دانلود و خرید کتاب من خوب هستم! جوری جان ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من خوب هستم! اثر جوری جان

کتاب من خوب هستم!

معرفی کتاب من خوب هستم!

کتاب من خوب هستم! نوشته جوری جان با تصویرگری پیت آزولد است. این کتاب در قالب یک داستان خواندنی به کودکان می‌آموزد ایده‌آل‌گرا بودن و بهترین بودن همیشه خوب نیست و ممکن است شما را از واقعیات زندگی دور کند. همچنین این اثر به والدین می‌گوید هیچ‌گاه کودک خود را مجبور به بهترین بودن نکنند و بدانند که خوب بودن برای کوک کافی است.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب من خوب هستم!

 این داستان درباره یک تخم‌مرغ خوب است که می کوشد در جعبه تخم‌مرغ ها بهترین باشد او در این راه خیلی اذیت می‌شود و فکر می‌کند بهترین بودن ارزشش را دارد اما این کار باعث می‌شود تا تمام دوستانش را در جعبه تخم‌مرغ‌ها از دست بدهد. اما او بلاخره تصمیم خود را می‌گیرد و می‌فهمد که لازم نیست همیشه بهترین بود و برای بهترین بودن فشارهای زیادی را تحمل کرد. 

این داستان با زبان خیلی ساده و تصویرهای دوست‌داشتنی و همچنین مثال‌هایی که برای همه کودکان آشنا است، به کودکان نشان می‌دهد که بهترین بودن همیشه ارزشش را ندارد و ممکن است گاهی به آسیب‌های زیادی بزند. 

کتاب من خوب هستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب من خوب هستم! برای تمام کودکان جذاب است. اگر فرزند دارید یا با گروه سنی کودک کار می‌کنید و درباره اثرات بد ایده‌آل‌گرایی چیزی نمی‌دانید. این کتاب کمک خوبی هم برای شما و هم کودکان است.

درباره جوری جان

جوری جان نویسنده آمریکایی کتاب‌های کودک است. او متولد کالیفرنیا است و در لیست پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب کودک نیویورک‌تایمز قرار دارد. او تا کنون جوایز ادبی معتبری دریافت کرده است.

نظرات کاربران

دخترکتاب خوان✨
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

خیلی جالب به بچه‌ها میگه که تو خوب بودن نباید زیاده روی کرد و قبل از هر چیز باید خودشون رو دوست داشته باشند تا حالشون خوب باشه و بتونند با دیگران هم مهربون باشن اگه موافقید روی مفید بود

- بیشتر
Elham jannesari
۱۳۹۹/۱۲/۳۰

کتاب درباره ی یک تخم مرغه که خیلی خوبه:)) اون در کنار یازده تا تخم مرغ دیگه زندگی میکنه اما همیشه در عذابه. چون فکر میکنه بقیه ی دوستاش تخم مرغای بدی هستن. یه روز اون قدر عصبانی و خسته

- بیشتر
دیانا
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

با سلام به همه دوستان این کتاب واقعا خیلی مفید و جالب هست من که از این کتاب خوشم آمد. امید وارم که شما هم از این کتاب استفاده کنید و لذت ببرید.😊😊👍👍👍👍👍👍❤💛💜💙💚

a.shirazi
۱۴۰۰/۰۱/۰۱

سلام با پسر شش سالم خوندیمش و براش جالب بود. تشویق به مطالعه شد. به همین راحتی و با جملات ساده این کتاب بخصوص « احساس میکنم مغزم املت شده»! ممنون از نویسنده و طاقچه عزیز.

Vanitas
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

"حالا فهمیدم هیچ تخم مرغی کامل نیست، من هم با این مشکلی ندارم"

عارفه
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

سلام این کتاب جذابیت خوبی داشت. من این کتاب را دوست داشتم. ✌️✌️

maleki
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

داستان کوتاه، طنز و آموزنده😁💯

bahareh zolfaghar
۱۴۰۰/۰۱/۲۳

عالی بود. مثل همیشه انتشارات پرتقال دست گذاشته روی کتابی عالی

Zahra Darvishi
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

خوب است برا بچه ها .

Sana kh
۱۴۰۰/۰۱/۰۲

خیلی داستان با مزه و جذابی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان