دانلود و خرید کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید (۱) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید (۱)

کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید (۱) نوشته پگی پست و دیگران اولین جلد از مجموعه روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید است که اطلاعات دقیقی درباره مراسم ازدواج در اختیار شما می‌گذارد. 

درباره مجموعه کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید

این مجموعه برای کسانی که در شرف مراسم ازدواج هستند نوشته شده است و کمک می‌کند بتوانند درست انتخاب کنند و درست تصمیم بگیرند. کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید راهنمایی برای آرامش شما است.

خواندن مجموعه روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در آغاز زندگی هستند و قصد برگزاری مراسم ازدواج دارند پیشنهاد میکنیم.

بخشی از کتاب روز عروسی و همه جزئیاتی که می خواهید درباره آن بدانید(۱)

پوشیدن لباس. عروس معمولاً در خانه حاضر می‌شود و اگر جا به اندازهٔ کافی باشد ساقدوش‌ها هم می‌توانند لباسشان را بپوشند. بسیاری از مکان‌هایی که جشن ازدواج در آن برگزار می‌شود جایی برای لباس پوشیدن کل همراهان عروس در اختیارشان قرار می‌دهند، و برخی از عروس‌ها در هتل اتاق می‌گیرند تا بتوانند خودشان و همراهانشان با هم برای جشن حاضر شوند. عروس و همراهانش باید حداقل نیم ساعت قبل از ساعت رفتن به مراسم حاضر شده باشند.

ساقدوش افتخاری و ساقدوش‌های دیگر، شعر سنتی «چیزی جدید، چیز کهنه، چیزی قرضی، چیزی آبی» را برای عروس می‌خوانند تا برای او شانس و خوش‌بختی بیاورد. ساقدوش افتخاری کیت اضطراری سنجاق، وسایل آرایشی، چسب، و سایر ابزار لازم را دم دست قرار می‌دهد و با خود می‌برد.

دسته‌گل‌ها. اگر ساقدوش‌های عروس در خانه باشند دسته‌های گل را به خانه ارسال می‌کنند. در غیر این صورت، ترتیبی دهید تا آن‌ها را به محل مراسم ارسال کنند.

حمل و نقل. ساقدوش‌ها معمولاً با هم می‌روند. مادر عروس همراه آن‌ها می‌رود یا همراهان خردسال عروس و/ یا فرزندان قبل عروس را همراهی می‌کند. عروس معمولاً با پدرش می‌رود. اگر داماد فرزندانی از ازدواج سابقش دارد والدین داماد یا سایر اعضای خانواده از آن‌ها مراقبت می‌کنند. همراهان خردسال عروس با مادر عروس می‌روند، یا والدینشان آن‌ها را مستقیماً به محل مراسم می‌برند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان