دانلود و خرید کتاب حدیث عشق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حدیث عشق اثر خانه عکاسان ایران

کتاب حدیث عشق

معرفی کتاب حدیث عشق

کتاب حدیث عشق مجموعه عکس‌هایی با موضوع حج و زیارت خانه خدا و اماکن مقدسه است که همراه با اشعاری زیبا از اسدالله بقایی در انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

درباره کتاب حدیث عشق

کتاب حدیث عشق، به راستی که بیانگر عشق است و آن را در قالب تصاویر و عکس‌هایی با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد و آنان را به دنیای زیبایی می‌برد که در آن عطر خدا و مهر او موج می‌زند. چه که این تجربه، می‌تواند یکی از عظیم‌ترین و معنوی‌ترین تجربیاتی باشد که هر کس در دوران زندگی خود از سر می‌گذراند. تجربه‌ای درخشان و دلنشین که متفاوت است از هر احساسی که تاکنون تجربه کرده‌اید و نقطه عطفی در زندگی به شمار می‌آید.

عکاسان خانه عکاسان ایران، در این کتاب مجموعه عکس‌هایی را گردآوری و منتشر کرده‌اند که موضوع همه یکی است: حج و زیارت خانه خدا و اماکن مقدسه. اسدالله بقایی نیز بر این کتاب درآمدی نوشته است و عکس‌ها را با اشعاری کوتاه از شاعران مختلف و نامداری همچون حافظ شیرازی، وحشی بافقی و ... ترکیب کرده است تا در نهایت حس ناب و پاک یک زیارت عاشقانه و سفری معنوی و روحانی را برای مخاطبانش فراهم کند. 

سفر روحانی این کتاب با هفتاد و پنج قطعه عکس و اشعار زیبا و عرفانی آغاز می‌شود و با لذت بصری و انقلابی عمیق و درونی به پایان می‌رسد و مخاطبش را دگرگون می‌کند.

کتاب حدیث عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

حدیث عشق را به تمام عاشقان خانه خدا، و همچنین دوست‌داران و فعالان در حوزه حرفه و هنر عکاسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان