دانلود و خرید کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت ۲۰۰۷ (جلد اول) جین ماری روول ترجمه احمد احمدی نیک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت ۲۰۰۷ (جلد اول) اثر جین ماری روول

کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت ۲۰۰۷ (جلد اول)

معرفی کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت ۲۰۰۷ (جلد اول)

کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007؛ جلد اول نوشته گروه نویسندگان یکی از کتاب‌های تخصصی نشر عطران است. هندبوک تصفیه آب دگرمونت ۲۰۰۷؛ جلد اول کتابی کارامد و جامع است. 

درباره کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007؛ جلد اول

کتاب هندبوک تصفیه آب به‌دلیل اصلاحات متعدد در همه نسخه‌ها، به یکی از اصلی ترین مراجع این رشته تبدیل شده است. نسخه جدید کتاب در خصوص مشکلات بحرانی در زمینه منابع آب هم اکنون منتشر شده است. این مشکلات بیش از هر زمان دیگری سازمان‌های بین‌المللی، متصدیان و محققان را به چالش می‌کشد. گروه‌های تحقیق و توسعه دگرمونت به این مشکل به عنوان موضوع اصلی نگاه می‌کنند. بدیهی است این رویه در توسعه راهکارهای جدید برای حفاظت از آیندگان ما کمک شایانی خواهد کرد.

اکنون بر دو راهکار به عنوان رویکردی واحد و قابل استفاده تمرکز می‌کنیم: پذیرش این واقعیت که همگی حق دسترسی به آب را دارند، مسئله‌ای که یکی از هزاران اهداف اجلاس ژوهانسبورگ سال ۲۰۰۲ بود؛ و سپس انتشار گزارش کمدسوس بودجه آب برای بشر در مجمع جهانی آب کیوتو در سال ۲۰۰۳.

تردیدی نیست که از نظر مبادلات بین المللی و انتشار اسناد مرجع، پیشرفت زیادی حاصل شده است و این پیشرفت، پایه‌های نهادی، مالی و فنی را برای حل مشکلات موجود در سراسر جهان ایجاد کرده است: در جنوب، نیاز به تأمین آب آشامیدنی و تصفیه فاضلاب؛ و در شمال، طرح‌های ارضی جدید در حال ظهور، با شهرهایی که به گسترش خود ادامه می‌دهند؛ پروژه های صنعتی و کشاورزی که بیشتر و بیشتر از این منبع گران‌بها مصرف می‌کنند، همچنین تخلیه آلاینده‌ها در محیط طبیعی که به طور مداوم آبخوان‌ها و سفره‌های زیرزمینی را آلوده می‌کنند.

راه‌های زیادی برای حفظ منابع و تأمین آب با کیفیت و همچنین از بین بردن تأثیرات منفی ناشی از فعالیت‌های انسان بر طبیعت، کشف شده است. با این حال بدون آنچه میشل کامدسوس "انقلابی در رفتار بازیگران سامانه‌های آب" می‌نامد، تأمین این ضروری ترین حق بشر، یعنی دسترسی به آب آشامیدنی، برای کسانی که در حال حاضر از آن بهره مند نیستند غیرممکن خواهد بود.

بازیگران حوزه آب با توجه به تخصصشان بیش از هر زمان دیگری ایفای نقش می‌کنند. مردان و زنان دگرمونت از سال ۱۹۳۹، متخصص تصفیه آب هستند. این متخصصان، تصفیه خانه‌های تولید آب آشامیدنی، واحدهای نمک‌زدایی اسمز معکوس، گیاهان از بین برنده آلودگی فاضلاب و همچنین تصفیه لجن را طراحی، اجرا و بهره برداری می‌کنند.

کتاب هندبوک تصفیه آب، این تخصص را رسمیت بخشیده و آن را به یکی از پیشرفته ترین مراجع تبدیل کرده است. در واقع، در سال ۱۹۵۰ دگرمونت، سنگ بنای علم واقعی تصفیه آب را بنیان گذاشت و این دانش را در جهتی که متکی به فناوری باشد، پیش برد. همچنین با فراهم آوردن ابزارهای فنی لازم برای شناسایی و درک راه حل‌ها، مشارکت بین دگرمونت و بازیگران سامانه های ابرسانی را ارتقا داد.

نسخه جدید این کتاب با فصل های جدیدی در مورد تصفیه لجن، در سال ۲۰۰۷ چاپ شده است. نحوه استفاده از غشاها برای تصفیه لجن، یک پیشرفت واقعی طی سال¬های اخیر و یک مزیت جدید از نظر حفظ سلامت، به شمار می‌رود. این فرآیند، اهمیت فنون نمک زدایی، به ویژه روش‌هایی که از اسمز معکوس برای تأمین آب در مناطق خشک و بی آب استفاده می‌کنند را یادآوری می‌کند.

امیدواریم که این کتاب راهنما را به عنوان ابزاری ارزشمند که همیشه در کنار شما خواهد بود، انتخاب کنید. ما همچنین امیدواریم اشتیاق مردان و زنان دگرمونت در انضباط و افتخار به کارشان را داشته باشید. آنها از صمیم قلب به توسعه پایدار و ارائه راه حل¬های مناسب اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی به مشتریان خود متعهد هستند.

کتاب هندبوک تصفیه آب دگرمونت 2007؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام متخصصان و دانشجویان عمران پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۶ صفحه

حجم

۴۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان