ماندگارتر خواهد بود. وقتی واکنش‌های شما قوی‌تر و پویاتر باشند، غلبه‌بر سختی‌ها آسان‌تر خواهند شد و می‌توانید به رشد خود در هر زمینه‌ای ادامه دهید.

در این زمینه فردریش نیچه می‌گوید: «درد و رنجی که مرا نمی‌کشد، قوی‌ترم می‌کند.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

nilishaw
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

کتابی هست که ارزش خوندن داشته باشه. خیلی خلاصه توضیح داده که چطور بتونیم مثل یک مدیر رفتار کنیم. ⭕توصیه های اوایل کتاب رو توی زندگی شخصی میشه استفاده کرد اما آخرای کتاب مربوط به مدیریت کسب و کار میشه.

محمد امین
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

به این کتاب نمره کامل را میدهم کلا علاقه خاصی به کتابهای برایان ترسی دارم خیلی عالی هستند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۵۰٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان