دانلود و خرید کتاب فرزندپروری (کودکان ۴-۱ سال) مایکل پاپکین ترجمه فائزه سادات طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرزندپروری (کودکان ۴-۱ سال) اثر مایکل پاپکین

کتاب فرزندپروری (کودکان ۴-۱ سال)

معرفی کتاب فرزندپروری (کودکان ۴-۱ سال)

کتاب «فرزندپروری (کودکان ۴-۱ سال)» نوشتۀ مایکل پاپکین و ترجمۀ فائزه سادات طاهری و مرضیه اردستانی است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فرزندپروری (کودکان ۴-۱ سال)

فکر می‌کنید فرزندتان چگونه رشد خواهد کرد؟ بخشنده خواهد بود یا ظالم؟ راست‌گو خواهد بود یا دروغگو؟ آیا فرد مسئولیت‌پذیری می‌شود؟ یا از زیر بار هر مسئولیتی شانه خالی خواهد کرد؟ وظیفۀ پدران و مادران این است که به فرزندانشان آموزش دهند تا وقتی بزرگ شدند افرادی مسئولیت‌پذیر باشند و بتوانند از خود و دیگران مراقبت کنند. کودکان در هر مرحله از زندگی متفاوت هستند و مسائل جدیدی را می‌آموزند. در حقیقت آن‌ها زمانی به مرحلۀ بعد می‌روند که مسائل مشخصی را آموخته باشند و این وظیفۀ والدین است تا به کودک کمک کنند بدون آسیب به خود و دیگران بیاموزد و رشد کند.

 کودکان در ۴ سال اول زندگی خود تغییرات بسیاری خواهند کرد. این تغییرات به صورت مرحله‌ای اتفاق می‌افتد. اگر والدین این مراحل را بشناسند کودک خود را بهتر درک می‌کنند. کتاب فرزندپروری (کودکان ۴-۱ سال) تغییرات در هر سال را از یک‌سالگی تا ۴ سالگی توضیح می‌دهد و برای هر کدام از این مراحل یک نام مشخص کرده است. راهکارهای کتاب فرزندپروری (کودکان ۴-۱ سال) به خوانندگان یادآوری خواهد کرد که آن‌ها هستند که تصمیم‌گیری می‌کنند تا فرزند خود را چطور راهنمایی کنند و نباید نگران اشتباهات خود باشند؛ چون تمام والدین اشتباه می‌کنند. بهترین کار این است که از اشتباهات خود درس بگیرند و آن‌ها را تکرار نکنند.

خواندن کتاب فرزندپروری (کودکان ۴-۱ سال) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین، مشاوران خانواده و کسانی که با کودکان سروکار دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرزندپروری (کودکان ۴-۱ سال)

«وسایل شکستنی و یا آن‌هایی که ممکن است روی سر او بیفتد را جمع کنید، روی زمین بنشینید و خانۀ خود را از دید فرزندتان نگاه کنید. دست او به چه چیزهایی می‌رسد؟ چه چیزهایی به او صدمه می‌زند؟

یک مکان مشخص امن برای بازی کودک یک‌سالۀ خود در نظر بگیرید. شما نمی‌توانید هر دقیقه با او بازی کنید، پس او به مکانی امن برای حرکت‌کردن و بازی‌کردن به‌تنهایی احتیاج دارد. یک مکان پیدا کنید که او نتواند به خود صدمه بزند یا وسیله‌ای را بشکند. از حفاظ کودک برای محصور کردن او در این مکان استفاده کنید.

همیشه در ماشین کودک را در صندلی مخصوص ماشین کودک بگذارید و کمربند او را ببندید. در ۵۰ کشور این یک قانون است. در صندلی ماشین باشد و کمربند خود را بسته باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان