دانلود و خرید کتاب چشم اندازی به شگفتی های حیوانات سارا واکر ترجمه هدیه اصغرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چشم اندازی به شگفتی های حیوانات اثر سارا واکر

کتاب چشم اندازی به شگفتی های حیوانات

معرفی کتاب چشم اندازی به شگفتی های حیوانات

کتاب چشم اندازی به شگفتی های حیوانات اثری از سارا واکر و آنا لافت هاوس است که با ترجمه هدیه اصغرپور می‌خوانید. این کتاب هرچیزی را که لازم است درباره پستانداران بدانید همراه با کلی اطلاعات جالب و بامزه دیگر به شما می‌دهد.

درباره کتاب چشم اندازی به شگفتی های حیوانات

انسان‌ها متعلق به گروهی از جانداران به نام پستانداران هستند. اما این خانوده بسیار بزرگ و وسیع است و حیوانات بسیار دیگری هم در این خانواده جای دارند. هرچند از لحاظ ظاهری، شکل و قیافه و حتی محل زندگی بسیار متنوع و متفاوتند، اما همگی در این خانوده جای دارند. 

سارا واکر و آنا لافت هاوس در کتاب چشم اندازی به شگفتی های حیوانات به سراغ این خانواده بزرگ رفته‌اند. آن‌ها گونه‌ها و جانداران مختلفی را که در این خانواده قرار دارند، بررسی می‌کنند و از ویژگی‌ها و مشخصات هر کدام می‌گویند. زبان روان و ساده کتاب و همچنین تصاویرش به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا بهتر مطالب را به خاطر بسپارند. علاوه بر این، نویسنده‌ها نکته‌های ریز و بامزه‌ای را هم جمع‌آوری کرده‌اند؛ نکاتی که هرجایی نمی‌بینید و خواندنش، اطلاعاتی متمایز را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کتاب چشم اندازی به شگفتی های حیوانات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب چشم اندازی به شگفتی های حیوانات یک کتاب علمی جذاب و پر از دانستنیهای جالب برای تمام کودکان و نوجوانانی است که به خواندن کتاب‌های علمی علاقه دارند.

بخشی از کتاب چشم اندازی به شگفتی های حیوانات

بارداری طولانی 

فیلها طولانیترین دوره بارداری را بین همه پستانداران دارند و دوره بارداری آنها تقریبا دو سال طول میکشد! بچه فیلها هم مثل خیلی از پستانداران (مثل انسان یا گربه) در بدن مادرشان رشد میکنند. وزن یک بچه فیل در زمان تولد تا نود کیلوگرم میرسد. این یعنی فیل مادر در اواخر دوره بارداری، باری را به وزن نه کیسه ده کیلویی برنج حمل میکند. 

خانواده گسترده

انسانها از گروهی از پستانداران به نام نخستی‌ها هستند. از نخستی‌های دیگر میتوان میمونها و کپی‌ها را نام برد که نزدیکترین اقوام پستاندار ما انسانها هستند.

خیلی باز

اسب آبی با دهن بزرگ و باز شدن زیاد فکش میتواند بیمار مورد علاقه دندانپزشکان باشد. همه پستانداران دو فک جدا از هم دارند و فک پایین آنها به طور مستقیم به جمجمه متصل شده‌ است.

پستانداران عجیب

پستانداران در شکلها و اندازه‌های مختلفی وجود دارند ولی پستاندارانی که از نظر شکل و اندازه شبیه هم هستند، متعلق به یک گروه یا رده‌اند.

برندگان مدال پستانداران

در المپیک پستانداران، مدال‌ها به این حیوانات میرسند:

مدال آهسته‌ترین پستاندار به تنبل می‌رسد که سرعت حرکتش کمتر از دو کیلومتر در ساعت است!!

مدال ایجاد بدترین بو به راسوی متعفن آمریکایی می‌رسد. 

و حشره‌خوار کوتوله با وزن فقط ۲-۳ گرم مدال کوچکترین پستاندار را می‌گیرد. 

بزرگ‌ترین گربه

ببرها دوست دارند وقت غروب یا زیر نور ماه به شکار بروند. چون راه راه‌های سیاه پوست ببر به این حیوان اجازه میدهد خودش را در جنگل‌های پر سایه پنهان کند، ببر می‌تواند آرام و بی صدا به سمت شکارش برود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۷ صفحه

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۷ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان