دانلود و خرید کتاب خواب پادشاه مجید راستی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواب پادشاه اثر مجید راستی

کتاب خواب پادشاه

معرفی کتاب خواب پادشاه

کتاب خواب پادشاه نوشته مجید راستی یکی از کتاب‌های مجموعه شکرستان و یک داستان است که در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

درباره مجموعه شکرستان و یک داستان

مجموعه شکرستان و یک داستان یک مجموعه ۱۰۰ جلدی است که در مرکز مطالعات و تولیدات حوزه هنری توسط انتشارات سوره مهر به چاپ می‌رسد. تا کنون ۳۰ جلد نخست این مجموعه منتشر شده است.

پر جادویی، نیم مشت نمک، صندوق گنج، عمو نوروز و چهل دزد، گوش سفید، دم سیاه و دیگران، عاقل و دیوانه، مسابقه بزرگ، دوست نایاب، رمال معمولی، پینه دوز خوشحال و مرغ های طلسم‌شده نام برخی از جلدهای این مجموعه پرطرفدار است که هرکدام قصه‌ای جذاب و پندآموز را در فضایی ملموس روایت می‌کنند.

تصاویر هر جلد از کتاب‌های این مجموعه برگرفته از انیمیشن شکرستان است. قصه‌های این مجموعه هم برگرفته از انیمیشن‌اند اما با قصه‌های انیمیشن متفاوت هستند.

سید مسعود صفوی دبیر، حسین صافی مدیر هنری، الناز بهنام دبیر اجرایی و مدیر محتوایی، سیدجواد رهنما ویراستار محتوایی، مرتضی نائیجی و زینب پسوندی گرافیست این مجموعه‌اند و پیام ابراهیمی، محمد برآبادی، مجید راستی، سروش چیت ساز، وحید پور افتخاری، سیدجواد رهنما، سولماز خواجه وند، سهیلا کاویانی و لیلا معظمی شورای نویسندگان مجموعه شکرستان و یک داستان را تشکیل می‌دهند.

خواندن مجموعه شکرستان و یک داستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه به دلیل فضای ملموس و عامیانه و قصه‌های جذاب و پندآموزش هم برای کودکان و نوجوانان و هم برای بزرگسالان جذاب است.

درباره مجید راستی

مجید راستی در سال ۱۳۳۳ در تهران به دنیا آمد. او اولین کتابش، به نام پسرک و خورشید را در سال ۱۳۵۵ منتشر کرد و سال‌ها به عنوان مدیر مسئول در انتشارات مشغول کار بود و مدیر مسئول اولین نشریه خردسالان به نام گلک بود.

مجید راستی سابقه همکاری با نشریات و مجلات مختلف مانند کیهان بچه‌ها ، گلگ و سروش کودکان را دارد و نزدیک به ربع قرن است که در گروه کودک و نوجوان تلویزیون را دارد. فعالیت‌های او در حوزه های مختلف شامل عضویت در طرح و برنامه، طراحی برنامه‌های گوناگون در قالب مسابقه، جنگ ادبی، عروسکی، داستانی، مستند و…نویسندگی و همچنین برنامه سازی و دو دوره مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه دو می‌شود. 

نظرات کاربران

N-a-r-g-e-s1386
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

بده و بستانی بود😅

امیرعباس
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

عالی

عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۹

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
۷,۷۰۰
۳۰%
تومان