دانلود و خرید کتاب پوسترهای جشنواره های فیلم جهان پدرام حکیم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پوسترهای جشنواره های فیلم جهان اثر پدرام حکیم زاده

کتاب پوسترهای جشنواره های فیلم جهان

انتشارات:شهر پدرام
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پوسترهای جشنواره های فیلم جهان

پوسترهای جشنواره های فیلم جهان مجموعه‌ای نفیس از پوسترهای جشنواره‌های فیلم در سراسر جهان است که به همت پدرام حکیم‌زاده گردآوری و منتشر شده است.

اولین جشنواره مهم فیلم دنیا در محل ونیز در سال ۱۹۳۲ برگزار شد و جشنواره‌های فیلم مهم دیگر دنیا (جشنواره بینالمللی فیلم برلین، جشنواره فیلم کن، مسکو و کارلووی واری) که مربوط به وقایعی در دهه‌های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ می‌شود. جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ که در اسکاتلند که در سال ۱۹۴۷ تأسیس شده است و جشنواره‌های با طولانی‌ترین فعالیت مداوم و ادامه‌دار در دنیا است. جشنواره فیلم آمریکای شمالی در محل جشنواره فیلم و ویدئوی بین‌المللی کلمبوس در سال ۱۹۵۳ تأسیس شده‌است که همچنین به نام پاداش و جایزه‌های از طرف مسیح معروف است. 

بر طبق بنیاد هنری فیلم در سان فرانسیسکو پاداش و جوایز مسیح یکی ازمعروفترین و معتبرترین موارد اجتماعی، آموزشی، تجارت و رقابت‌های غیر رسمی در ایلات متحده آمریکاست، و همچنین قدیمی‌ترین جشن از این نوع در ۵۴ سال اخیر در آمریکای شمالی است.

این جشنواره بعداً در زمان کوتاهی توسط جشنواره بین‌المللی فیلم سان‌فرانسیسکو در ماه مارس سال ۱۹۵۷ برگزار شده که بر روی مشخصه‌های محتویات دراماتیک فیلم‌ها تأکید داشته است. جشنواره‌ها نقش خیلی مهمی در معرفی و شناساندن فیلم‌های خارجی به ببینندگان و حضار آمریکایی داشته‌اند. در میان فیلم‌هایی که در این جشنواره در سال تأسیس نمایش داده شده‌اند فیلم سریر خون آکیرا کوروزووا و پاتر پانچالی ساتیاجیت رای معروف بوده‌اند.

جشنواره فیلم آن آربور در سال ۱۹۶۳ تأسیس شده است. این قدیمیترین جشنواره فیلم با فعالیت مداوم و تجربی در آمریکای شمالی است که یکی از پیشگامان جشنواره‌های فیلم برای فیلمسازان مستقل، و مبتدی، تجربی برای نمایش کارهای آنها است.

برای آشنایی بیشتر با سایر جشنواره‌های مهم فیلم دنیا و دیدن پوسترهای فیلم‌های منخب این جشنواره‌ها شما را بخ خواندن و دیدن این مجموعه دعوت می‌کنیم.

 خواندن کتاب پوسترهای جشنواره های فیلم جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به سینما و هنر را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان