دانلود و خرید کتاب خرد رهبری برای همه نسل ها جنیفر ویمبیش ترجمه عباس قربیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خرد رهبری برای همه نسل ها

خرد رهبری برای همه نسل ها؛ بینش‌های منحصر به فرد از رهبران اصیل کتابی از جنیفر ویمبیش است که با ترجمه مشترک دکتر بهزاد شوقی، دکتر مهشید دارابیگی و دکتر عباس قربیان منتشر شده است.

درباره کتاب خرد رهبری برای همه نسل ها؛ بینش‌های منحصر به فرد از رهبران اصیل

رهبری، مجموعه‌ی به دقت آماده شده‌ای از مهارت‌ها و رفتارهاست. همین طور، زمینه‌های شخصی، تجربیات، خانواده‌ها، جوامع، معنویت و ضوابط اخلاقی، همه در هویت یک رهبر سهیم هستند. 

در خرد رهبری برای همه‌ی نسل‌ها، جنیفر ویمبیش از سفری شخصی پرده برداری می‌کند که او را به یک رهبر کارآمد تبدیل کرده است. دکتر ویمبیش به طور خلاصه - از زمان کودکی‌اش در جنوبِ جدا شده تا ریاستش در کالجی با جامعه‌ی متنوع - بینش‌های عمیقش از گذشته را که شخصیت و رهبری او را شکل داده‌اند را به اشتراک می‌گذارد. 

این کتاب برای رهبران مشتاق، انگیزه بخش و پر از خردِ کاربردی خواهد بود. رهبران با تجربه درک مشترکی از بسیاری از نکات و چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه شده‌اند پیدا می‌کنند. در واقع، زنانی از همه‌ی نسل‌ها، مذهب‌ها، نژادها و قومیت‌ها در آینه‌ی راهنمایی مستقیمی که دکتر ویمبیش رو به روی ما نگه می‌دارد، قدرت پیدا می‌کنند.

هر یک از بخش‌ها و فصل‌های این کتاب چیزی که دکتر ویمبیش از طریق تدریس و مکالماتش با اعضای خانواده و دیگر افراد مسن در جامعه‌ای که در آن زندگی و کار می‌کند آموخته است را با جزئیات بیان می‌کند. این کتاب سمفونی زندگی و همگام سازی نت‌های بالای شگفت‌انگیز و همچنین طنین نُت‌های پایین در شغلش را بیان می‌کند. این کتاب هم فلسفی و هم کاربردی است و از طریق در میان گذاشتن داستان‌ها و شرایط، نصیحت و مشاوره ارائه می‌کند. تعهد بیان نشده اما واضحی در مورد تنوع، شمول، تغییر و رشد وجود دارد که نیاز دارد که خواننده درس‌های یاد گرفته شده را بپذیرد و از احتمالات کاربرد آن در زندگی‌اش لذت ببرد.

در نهایت، این کتاب، انسانیت و تواضع دکتر جنیفر ویمبیش را نشان می‌دهد، زنی با ایمان، پیرو و وفادار که از ابتدا تاکنون به اصول و ارزش‌هایی پایبند است ‌. «سال‌های ابتدایی، منجر به این می‌شود که خواننده» چرای پشت کارها و حرف‌های او در سال‌های پایانی را درک کند. این داستانِ زندگی و میراث است.

ویمبیش  درباره کتابش در مقدمه می نویسد: « در این کتاب، فقط حرف‌های خردمندانه‌ای را به اشتراک می‌گذارم که سال‌های بسیار آن‌ها را به کار برده‌ام و فهمیده‌ام که ابزارهای مفیدی برای زندگی موفق و بهره‌ور هستند. اوقاتی بوده است که من توصیه‌های ارائه شده در این صفحات را دنبال نکردم و واقعاً پشیمانم که چرا این کار را نکردم. هر فصل با اطلاعاتی در مورد زندگی من شروع می‌شود، چیزی شبیه به خود زیست‌نامه که طراحی شده است تا زمینه و درک بهتری از جهان‌بینی من فراهم کند. این در واقع، داستان من است که مرتبط با میراثی غنی است، تاریخچه‌ای در اینجا ارائه شده تا دیگران به عنوان بخشی از رشد شخصی‌شان به آن فکر کنند. معمولاً حرف‌های خردمندانه از ساعت‌ها بحث با افرادی ناشی می‌شوند که رهبران الگو هستند. من آن‌ها را الگو در نظر گرفتم، زیرا حرف‌هایشان کاملاً سازگار با عملشان بود. گاهی اوقات، این رهبران کاری بیش از نصیحت کردن در مورد تصمیمات مختلف انجام می‌دادند؛ آن‌ها همچنین مربی‌های فعال شدند که مرا از چالش‌های مهم زندگی عبور دادند. برخی حرف‌های خردمندانه، مشاهدات من از افرادی را نشان می‌دهد که از راه دور بیشتر آن‌ها را تحسین می‌کردم، اما نمونه‌های آن‌ها بینش‌ها و حقایق ارزشمندی را روشن کرد. من از اصولی که این زنان و مردان برای ایجاد سیستمی برای تفکر و حل مسئله ارائه کردند استفاده کردم که معمولاً منجر به نتایج مثبت تغییردهنده‌ی زندگی می‌شد.»

 نظر دیگران درباره کتابخرد رهبری برای همه نسل ها؛ بینش‌های منحصر به فرد از رهبران اصیل

_ دکتر، مارلین جی. آمِی

پروفسور مدیریت آموزشی و دارای کرسی استادی در دانشگاه ایالت میشیگان

نویسنده‌ی مشترک شروع سفرتان: راهنمایی برای حرفه‌ای‌های تازه وارد در مسائل دانش‌آموزان

خرد رهبری برای همه‌ی نسل‌ها که به صورت زیبایی به عنوان یک سفر خود زیست‌نامه‌ای در مراحل مختلف زندگی ارائه شده است، به همه کمک خواهد کرد که با وقار و کارآمد، رهبری و مربی‌گری کنند - حتی اگر با بی‌عدالتی‌های اجتماعی و نژادی بی‌رحمانه‌ای مواجه شوند. استراتژی و داستان‌های یکپارچه‌ی دکتر ویمبیش، همچنین به ما به عنوان والدین، دوستان، همسران، همسایه‌ها، خواهر و برادرها و در حقیقت، به عنوان انسان، کمک می‌کند. هر کسی که به دنبال داشتن سهمی مثبت در زندگی دیگران است از درس‌های قدرتمند و موفق این کتاب لذت خواهد خواهد برد.

بئا بوکالاندرو

رئیس وراورکس و نویسنده‌ی وبلاگی با هدف کار.

مدرس مشارکت حقوقی در جامعه در دانشگاه جورج تاون.

خرد رهبری برای همه‌ی نسل‌ها هم ساده و هم بینش آفرین است. دکتر ویمبیش پیامش را به صورت متقاعد کننده‌ای ارائه می‌دهد که یادآور پیامی است که خانواده به انسان می‌دهد. این کتاب با ارائه‌ی سخنان قصاری که توسط همه‌ی افراد - صرف‌نظر از سن و سالشان - تکرار خواهد شد، به عنوان خود وفادار می‌ماند.

ورونیکا کارلتون

دانشجوی دوره‌ی لیسانس در دانشگاه سنت ادوارد، کلاس ۲۰۲۰

مهم است که ما به عنوان رهبر، وقت بگذاریم و به صورت عامدانه از خرد افرادی که به آن‌ها احترام می‌گذاریم چیزهایی یاد بگیریم. دکتر ویمبیش انبوهی از درس‌های رهبری را در کتابش آورده است و از چشم انداز ایمان، برای انجام این کار استفاده می‌کند. مخصوصا، او نیاز رهبران برای باور داشتن به خدا و گوش کردن به حرف‌هایش را برجسته می‌کند. من تضمین می‌کنم که این‌ها تکه‌هایی از خرد هستند که همه‌ی رهبران وقتی می‌خواهند تاثیری پویا داشته باشند، باید به آن متعهد شوند. ما نمی‌توانیم به تنهایی رهبری کنیم، بلکه به راهنمایی‌های آسمانی نیاز داریم.

 خواندن کتاب خرد رهبری برای همه نسل ها؛ بینش‌های منحصر به فرد از رهبران اصیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و رهبری مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب خرد رهبری برای همه نسل ها؛ بینش‌های منحصر به فرد از رهبران اصیل

شما بازتابی از همه‌ی کسانی هستید که پیش از شما آمده‌اند. با زندگی درست آن‌ها را معرفی کنید و با موفقیت‌هایتان به آن‌ها احترام بگذارید. فداکاری‌های آن‌ها که راه موفقیت شما را هموار کرد را به خاطر داشته باشید.

من به عنوان یک کودک آفریقایی - آمریکایی می‌دانستم که خانواده و جامعه‌ام از من انتظار دارند کارهای بزرگ انجام دهم. در رگ‌های من خون پادشاهان و ملکه‌هایی از آفریقا جاری بود که اهرام مصر را ساختند. من این حقیقت را پذیرفتم که انجام شاهکارهای بزرگ در تبار من وجود دارد. به علاوه، معلم‌ها معمولاً در مورد رهبران، دانشمندان، ریاضیدان‌ها و هنرمندان آفریقایی - آمریکایی مستعد صحبت می‌کردند. تدریس آن‌ها به ما کمک کرد که خودمان را در تاریخ آمریکا ببینیم. این زنان و مردان موفق شبیه به ما بودند - و کمک کردند که آمریکا تبدیل به یک کشور مشهور شود. معلمانمان ما را تشویق می‌کردند که چیزی که «غرور سیاه» نامیده می‌شد داشته باشیم. به زبان ساده، یعنی به خودمان و نیاکان آفریقایی - آمریکایی‌مان افتخار کنیم.

یادگیری تاریخ مردمانمان، حس عمیق شکوه را در ما ایجاد کرد و اعتماد به نفس شدیدی در ما ایجاد کرد. ما به عنوان افراد آفریقایی - آمریکایی مسئولیت مقدسمان برای اینکه باعث شویم نیاکانمان به ما افتخار کنند را درک کردیم. بالاخره، آن‌ها به خاطر فرصت‌هایی که ما از آن‌ها لذت می‌بریم، فداکاری کردند و حتی مردند. معلمانمان حداقل از ما انتظار داشتند که یک مدرک دانشگاهی داشته باشیم تا بتوانیم شغل خوبی پیدا کنیم و زندگی باثباتی داشته باشیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان