دانلود و خرید کتاب راه های موفقیت در جذب پول و ثروت محسن رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه های موفقیت در جذب پول و ثروت اثر محسن رجبی

کتاب راه های موفقیت در جذب پول و ثروت

نویسنده:محسن رجبی
انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راه های موفقیت در جذب پول و ثروت

کتاب راه های موفقیت در جذب پول و ثروت اثری از محسن رجبی است. این کتاب با راهکارهای عملی و کاربردی‌اش به شما کمک می‌کند تا در مسیر ثروتمند شدن قدم بردارید و به آنچه لیاقتش را دارید، و به جایگاهی که دوست دارید، برسید. 

درباره کتاب راه های موفقیت در جذب پول و ثروت

ثروت و موفقیت، پول زیاد برای اداره زندگی و مواردی از این قبیل، از جمله چیزهایی است که برای برخی به راحتی به دست می‌آید و برخی دیگر در حسرت به دست آوردن آن از دنیا می‌روند. اما چطور می‌تواند به موفقیت رسید و ثروت را به دست آورد؟ 

محسن رجبی در کتاب راه های موفقیت در جذب پول و ثروت، راهکارهای عملی را بیان می‌کند که به ما کمک می‌کند تا این جنبه زندگی خود را رشد دهیم. این کتاب به بیان جملات انگیزشی نمی‌پردازد که توانایی ایجاد تغییر واقعی در زندگی را ندارند، بلکه راه‌حل‌هایی دارد که در زندگی هر فردی به کار می‌آیند. راه‌حل‌هایی ساده که به تمام افراد کمک می‌کند تا زندگی خود را تغییر دهند. از کارهای کوچکی که به حفظ و پس‌انداز سرمایه منجر می‌شوند، گرفته تا ایجاد آمادگی برای برداشتن قدم‌های بزرگی که موفقیت و همچنین به دست آوردن سرمایه عظیم و ثروت بسیار را در پی دارد. 

کتاب راه های موفقیت در جذب پول و ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب راه های موفقیت در جذب پول و ثروت کتابی عالی برای تمام کسانی است که دوست دارند ثروت و موفقیت را به زندگی خودشان دعوت کنند. 

بخشی از کتاب راه های موفقیت در جذب پول و ثروت

شاید تا به حال با دقت به این نکته توجه نکرده باشید ولی جذب ثروت مقوله‌ای ارزشمند و مهم است که اگر در آن دقیق شوید می‌بینید که بعضی ها به راحتی و هیچ دردسری آن را به دست می‌آورند و به اصطلاح پول روی پولشان می‌آید در حالیکه عده‌ای دیگر مدام درگیر مشکلات زندگی هستند و هشتشان گرو نهشان است.

همه ما دوست داریم پول بیشتری به دست آوریم ولی حقیقت این است که برخی از افراد نسبت به دیگران در جذب ثروت و موفقیت شانس بیشتری داشته و خیلی راحت تر از آنچه فکرش را بکنید به بزرگ‌ترین موفقیت های تجاری دست می یابند.

جذب ثروت مثل خیلی چیزهای دیگر در زندگی روش خاصی دارد و برای ثروتمند شدن حتماً باید راه و روش جذب ثروت را فرا گیرید، ثروتمند شدن لزوماً ارتباطی با سرمایه کلان داشتن نیست. این کار نیازمند کمی تمرین و یاد گیری اصول جذب ثروت است، به عنوان مثال در تسلط بر یک زبان بیگانه، یک فن جدید یا حتی کاهش وزن، شما نمی‌توانید بدون رعایت اصول اولیه و آموزش‌های کافی موفق ظاهر شوید، جذب ثروت هم دقیقاً به همین گونه است.

نکات مهم برای جذب ثروت و موفقیت

۱– در کار و فعالیت برای جذب ثروت هرگز راحت طلب نباشید.

اکثر مردم فقط می خواهند هر طور که شده راحت باشند، حال این راحتی می‌تواند از نظر فیزیکی باشد، یا روحی و یا احساسی. یکی از اهداف اصلی طبقه متوسط رو به پایین جامعه این است که تن به سختی ندهند و هر کاری را با راحتی کامل انجام دهند. حقیقت این است که تبدیل شدن به یک میلیونر به هیچ وجه آسان نیست، بنابراین راحت طلبی در همچین راهی موجب شکست سریع شما می‌شود.

افزایش اعتماد به نفس در ۲۱ روز

در مسیر جذب ثروت هنگفت باید بدانید که قدم گذاشتن در این راه هزینه دارد و این هزینه می‌تواند بصورت مالی، زمانی یا روانی باشد. یک فرد با تجربه می‌داند که در مسیر ثروتمند شدن ممکن است انجام خیلی از کارها برای او سخت و طاقت فرسا باشد، ولی برای رسیدن به هدفش باید راحتی را کنار گذاشته و در این مسیر سختی را به جان بخرد، وگرنه تا آخر عمر معطل یک میلیون تومان خواهد بود.

۲– وسواس موفقیت داشته باشید

جذب ثروت و موفقیت

افراد طبقه متوسط جامعه گمان می کنند که وسواس یک کلمه بد است و هر وسواسی می‌تواند برای فرد مضر باشد. حقیقت این است که افراد ثروتمند جامعه به یک وسواس سالم دچارند و آن این است که می‌بایست هر چه را می‌خواهند به دست بیاورند. ثرتمندان تجارت و زندگی را همانند یک بازی می‌بینند و آنها دوست دارند همیشه در این بازی برنده باشند.

دقیقاً به همین دلیل است که افراد میلیونر و ثروتمندی که دیگر نیازی به کار کردن ندارند و تا هفت نسل بعدشان هم می تواند بدون انجام دادن هیچ کاری به راحتی زندگی کند، همچنان به دنبال موفقیت‌های بیشتر می‌روند. چون به جذب ثروت وسواس دارند. در حقیقت افراد ثروتمند برای به دست آوردن پول و ثروت تلاش نمی‌کنند، بلکه آنها به کسب موفقیت اعتیاد پیدا کرده‌اند و دوست دارند بارها و بارها موفقیت را در زندگی تجاری شان تجربه کنند.

در مورد همچین وسواسی یعنی وسواس موفقیت داشتن هیچ نکته مضر و مخربی وجود ندارد، بلکه اگر شما هم به موفقیت و جذب ثروت وسواس داشته باشید همیشه در زندگی برنده می‌شوید چون به هیچ دلیل بازنده شدن را بر نمی‌تابید. این گونه به راحتی می‌توانید بهترین چیزها را در زندگی از آن خود کنید. وسواس موفقیت را در زندگی شخصی، تحصیلی، عاطفی یا تجاری‌تان سرلوحه قرار دهید و به این فکر کنید که اگر به این موفقیت دست پیدا نکنید بدترین اتفاق ممکن در زندگی تان رخ می‌دهد. به این صورت ذهنتان درگیر این می شود که اجازه ندهد آن اتفاق بد برایتان رخ دهد و به همین دلیل شروع به فعالیت و ارائه راه‌حل برای کسب موفقیت و جذب ثروت می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۹۱۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۸۰۰
تومان