دانلود و خرید کتاب تحصیل منهای اضطراب امیرعباس آقابابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحصیل منهای اضطراب اثر امیرعباس آقابابایی

کتاب تحصیل منهای اضطراب

معرفی کتاب تحصیل منهای اضطراب

 کتاب تحصیل منهای اضطراب نوشته امیرعباس آقابابایی است. با مطالعه این کتاب پایه و اساس اضطراب و استرس برایتان مشخص می‌شود و می‌توانید به راحتی به اضطراب‌های امتحانی خود تسلط پیدا کنید.

درباره کتاب تحصیل منهای اضطراب

انسان در هر نقطه از جهان تنها با کسب آگاهی و مهارت، می‌تواند خود را توانمند سازد، این کتاب به معرفی اضطراب و رویکردهای مختلف آن توجه کرده است که می‌تواند به توانمند سازی شما در شناخت اضطراب کمک کند. همه افراد برای موفقیت در زمینه‌ی تحصیلی باید شناختی از خود و عوامل محیطی داشته باشند.

از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی افراد عوامل روانی است. استرس و اضطراب از اساسی‌ترین عوامل در فرایند‌های روانی است که افراد می‌توانند با غلبه بر این عوامل، راه موفقیت را برای خود هموار سازند در این مسیر نقش مدرسه، خانواده و دوستان در کاهش یا ایجاد اضطراب، حائز اهمیت است و نمی‌توان از این گروه‌های مهم اجتماعی چشم پوشی کرد.

کتاب تحصیل منهای اضطراب سعی دارد نمای کلی از اختلالات اضطرابی را برای مخاطبین خود ترسیم کند، تا فرد با آگاهی بیشتری به خود کنترلی برسد. کتاب در ریزعنوان‌های مرتبط با موضوع تالیف شده است که مقدمه‌ای بر اضطراب تا اختلالات جدی آن و عوامل تاثیر گذار بر کاهش اضطراب را نشان می‌دهد.

کتاب تحصیل منهای اضطراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه این کتاب را به افرادی که در امتحانات و آزمون ها اضطراب دارند و همچنین اولیاء، معلمان و مربیان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره امیرعباس آقابابایی

امیرعباس آقابابایی نویسنده کتاب دارای سوابق پژوهشی و علمی است. در حال حاضر ایشان مشاور و مربی تربیتی رسمی در آموزش و پرورش هستند، با توجه به سوابق پژوهشی ایشان می‌توان به تالیف کتاب مدیریت مدارس هوشمند و چندین مقاله اشاره کرد.

ایشان موفق به کسب رتبه نخست پژوهشگر برتر استان اصفهان در بخش دانشجویی در دو سال پیاپی گردیده‌اند. از سوابق اجرایی امیرعباس آقابابایی می‌توان به برگزاری دوره‌های استانی فانوس و امام موسی صدر اشاره کرد. ایشان سردبیر و مدیر مسئول سابق نشریه تحریر بوده‌اند.

بخشی از کتاب تحصیل منهای اضطراب

نوجوانان هر جامعه سرمایه بنیادی آن هستند و بقای هر جامعه و وضع آن بیش از هر چیزی به کودکان و نوجوانان آن پایدار است. کودکان زمانی که وارد مدرسه می شوند هیچ ترس و دلهره‌ای درباره امتحان ندارند و اساسا روز امتحان با روز‌های دیگر برایشان فرقی ندارند.

متاسفانه والدین ، مربیان و آموزگارانی هستند که بچه‌ها را نسبت به امتحان آشفته و پریشان می‌کنند تا حدی که در سال های بعد چنان دچار اضطراب امتحان می‌شوند که از مدرسه رفتن امتناع می ورزند. مقدار کمی هشدار و ایجاد انگیزه در دانش آموزان موجب برنامه‌ریزی برای درس خواندن و تلاش بیشتر آنان می‌شود، اما اگر فشار و اضطراب ایجاد شده بیش از حد توان و تحمل آنها باشد نتایج ناگواری دربر خواهد داشت که باعث افت تحصیلی آنها می‌شود.


نظرات کاربران

آیناز ر
۱۴۰۰/۰۸/۰۱

کتاب خوبی بود اسمش زیاد با محتوای کتاب ربطی نداشت انواع سمی بودن و ترس و اضطراب گفته بود که خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۷۰۰
تومان