دانلود و خرید کتاب پر جادویی محمود برآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پر جادویی اثر محمود برآبادی

کتاب پر جادویی

معرفی کتاب پر جادویی

کتاب پر جادویی داستانی نوشته محمود برآبادی است که از مجموعه شکرستان و یک داستان انتخاب شده است. 

در کتاب پر جادویی داستان یک دزد را می‌خوانیم که به شکرستان می‌رود و از همه مردم محله دزدی می‌کند. داروغه‌ها و گزمه‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا دزد را دستگیر کنند اما نمی‌توانند تا اینکه یک پهلوان زیرک پیدا می‌شود که دزد را به دام می‌اندازد.

کتاب پر جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

پر جادویی داستان جالبی برای کودکان است. اگر کتاب‌های مجموعه شکرستان و یک داستان را خوانده و دوست‌ داشته‌اید، این کتاب را هم بخوانید. 

درباره محمود برآبادی

محمود برآبادی در سال ۱۳۳۱ در سبزوار متولد شد. او نویسنده ایرانی عرصه ادبیات کودک و نوجوان است. در سال ۱۳۵۰ در دانشگاه تربیت معلم تهران، در رشته جغرافیا پذیرفته شد و شروع به تحصیل کرد اما به دلیل فعالیت‌های سیاسی‌اش به زندان افتاد. در همان دوران کتاب «حماسه کوچی» را نوشت و منتشر کرد و تا زمان آزادی‌اش این کتاب هشت بار تجدید چاپ شد. در سال ۱۳۵۶ از زندان آزاد شد و در همین سال فارغ‌التحصیل شد. سال بعد نیز در رشته برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای وارد دانشگاه ملی شد. 

محمود برآبادی عضو هیئت‌مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و تاکنون رئیس و نایب‌ رئیس این انجمن نیز بوده ‌است. او تا کنون کتاب‌های بسیاری را منتشر کرده است و بسیاری از کتاب‌های او را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید و بخوانید.

نظرات کاربران

اسمعیل زاده
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

زیبا عالی جذاب عالی بود

melik
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

کلا مجموعه داستان‌های قشنگ و آموزنده‌ای هستن.😃👌

N-a-r-g-e-s1386
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

همیشه روشی عالی برای لو دادنه👏👍

کاربر ۲۳۴۹۲۱۶
۱۳۹۹/۱۱/۲۶

عالی

Book worm
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

خیلی خوب بود حتما پیشنهاد میکنم بخونید👌👌👌 چیز جالبی که این کتاب داره اینه که اسمش ربطی ندارد یه ربط خیلی خیلی کوچولو داره فقط😉

رستا سرلک
۱۴۰۱/۰۱/۱۷

عالیه من همه ی کتاب های شکرستان رو میخونم و تازه طاقچه رو ریختم و عاشقش شدم من اولین کتاب از شکرستان رو که خوندم کوزه شکسته بود و از اون روز به بعد شروع کردم به خوندم کتاب های

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان