دانلود و خرید کتاب تشکیل گروه کودکان ثروت ساز پیشرو علی رنجبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تشکیل گروه کودکان ثروت ساز پیشرو اثر علی رنجبر

کتاب تشکیل گروه کودکان ثروت ساز پیشرو

معرفی کتاب تشکیل گروه کودکان ثروت ساز پیشرو

کتاب تشکیل گروه کودکان ثروت ساز پیشرو نوشته علی رنجبر است. در این کتاب کودکان درباره ارزش و اهمیت پول می‌خوانند و یاد می‌گیرند چگونه از پولی که دارند، بهترین استفاده را داشته باشند.

کتاب تشکیل گروه کودکان ثروت ساز پیشرو، در قالب یک داستان درباره ارزش و اهمیت پول صحبت می‌کند و به کودکان یاد می‌دهد که چه کارهایی را با پول می‌توانند انجام دهند.

کتاب تشکیل گروه کودکان ثروت ساز پیشرو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید فرزندتان را با مفهوم، ارزش و اهمیت پول آشنا کنید، کتاب تشکیل گروه کودکان ثروت ساز پیشرو می‌تواند به شما کمک کند.

بخشی از کتاب تشکیل گروه کودکان ثروت ساز پیشرو

خانم کاظمی گفت: بچه‌ها لطفا ساکت باشید، او دست‌هایش را به هم زد و بچه‌ها سر جای خودشان در سالن بزرگ مهد کودک نشستند، معمولا بچه‌ها هر روز صبح در این سالن جمع می‌شوند. اکنون شما همه می‌دانید که این هفته در مورد پول می‌خواهیم یاد بگیریم. درست است ؟ بچه‌ها همه باهم جواب دادند: بله .

خانم کاظمی گفت : خب ما خیلی خوش شانس هستیم که خانم محمدی امروز اینجا و با ما هستند ، خانم محمدی مدیر بانک هستند و در مورد پول مطالب زیادی می‌دانند. خانم محمدی اینجاست تا برای شما از اهمیت پول و اینکه چگونه از پول خود مراقبت کنید صحبت کند من از شما می‌خواهم که بچه‌های خوبی باشید و با دقت به حرف‌های او گوش کنید. لیلا و زهرا هر دو با آرنج دست خود به یاسمن که دربین آن‌ها نشسته بود زدند. یاسمن گفت: اوه و شروع به خندیدن کرد.

خانم محمدی مادر مانی بود ، مانی و دوستانش خیلی هیجان زده بودند تا صحبت‌های مادر مانی را در مدرسه گوش کنند. ایلیا نگاهی کرد به آنطرف سالن جایی که خواهر کوچکترش نشسته بود و برای او دست تکان داد. در این لحظه مادر مانی وارد سالن شد و همه بچه‌ها با صدا بلند گفتند: سلام خانم محمدی، صبح به خیر و بعد از آن همه ساکت شدند تا مادر مانی شروع به صحبت کند.

مادر مانی گفت : سلام پسرها و دخترهای عزیز، از اینکه به مدرسه شما آمده‌ام و شما را ملاقات می‌کنم خیلی خوشحال هستم. خانم محمدی در ابتدا از بچه‌ها پرسید: چه کسی می‌تواند بگوید چرا پول برای ما مهم می‌باشد ؟

خیلی سریع چند تا از بچه‌ها دست خود را بالا بردن و خانم محمدی به لیلا اشاره کرد و گفت: شما بگو .

لیلا گفت: به خاطر اینکه اگرما پول نداشته باشیم هیچ خوراکی نمی‌توانیم بخریم و یکی از بچه ها فریاد زد و ماشین و ایلیا هم فریاد زد شکلات و همه بچه‌ها در سالن با صدای بلند خندیدند.

خانم محمدی گفت: حق با شماست و تمامی این حرف‌ها درست می‌باشد .

تفاوت بین افرادی که می‌توانند تمامی این چیزها را داشته باشند با افرادی که به دلایل مختلف نمی‌توانند این چیزها را تهیه کنند ، پول می‌باشد. اگر شما به پول توجه نکنید، پول نیز در آینده به شما توجه نخواهد کرد ، آیا شما منظور من را متوجه می شوید ؟ یاسمن دستش را بالا برد ، خانم محمدی اجازه داد تا او صحبت کند .

یاسمن گفت: معنی حرف شما این است که اگر ما حواسمان به پولمان باشد و با دقت پول‌های خودمان را خرج کنیم ، در صورتی که ما به صورت ناگهانی و یکدفعه به پول نیاز داشته باشیم در اینصورت پول خواهیم داشت و دچار مشکل نمی‌شویم.

خانم محمدی در حالی که به یاسمن می‌خندید گفت: درست است، او ادامه داد حتی امکان دارد هزینه‌های روزانه شما باشد و نیاز به پول داشته باشید تا آن را پرداخت کنید و لزوما به صورت اورژانسی و ناگهانی نباشد .

بنابراین بیایید ببینیم که اگر من از کار کردن سخت در بانک پنجاه هزار تومان در یافت کنم، در همین لحظه او پنج اسکناس ده هزار تومانی را با دستش به بچه‌ها نشان داد. اولین کاری که من با پولم باید انجام دهم چیست ؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۲۶۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان