دانلود و خرید کتاب آوای وحش جک لندن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آوای وحش اثر جک لندن

کتاب آوای وحش

انتشارات:نشر پنگوئن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آوای وحش

کتاب آوای وحش مشهورترین اثر جک لندن است که با ترجمه شیما محمدی می‌خوانید. این داستان درباره زندگی یک سگ به اسم باک است که به دست جویندگان طلایی که به سرزمین‌های شمالی سفر می‌کنند، دزدیده می‌شود. 

درباره کتاب آوای وحش

جک لندن در آوای وحش، سرگذشت باک، سگی را از زمان دزدیده شدن تا تبدیل شدنش به موجود افسانه‌ای روایت می‌کند. روایتی جذاب، دقیق و خواندنی که بر اساس تجربیات و دیده‌های خود جک لندن شکل گرفته است.

در این کتاب داستان زندگی باک را می‌خوانیم؛ سگی از نژاد شپرد که به دست جویندگان طلا دزدیده می‌شود و به نواحی شمالی برده می‌شود.

قرار است از او به عنوان سگ سورتمه استفاده کنند. باک کم‌کم آداب زندگی در حیات وحش را یاد می‌گیرد. سرنوشت غیر طبیعی او و حوادث و ماجراهایی که برایش رخ می‌دهد باعث می‌شود تا معصومیت و امنیت زندگی در خانه‌ ارباب را فراموش و به خود واقعی‌اش، یعنی گرگی درنده تبدیل شود که در میان جنگلی وحشی زندگی می‌کند. 

کتاب آوای وحش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب آوای وحش را به تمام کسانی که دوست دارند آثار ادبی بزرگ دنیا را بخوانند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ جک لندن

جک لندن با نام اصلی جان گریفیث چنی ۱۲ ژانویه ۱۸۷۶ در سانفرانسیسکو متولد شد. او یکی از اولین کسانی است که از راه نوشتن به ثروت دست یافت. اما این کار اصلا آسان نبود. او در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد و تحصیلاتش را هم به ناچار و از سر بی‌پولی رها کرد. اما با عضویت در کتابخانه‌ی عمومی اوکلند بسیاری از آثار بزرگان را خواند و از این طریق بسیار آموخت.

او مدت‌ها سرگردان بود و به کارهای مختلفی هم پرداخت. با گروهی که به دنبال طلا می‌گشتند همسفر شد. بعد از تلاش‌های بی‌نتیجه، بیماری و سختی‌هایی که کشیده بود، برگشت و کتاب‌های آوای وحش و سپید دندان را منتشر کرد که او را به اوج شهرت رساند. این دو کتاب بر اساس تجربیات واقعی خود او نوشته شد و همین جذابیتش را بیشتر کرد.

جک لندن دوبار ازدواج کرد و در نهایت در ۲۲ نوامبر ۱۹۱۶ در ۴۰ سالگی، بر اثر نارسایی کلیه درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۴۷۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان