دانلود و خرید کتاب آن دور دور عبدالرضا صمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن دور دور اثر عبدالرضا صمدی

کتاب آن دور دور

معرفی کتاب آن دور دور

کتاب آن دور دور داستانی نوشته عبدالرضا صمدی با تصویرگری نوشین صادقیان است. این داستان درباره ببری است که روی قله بلندی نشسته است و از آنجا دور و برش را تماشا می‌کند. ببر از آن دور دور چیزهای زیادی را می‌بیند. دوست دارد بداند آن‌ها چیستند برای همین از قله کوه پایین می‌آید...

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند. 

کتاب آن دور دور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان داستان بخوانند از خواندن این کتاب و نگاه کردن به تصاویر زیباو دلنشین آن لذت می‌برند. 

درباره عبدالرضا صمدی 

عبدالرضا صمدی در سال ۱۳۴۳ در بیرجند متولد شد. او مدیر کل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی و از فعالین حوزه ادبیات کودک و نوجوان است. از عبدالرضا صمدی تا به حال کتاب‌های آن دور دور و قصه خاله رعنا و عمه نساء منتشر شده است. او همچنین برای نشریات مختلف نیز داستان‌ می‌نویسد. 

نظرات کاربران

یارا اقبال
۱۴۰۱/۰۱/۱۸

تصاویر کتاب را خیلی دوست داشتم. متن کتاب هم خوب بود و اینکه به یک مفهوم فلسفی را به زبان ساده مطرح کرده بود جالب بود. (چه جایی است که جای اینجا و آنجا تغییر می‌کند؟) در داستان ببری دنبال

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان