دانلود و خرید کتاب ترن هوایی کارآفرینی دارن هاردی ترجمه ملیحه‌سادات رسولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترن هوایی کارآفرینی اثر دارن هاردی

کتاب ترن هوایی کارآفرینی

معرفی کتاب ترن هوایی کارآفرینی

کتاب ترن هوایی کارآفرینی اثری از دارن هاردی با ترجمه ملیحه سادات رسولی و سید علیرضا گشتائی است. این کتاب هرچیزی را که لازم است درباره آغاز یک کسب و کار جدید بدانید، به شما می‌گوید؛ از نحوه کسب درآمد گرفته تا تجربه‌های مختلف و نحوه صرف وقت.

این کتاب یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است.

درباره کتاب ترن هوایی کارآفرینی

دارن هاردی، یکی از معروف‌ترین نویسندگان جهان در حوزه کتاب‌های خودیاری و همچنین کسب و کار در این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه به یک کارآفرین تبدیل شوید. 

ترن هوایی کارآفرینی، مجموعه‌ای از توصیه‌های ارزشمند است که به شما کمک می‌کند به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید. در حقیقت باید بدانید که تبدیل شدن به یک کارآفرین و راه اندازی کسب و کاری برای خودتان، مانند سوار شدن به یک ترن هوایی است. اما نویسنده به شما کمک می‌کند تا به یک سوال مهم جواب دهید: چرا امروز روزی است که باید به این ترن هوایی سوار شوید؟ 

دارن هاردی برای ما از ترس‌ها، تردید‌ها و مشکلاتی می‌گوید که در مسیر کارآفرین شدن و راه‌ اندازی یک کسب و کار جدید با آن روبه‌رو هستیم. او همچنین روش‌های مقابله با آن‌ها را هم به ما می‌آموزد و کاری می‌کند که زمانی که از این ترن پیاده شویم، همان فرد سابق نباشیم، فردی با تجربه باشیم که توانایی‌های جدیدی به دست آورده است.

کتاب ترن هوایی کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

ترن هوایی کارآفرینی را به تمام کسانی که دوست دارند در این زمینه فعالیت کنند، پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب به شما کمک می‌کند تا هر آنچه را که لازم است درباره شروع یک کسب و کار جدید بدانید، به شما می‌گوید.

درباره دارن هاردی 

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است. او تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت، یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا  بوده است. دارن هاردی دوران کودکی خود را با پدرش گذراند و او را به عنوان یکی از بهترین مربیان خود می‌داند.

او در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت بود که به او امکان داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه کند و به این ترتیب با رازهای موفقیت آنان آشنا شود. او یکی از فعالان شبکه‌های اجتماعی هم هست که در وبلاگش از استراتژی و اصول موفقیتی می‌گوید که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است. 

دارن هاردی مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است.

بخشی از کتاب ترن هوایی کارآفرینی

عنوان یکی از مقاله‌های مجله وال‌استریت را به این استدلال اضافه می‌کنم: «عاشق کاری که انجام می‌دهید، هستید؟ شاید نه. اغلب به کارآفرین‌ها می‌گویند دنبال شور و شوق خود بروید. شاید این راه خوبی برای کُشتن اشتیاق باشد.»

«کار ۹۵ درصد اوقات مزخرف است. اما ۵ درصد باقیمانده به طرز عجیبی فوق‌العاده است.»

عده‌ای شور و شوق خود را پیدا می‌کنند. اما بعضی از اشتیاق‌ها در حد سرگرمی باقی می‌مانند – یعنی کاری که فقط به خاطر سرگرمی آن را انجام می‌دهید.

گول کلیدهای اشتباهی را نخورید. ممکن است آن لامپ یک لحظه بسوزد و از سکندری خوردن در تاریکی دست و پایتان کبود بشود و بشکند.

کلید شماره ۲: نسبت به دلیل انجام آن کار شور و شوق داشته باشید.

من عاشق کاری که می‌کنم، نیستم (۹۵ درصد اوقات).

دوستش ندارم.

جدی می‌گویم. کاری که باید انجام دهم بیشتر اوقات مزخرف است. فرودگاه‌های بی‌شمار، هواپیماها، تاکسی و روزهای بی‌پایان زندگی با یک ساک دستی. تعداد ساعاتی که پشت رایانه می‌نشینم و مشغول جستجو، نوشتن و ویراستاری هستم. جلسات، تماس‌های تلفنی، برنامه‌ریزی‌ها، حمل‌ونقل، سررسیدها، آه خدا سررسیدها! روزهای دلتنگی برای همسر و خانواده و کارهای روزمره‌ام.

الان هم دارم اینها را می‌نویسم، خسته و بی‌رمق هستم.

نه. من عاشق کاری که انجام می‌دهم، نیستم.

اما مطمئنم که دلیل انجام این کار را دوست دارم.

من به رسالت توانمندسازی کارآفرین‌های سرتاسر دنیا علاقه دارم. من عاشق این هستم که به دیگران کمک کنم موفق شوند و در همه حوزه‌های زندگی به نتایجی که می‌خواهند برسند. من عاشق این هستم که در یک جامعه پر از واهمه و ترس از کمبود از طریق موفقیت به امید، ثروت و فراوانی مباشرت کنم. من عاشق نبرد علیه رسانه‌های خبری احساسی که تصویری گمراه‌کننده از دنیای بد، عبوس، تاریک و فاسد نشان می‌دهند، هستم. من هر روز صبح به این امید از تخت خواب بلند می‌شوم. حتی اگر کاری که قرار است آن روز انجام دهم دشوار و به مراتب آزاردهنده باشد، نور عشقم به دلیل انجام آن کار همهٔ تاریکی‌ها را روشن می‌کند.

این جمله مارک تواین را دوست دارم: «یکی از دو روز مهم زندگی شما روز تولدتان و دیگری روزی است که به دلیل آن پی می‌برید.»

از روزی که دلیل زندگی‌ام را فهمیدم، زندگی‌ام دیگر مثل قبل نبود، زندگی شما نیز نخواهد بود. اگر واقعاً عاشق نتایج کار خود (و دلایل آن) هستید، آنگاه می‌توانید آن ۹۵ درصد دشوار را نیز با نیک‌رفتاری و شوق پشت سر بگذارید.

کلید شماره ۳: نسبت به نحوه انجام آن کار شور و شوق داشته باشید.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

Mehr
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

بنظر من کتابی نیست که ارزش خواندن داشته باشد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۲)
«هر کسی استعدادی دارد، اما توانمندی مستلزم سخت‌کوشی است.»
AliGharian
«می‌خواهید فروش بیشتری داشته باشید؟ از فروش دست بردارید. در عوض کمک کنید.»
AliGharian
«اگر می‌خواهید بهتر شوید، باید خودتان را به جلو هُل دهید. اگر خودتان را هُل دهید، می‌افتید. اگر نیافتید، یعنی هُل ندادید. افتادن بخشی از بهتر شدن است.»
AliGharian
روح‌های بزرگ همیشه با مخالفت‌های سخت ذهن‌های میان‌مایه مواجه شدند. آلبرت انیشتین
AliGharian
تقریباً همهٔ دستاوردهای بزرگ حاصل خشم یک نفر و گفتن «بس است!» و آمادهٔ شدن برای نبرد است.
AliGharian
اگر هر یک از ما افراد کوچکتر از خودمان را به استخدام درآوَریم، آنگاه به شرکت کوتوله‌ها تبدیل می‌شویم. اما اگر افراد بزرگتر از خودمان را به استخدام درآوریم، به شرکت غول‌ها تبدیل خواهیم شد. دیوید اُگلیوی
AliGharian
با مشتری‌های خود به تخت‌خواب بروید (البته از نظر استعاری) تا بتوانید احساس آنها را حس کنید و به آنها کمک کنید تا مشکلاتی که نمی‌گذارد شبها بخوابند را حل کنید. کمتر حرف بزنید، بیشتر گوش کنید
AliGharian
چنانچه می‌خواهید در مهارتی که موفقیت فروش شما را تسریع می‌کند مهارت پیدا کنید، یاد بگیرید که سؤالات بهتری بپرسید نه اینکه چطور ارائهٔ بهتری انجام دهید.
AliGharian
بپرسید – فرض نکنید.
AliGharian
بچه‌ای که بستنی یا اسباب‌بازی روی یک قفسه را می‌خواهد، با پشتکار از همهٔ مهارت‌های فروش استفاده می‌کند. بچه‌ها استاد فروش هستند.
AliGharian

حجم

۲۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

حجم

۲۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان