دانلود و خرید کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح پیشرفته بنفشه مهدوی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح پیشرفته اثر بنفشه مهدوی‌پور

کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح پیشرفته

معرفی کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح پیشرفته

کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح پیشرفته اثری از بنفشه مهدوی‌پور است که به مخاطبان کمک می‌کند تا از طریق داستان، زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. این کتاب ۱۰ داستان دارد که یادگیری زبان دوم را آسانتر می‌کند. 

درباره کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح پیشرفته

شاید هیچوقت به فکر یادگیری زبان از طریق خواندن کتاب داستان نیافتاده باشید. شاید حتی فکر کنید که این کار غیرممکن است!

اما طبق آمارها در یادگیری زبان انگلیسی، می توان به جرات گفت که متد یادگیری زبان از طریق خواندن متون به ویژه کتاب داستان، از دیگر موارد قدرتمندتر است. یادگیری زبان از طریق کتاب داستان مزیت‌های زیادی دارد: مثلا موثرتر است. بامزه و لذت‌بخش نیز هست. با حذف نیاز برای به اصطلاح مطالعات «سنگین»، با خواندن کتابهای داستان در می‌یابید که هر روز شما با تجربه‌ خوشایندی از فرآیند یادگیری روبرو می‌شوید که هم لذت بخش است و هم رضایت بخش.

داستان‌ها جوهر اصلی هر نوع رابطه‌ای هستند. روایت‌سرایی و داستان‌هایی که می‌شنویم همان چیزی هستند که با گوش دادن دنیا را تفسیر می‌کنیم. ما با گفتن روایت‌هایی از رویدادهای رخ داده در اطرافمان به مردم، با آنها ایجاد ارتباط می‌کنیم. اگر شیوه‌ی ارتباطی ما با همدیگر از طریق گوش دادن به روایت‌های همدیگر شکل می‌گیرد، چرا نباید زبان را نیز به همین طریق یاد گرفت؟

خواندن روایت‌های دیگران شیوه‌ی جالبی برای یادگیری است! حقه‌ی هر روایتی این است که، چه حقیقت داشته باشد یا خیالی، توجه شما را به خود جلب می‌کند. دوست دارید زبان را در طول روزهای هفته نشسته بر روی صندلی کلاس یاد بگیرید یا اینکه در حال خوردن قهوه در جای دنج و آرامی با ورق زدن صفحات یک داستان جذاب؟

زمانی که به داستان‌ها گوش می‌دهید یا آنها را می‌خوانید، از این فرصت بهره‌مند می‌شوید که با حجم عظیمی از لغات آشنایی پیدا کنید. کتابهایی که معمولا با بالا رفتن سطح، دایره واژگان آنها نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. دوم اینکه، با خواندن متن، کلمات و عبارات به مرور تکرار می‌شوند و همین باعث شکل گیری بهتر آنها در ذهن شما می‌شود.

با خواندن دوباره و دوباره کلمات یکسان یادگیری آنها نیز آسان‌تر می‌گردد. و در آخر اینکه، واژگانی که با آنها روبرو می‌شوید در بطن یک متن قرار دارند که کار را برای فهم و درک بیشتر آن لغات آسان می‌کنند. هر کلمه، هر عبارت، هر ضمیر، هر فعل موجود در داستان، همگی در کنار هم در متن حضور دارند. این بدان معنی است که شما درک خواهید کرد که چه واژه‌هایی عموما در کنار دیگر واژه‌ها قرار می‌گیرند. برخلاف متدهای یادگیری سنتی زبان، با لیست واژگان، قوانین گرامری و تمرینات خشک، داستان‌ها از این تضمین برخوردارند که شما را با مثالهایی واقعی از کاربردهای کلمات و عبارات آشنا می‌کنند.

کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح پیشرفته، جلد سوم از این مجموعه است که شامل ده داستان کوتاه در سطح پیشرفته و مناسب برای کسانی است که زبان انگلیسی را در حد بسیار خوب تا کاملا مسلط می دانند. فضای داستانی در این کتاب، باعث لذت شما و غرق شدن در فضای داستان می‌شود و شما را با لغات و جملات جدید آشنا می سازد. هدف از نوشتن این کتاب، آشنا کردن بیشتر دانش آموزان با درک مطلب متن های انگلیسی و یادگیری کلمات جدید می باشد که در متن هر داستان با رنگ مشکی مشخص شده اند. در پایان هر داستان، تمریناتی به منظور درک مطلب و مرور لغات جدید لحاظ شده است. امید است این کتاب راهگشایی برای دانش آموزان و همچنین معلمان در یادگیری و تدریس بهتر متون زبان انگلیسی و یادگیری لغات بیشتر باشد.

کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح پیشرفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح پیشرفته اثری عالی برای تمام زبان آموزان سطح پیشرفته است. 

نظرات کاربران

ن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰

hi well this is a good book ! l learn many thing from this book l wold buy this if I were you l like the first story very much 💖💖💖 فقط میتونم بگم این کتاب عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان