دانلود و خرید کتاب هفته به هفته سال اول زندگی کودک شما گیلد بی کورتیس ترجمه مریم دهدشتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفته به هفته سال اول زندگی کودک شما اثر گیلد بی کورتیس

کتاب هفته به هفته سال اول زندگی کودک شما

معرفی کتاب هفته به هفته سال اول زندگی کودک شما

کتاب هفته به هفته سال اول زندگی کودک شما نوشته گیلد بی کورتیس و جودیت شولر است. این کتاب برای والدین نوشته شده است و به آنها کمک می‌کند بتوانند کودکشان را بهتر بشناسند و بیشتر و آگاهانه‌تر مراقب رشد او باشند.

درباره کتاب هفته به هفته سال اول زندگی کودک شما

تولد کودک شما، یکی از هیجان‌انگیزترین لحظات زندگی شماست. در حالی که این مولود جدید به شما واگذار می‌شود، ممکن است سؤالات بسیاری در مورد آینده برای شما مطرح شود؛ کودک به چه چیزی شباهت خواهد داشت؟ آیا او باهوش و زیرک است؟ آیا او ورزشکار خواهد شد؟ با چه سرعتی رشد خواهد کرد؟ چه زمانی راه خواهد رفت و سخن خواهد گفت؟ هر والدینی با امید به آینده نگاه می‌کند، البته ممکن است کسی هم نامطمئن و مردد باشد. تمام والدین می‌خواهند که کودکشان عالی باشد و تا آنجا که امکان دارد بهترین باشد. در هر حال، کودک شما بی‌نظیر است و به هیچکس شباهت ندارد. درست مثل شما، او با توجه به زمان بندی خودش عمل می‌کند؛ هر موقع که برای او مناسب باشد غذا می‌خورد و می‌خوابد. رشد و نمو او وابسته به شخصیت و تمرکز اوست. اگر شما خود را درگیر مقایسه کودک خود با کودکان دیگر بکنید، این شما را دیوانه خواهد کرد. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که کودک خود را بشناسید. بدانید که چه چیزی برای او عادی است. در این کتاب، اطلاعات زیادی در مورد رشد هفتگی ذهنی، جسمی‌ و اجتماعی کودک ارائه داده‌ایم. به هر حال، این تغییرات رشدی که رخ می‌دهد. برآوردی از مرحله تکاملی کودک شما در زمان ارائه شده است. هر مرحله تکاملی، میانگینی را نشان می‌دهد؛ رشد و نمو مخصوص یک کودک می‌تواند 6 الی 10 هفته دیرتر یا زودتر از آنچه که در مبحث ما اشاره شده است، اتفاق افتد و می‌تواند کاملا طبیعی باشد. نگران نشوید. اگر کودک شما بعضی موارد بحث شده در کتاب را دقیقا در زمان گفته شده انجام نمی‌دهد، هر کودکی در مسیر خودش رشد می‌کند. این موضوع او را تبدیل به یک فرد منحصر به فرد می‌کند. مسئله مهم در بحث رشد کودک، پیشرفت مراحل رشد وی با یک توالی منظم و پشت سر هم است. منظور ما از این مطلب این است که در حالی که کودک یک رشد پیوسته ای را دنبال می‌کند، مهارت‌های به دست آورده خود را هم گسترش می‌دهد.

اگر تازه صاحب فرزند شدید و یا در اطرافتان کسانی را دارید که تازه پدر و مادر شده‌اند کتاب هفته به هفته سال اول زندگی کودک شما یک راهنمای جامع است. کتاب به بخش‌هایی برای هر هفته تقسیم شده است و در هر بخش ویژگی‌های کودک و نشانه‌های رشد را بیان می‌کند و کمک می‌کند تا والدین بتوانند کودکان را بهتر درک کنند. کتاب هفته به هفته سال اول زندگی کودک شما برای راهنمایی و مدیریت رشد است و سعی شده در آن ویژگی‌های کودکان در نظر گرفته شود تا برای همه کارآمد باشد.

خواندن کتاب هفته به هفته سال اول زندگی کودک شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدینی که تازه صاحب فرزند شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

محا-د.ی.د
۱۴۰۲/۰۲/۲۴

کتابی به شدت مفید و کاربردی برای والدین این قرن ماشینی که بسیاری از فوت و فنهای بچه داری و مواجهه با حالات مختلف یک نوزاد رو بلد نیستن. در واقعا این کتاب گام به گام و حل المسائل نوزاد هست بسیارعالی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۱۴۹,۰۰۰
تومان