دانلود و خرید کتاب باران شادی (دو زبانه) آصفه اویسی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باران شادی (دو زبانه) اثر آصفه اویسی‌نژاد

کتاب باران شادی (دو زبانه)

معرفی کتاب باران شادی (دو زبانه)

کتاب باران شادی (دو زبانه) نوشته آصفه اویسی‌نژاد است. این کتاب ۳۰ بازی ساده، کم هزینه و هدفمند است که به کودک کمک می‌کند دید بهتری نسبت به زندگی پیدا کند و بتواند دنیایش را زیباتر و هوشمندانه‌تر بسازد.

درباره کتاب باران شادی (دو زبانه)

بازی عبارتست از هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی هدف‌دار که به صورت فردی یا گروهی انجام شود و موجب کسب لذت و برآورده شدن نیاز کودک گردد. در جریان بازی نیروهای روحی و جسمی کودک یعنی دقت، حافظه، تخیل، نظم و ترتیب، چالاکی، مهارت و ... رشد می‌کند. بازی منبع غنی آموزشی برای کودکان است. هر بازی سالم و باروری که کودک به آن مشغول می‌گردد دارای ارزش‌های بسیار مهمی است که با کمی تأمل نسبت به آنها می‌توان به‌درستی به نقش و اهمیت بازی در حیات کودک پی برد. ارزش‌هایی از قبیل: ارزش جسمانی، ارزش درمانی، ارزش تربیتی، ارزش اجتماعی، ارزش آموزشی، ارزش اخلاقی یا معنوی.

بازی‌های همراه با فعالیت در جهت تکامل و رشد عضلات کودک و تقویت قسمت‌های مختلف بدن از اهمیت زیادی برخوردار است. راه خوبی برای تخلیه انرژی اضافی کودک است که اگر از طریق صحیح مصرف نشود او را عصبی و ناآرام می‌کند.

بازی به کودک فرصت می‌دهد که احساسات خود را تخلیه کند. کودک در قالب شخصیت‌های دل‌خواهش احساساتش را آن‌طور که دوست دارد بیان می‌کند و احساساتی از قبیل نگرانی و ترس و ناراحتی را در خود از بین می‌برد. کودک از طریق بازی با انواع مختلف اسباب بازی، موفق به آموزش و شناخت رنگ‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها، اجناس اشیا و اهمیت آنها می‌شود. بازی به کودک کمک می‌کند تا دنیایی را که در آن زندگی می‌کند بشناسد، بفهمد، لمس و حس کند و بالاخره کنترل کند و میان واقعیت و خیال تفاوت قائل شود. بازی‌ها انواع بسیار زیادی دارند و به دسته‌بندی‌های متفاوتی می‌توانند تقسیم شوند و بحث‌ها، کتاب‌ها، مقالات و تحقیقات زیادی در خصوص آنها وجود دارد. در جریان بازی کودک خوب و بد را می‌آموزد و یاد می‌گیرد که اگر بخواهد در بازی یک فرد قابل قبول به حساب آید و بازی خوب پیش برود باید صادق، امین، عادل، منضبط، درستکار و مسلط به خود باشد. كودک در بازی ارتباط متقابل و روابط اجتماعی خارج از خانواده را ياد می‌گيرد و م‌آموزد كه چگونه مشكلات و مسائل ناشی از روابط اجتماعی را حل كند و تطابق اجتماعی را فراگيرد.

خواندن کتاب باران شادی (دو زبانه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باران شادی (دو زبانه)

گروه سني: ۵ تا ۱۰ سال

وسايل موردنياز: طناب ـ بادکنک - بشقاب يكبارمصرف ـ كش ـ سوزن ته گرد.

هدف: تقويت عضلات بزرگ و هماهنگیی بين اعضای بدن، تخليه‌ روانی و انـرژی كـاذب جسمی كودكان.

شرح: يک طناب بين دو ديوار نصب می‌كنيم. بادكنكهايی كنار هم به طناب وصل می‌كنيم به‌طوری كه كودک به‌راحتی‌ دستش به بادكنک نرسد. كف دو بشقاب يكبارمصـرف را سـوزن ته‌گرد نصب می‌كنيم (سوزنها را از پشت بشقاب وارد مي كنيم. سر سوزنها از كف بشقاب بيرون می‌آيند و كودک می‌بايست با پريدن به بالا و گرفتن بادكنك‌ها با دو دست بادكنك‌ها را بتركاند. اين بازی برای كودكان بسيار لذت بخش است. برای كودكان بزرگتر می‌تواند به صورت مسابقه برگزار شود. به اين صورت كه بادكنک‌هـا بـر حسب رنگ و جای قرار گرفتن امتيازهای متفاوتی داشته باشد.

قابل اجرا در محيط‌های باز و بسته. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان