دانلود و خرید کتاب چگونه سگ دست آموز تربیت کنیم ترجمه موسسه ترجمیک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه سگ دست آموز تربیت کنیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه سگ دست آموز تربیت کنیم

معرفی کتاب چگونه سگ دست آموز تربیت کنیم

کتاب چگونه سگ دست آموز تربیت کنیم از مجموعه کتاب‌های خودیاریِ شرکت HTeBooks است. از جمله نکات بسیار قابل‌توجه این کتاب‌های خودآموز، کوتاه و کاربردی بودن آنها است و اینکه با زبانی بسیار ساده مطالب را منتقل می‌کنند. نویسندگان این مجموعه هیچ‌گاه به حاشیه نمی‌روند و سعی می‌کنند در کمترین زمان بیشترین و مفیدترین مطالب را با خواننده به اشتراک بگذارند.

این مجموعه کتاب‌ها برای جزئی‌ترین مهارت‌های زندگی یک چارچوب ساده و علمی‌کاربردی ارائه ‌می‌دهند. «مؤسسهٔ فرهنگی‌دیجیتال کلیدطلایی جهان‌معاصر» با هدف ساده و علمی کردنِ آموزش مهارت‌های زندگی، به ترجمۀ این مجموعه همت گمارده است. از جمله کتاب‌های ترجمه شده می‌توان به موارد پیشرو اشاره کرد: «چگونه نهال میوه پرورش دهیم»، « چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیۀ ناب انتخاب کنید»، «چگونه یک کسب‌کار جدید راه بیندازیم»، «چگونه با شکست عاطفی روبرو شویم»، «چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم» و 

این مجموعه کتاب‌ها در آموزش مهارت‌های زندگی، حکم قدم اول و آشناییِ اولیه را دارند؛ بدیهی است که برای آموزش عمیق‌تر و جزئی‌تر، مراجعه به دیگر منابع و تحقیقِ بیشتر، اجتناب‌ناپذیر است.

درباره کتاب چگونه سگ دست آموز تربیت کنیم

باید قبول کنیم، نمی‌توانیم در برابر نگاه سگ‌ها مقاومت کنیم. اما دیر یا زود این توله‌سگ شیطون و بامزه و بغلی و بازیگوش قرار است به چیز دیگری تبدیل شود. رفتار سگ شما به زودی تغییر خواهد کرد و احتمالاً نمی‌توانید با آن کنار بیایید. صدای ضعیفش تبدیل به واق‌واق‌هایی بی‌انتها خواهد شد، دور خود چرخیدن‌های بامزه به رفتاری مخرب تبدیل می‌شود، دندان زدن‌هایش تبدیل به گاز گرفتن می‌شود. چه کاری از دست شما برمی‌آید؟

این کتاب مجموعه‌ای از نکات آموزشی است که به شما کمک می‌کند سگ چندهفتهٔ خود را به گونه‌ای تربیت کنید که در بزرگ‌سالی به بهترین نحوی که می‌تواند رفتار مناسب و سالمی داشته باشد. آموزش در ماه‌های اول نقشی حیاتی دارد و این کتاب نکات آموزشی مناسب را به شما نشان می‌دهد.

خواندن کتاب  چگونه سگ دست آموز تربیت کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تربیت سگ پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  چگونه سگ دست آموز تربیت کنیم

با سگ خود طوری رفتار نکنید که انگار باهم برابرید

سگ آلفا رهبر گروه است و سایر اعضای گروه از او پیروی می‌کنند. نباید بگذارید سگ شما خود را در جایگاه بالاتری ببیند. شما رهبر هستید و او در پایین‌ترین رده گروه قرار دارد.

سگ‌ها را با قوانین ذاتیِ خودشان تربیت کنید

نمی‌توانید از سگ خود انتظار داشته باشید که متوجه علائم انسانی شود مگر اینکه علائم مختص سگ‌ها را هم به آن اضافه کنید. مثلاً سگ‌ها به جای چندین جمله به راحتی متوجه دستورات تک کلمه‌ای می‌شوند. توجه و ناز و نوازش در هنگام بیان دستورات غیرضروری است چون آن‌ها قانون، ساختار مشخص و قاعده منظم را ترجیح می‌دهند.

پرهیز از سبکِ بخور و بخواب

سگ‌ها به طور غریزی برای به دست آوردن غذا شکار می‌کنند اما غذای سگ‌های اهلی همیشه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

شما باید محیط حیات‌وحش را برای آن‌ها همانندسازی کنید تا قبل از غذا خوردن تمرینات جسمی و ذهنی داشته باشند. باید قبل از غذا دادن به سگ روالی ایجاد کنید این روال می‌تواند بازی فچ، پرتاپ چیزی و گرفتن آن یا تمرینات پایه برای فرمان‌برداری باشد.

داشتن ثبات در رفتار

شما باید از روز اول تمامی قوانین را به‌طور پیوسته رعایت کنید. دستورات خود را نقض نکنید و اگر نمی‌توانید دستوری را به‌صورت مستمر ادامه دهید آن را به سگ خود تعلیم ندهید.

نظرات کاربران

Elham Daneshgar
۱۴۰۰/۱۰/۰۸

محتوای کتاب هیچ نکته کاربردی ای نداره ، فقط خیلی سریع و گذرا گفته که چه کارهایی بد و چه کارهایی خوبه! ولی درست نکفته که به چه روشی باید عمل کرد. ترجمه هم بسیار بی توجه و تحت الفظی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان