دانلود و خرید کتاب وقتی بابا هست سو ش ترجمه آزاده کامیار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقتی بابا هست اثر سو ش

کتاب وقتی بابا هست

نویسنده:سو ش
امتیاز:
۴.۶از ۸۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وقتی بابا هست

کتاب وقتی بابا هست داستانی لطیف از رابطه زیبا میان پدر و فرزند است. این داستان را سوش، نوشته و تصاویر زیبایی هم برایش آفریده است و آزاده کامیار آن را به فارسی ترجمه کرده است.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب وقتی بابا هست

وقتی بابا هست، از پس از هر کاری بر می‌آییم. این کتاب، داستان یک عشق است. عشقی که میان پدر و فرزند شکل می‌گیرد و نوعی خاص، شیرین و دلچسب از عشق ورزی است. دخترک در این داستان، یک هم‌بازی دارد که می‌داند چگونه او را بخنداند؛ و او پدرش است. او می‌داند چطور وقتی اندوه در دلش جوانه می‌زند، دلداری‌اش دهد و چیزهای جدید از او بیاموزد.

پدرها، هرگز نمی‌ترسند که کسی به او بگوید یک‌پا بچه‌اند. وقتی پدرها با بچه‌ها هستند لحظاتی شیرین و دلنشین خلق می‌کنند و با هم طور دیگری زندگی می‌کنند. پدرها هم گاهی به دلداری نیاز دارند. اما وقتی با بچه‌هایشان باشند، هیچ چیز دیگری در دنیا اهمیت ندارد.

سوش، تصاویر زیبای کتاب را از عشق و امنیت و گرما پر کرده است. او اولین بار با انتشار همین تصاویر در جهان شناخته شد. 

کتاب وقتی بابا هست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

وقتی بابا هست برای تمام کودکان جذاب است. با اینحال چون به طور خاص درباره رابطه پدر و فرزند است، خواندن آن را به تمام بچه‌ها و تمام پدران پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره سوش

سوش (Снежана Суш) تصویرگر خودآموخته اروپایی است. او بعد از انتشار تصاویر آبرنگ خود که رابطه زیبای میان پدر و فرزند را نشان می‌داد، در جهان شناخته شد. این کتاب به زبان‌های زیادی از جمله انگلیسی، چینی، آلمانی، ایتالیایی، کره‌ای، روسی و فرانسوی ترجمه شده و در کشورهای مختلفی از جمله استرالیا و برزیل و ... منتشر شده است.

نظرات کاربران

Moti
۱۴۰۰/۰۵/۱۹

وقتی بابا هست کتابی که همه‌ی بابا ها باید بخونن تا متوجه بشن که بچه‌هاشون در سنین پایین چه توقعاتی ازشون دارن. تصویرگری کتاب جالب و جذاب بود.

farzanepoursoleiman
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

با ۲۰ سال سن هنوز راجع به باباها کتاب می خونم چشمام اکلیلی میشه🙄❤️ با این که باباهای ایرانی حوصله بچه ندارن ولی خب عاشق بچه هاشونن:)❤️ بابا قطب عاطفی خونست 😢❤️🌱

غزل
۱۳۹۹/۱۲/۱۰

تصویرگری کتاب عالیه. جمله های کتاب هم حس فوق العاده برای کودک داره. دختر من میگه این کتاب من و باباست و واقعا اون دو کاراکتر رو خودش و باباش میدونه و عاشق اینه که بابا رو اونقدر بزرگ کشیده

mina
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

وای که چقدر خوشمزه بود این کتاب

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

پدران همیشه در آنجا هستند که شما به آنها نیاز دارید. اولین هنرمند کتاب مصور سوش با داستانی زیبا و مصور و تکان دهنده در مورد پیوند والد و فرزند از پدران تجلیل می کند. هنگامی که سوش برای اولین بار

- بیشتر
infj.cam
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

کوتاه بود اما با چند جمله ی قشنگ و پر معنی یک زندگی کامل رو با 《بابا》تعریف می‌کند. با اینکه الان ۱۳ ساله ام اما خیلی عجیبه که از این کتاب کوتاه و کودکانه لذت بردم.....🤍🤚🏼

اکی ایرانشاهی
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

لطیف، پربار و زیبا

📝📚دنیای کتابی من :)
۱۴۰۱/۰۵/۱۸

چقدر بابا ها عشقن❤️❤️ عالی بود 🌹

unikorn
۱۴۰۱/۰۲/۰۴

عالی بود حس حال پدر و دختری رو بیان کرد😘

Sana
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

واقعا خیلی قشنگ بود :-)

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان