دانلود و خرید کتاب مهمان های پاندا لیندا سو پارک ترجمه نگار عباس‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهمان های پاندا اثر لیندا سو پارک

کتاب مهمان های پاندا

معرفی کتاب مهمان های پاندا

کتاب مهمان های پاندا نوشته لیندا سو پارک و ترجمه نگار عباس‌پور است. کتاب مهمان های پاندا را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب مهمان های پاندا

قرار است به یک مهمانی پاندایی بروید. پاندای قصه ما در باغ وحش زندگی می‌کند و تصمیم گرفته همه پانداها را به مهمانی دعوت کند. اما او خیلی زود می‌فهمد که خودش تنها پاندای این باغ وحش است. حالا باید تصمیمش را عوض کند. او چطور باید برنامه‌ریزی کند که کسی را از خودش نرنجاند. اگر مثلا برای خرس‌ها کارت دعوت بفرستد، آنوقت کوالاها چه؟ تکلیف کرگدن چه می‌شود؟ او باید با یکی مشورت کند و فکر می‌کند مارمولک می‌تواند مشاور خوبی باشد.

 کتاب مهمان های پاندا داستانی جذاب درباره دوستی و شادی و مهمانی است. این داستان هم بچه‌ها را با گونه‌های مختلف حیوانات آشنا می‌کند و هم اهمیت مشورت گرفتن در کارها را به آنها می‌آموزد.

خواندن کتاب مهمان های پاندا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۳ تا ۱۰ ساله مخاطبان این داستان آموزنده‌اند.

درباره لیندا سو پارک

لیندا سو پارک نویسنده کره‌ای‌تبار اهل امریکا است که بیشتر برای کودکان و نوجوانان داستان می‌نویسد. او تا به حال جایزه‌های زیادی برای رمان‌های گوناگونش گرفته که از آن میان می‌توان به نشان نیوبری سال ۲۰۰۲ اشاره کرد که به رمان سفال شکسته او تعلق گرفت.

لیندا دانش آموخته زبان انگلیسی کالج ترینیتی ایرلند و دانشگاه استنفورد است. زمانی که اسم من کی اُکو بود، یک پیاده‌روی طولانی تا آب و طوفان در راه است از آثار این نویسنده‌اند.

نظرات کاربران

bahareh zolfaghar
۱۴۰۱/۰۳/۲۳

مدل رپ باید خونده بشه گویا کسانی که ناراضی بودن با موسیقی رپ نا آشنا بودن

bitabemahtab
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

چه اصراری بود جملات با حروف هم آوا تمام شوند؟ الان این سجع بود؟ قافیه بود؟ چه بود؟ مترجم سعی کرده بود متن را به حالت شعر نزدیک کند اما این تلاش موفقیت آمیز نبود و متن نه تنها روان‌تر

- بیشتر
sima
۱۴۰۰/۰۱/۰۱

ترجمه‌ی خیلی خیلی بدی داشت. برای کودک گروه سنی ب، جمله بندی به هم ریخته کتاب بیشتر از آنکه لذت بخش و آموزنده باشد مخرب زبان آموزی و گیج کننده است. موضوع کتاب خیلی خوب است درباره دوستی با حیوانات

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان