دانلود و خرید کتاب چگونه بازی ویدئویی خودتان را بسازید ترجمه موسسه ترجمیک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه بازی ویدئویی خودتان را بسازید اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه بازی ویدئویی خودتان را بسازید

معرفی کتاب چگونه بازی ویدئویی خودتان را بسازید

کتاب چگونه بازی ویدئویی خودتان را بسازید از مجموعه کتاب‌های خودیاریِ شرکت «HTeBooks» ترجمه شده است. نویسندگان این مجموعه هیچ‌گاه به حاشیه نمی‌روند و سعی می‌کنند در کمترین زمان بیشترین و مفیدترین مطالب را با خواننده به اشتراک بگذارند.

درباره کتاب چگونه بازی ویدئویی خودتان را بسازید

چگونه بازی ویدئوییِ خودتان را بسازید کتاب دیگری از این مجموعه است که در نوع خود جالب ‌توجه است زیرا کمتر به صورت مجزا در قالب یک کتاب به ساخت یک بازی ویدئویی پرداخته شده است. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که صنعت ساخت بازی‌های رایانه‌ای هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و به بلوغ نرسیده است. در واقع صنعت ساخت بازی‌های رایانه‌ای به دلیل زندگیِ بی‌تحرک ما، یکی از سریع‌ترین رشدها را در جهان داشته است. اکنون نیز با توجه به سایه‌های ادامه‌دار بیماریِ کرونا، بیش از پیش جایگاه بازی‌های ویدئویی و صنعت خدمات آنلاین برجسته شده است.

از جمله نکات مثبت این کتاب می‌توان به ساده‌سازی مراحل ساخت بازی اشاره کرد که خود سبب ایجاد جرأت و انگیزه برای تازه‌کاران این صتعت پردرآمد و پرطرفدار می‌شود.

خواندن کتاب چگونه بازی ویدئویی خودتان را بسازید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند به دنبال آرزوهایشان در ساخت بازی ویدئویی بروند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه بازی ویدئویی خودتان را بسازید

صنعت ساخت بازی‌های رایانه‌ای یک معدن طلا است. این معدن منتظر است تا شما آن را استخراج کنید. در واقع این‌گونه نیست که ساخت بازی‌های رایانه‌ای فقط برای کمپانی‌های بزرگ، یک داستان موفقیت‌آمیز باشد. در جهان به‌هم‌پیوستهٔ فناوری، یعنی جایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، هرکسی و واقعاً هر کسی می‌تواند یک بازی رایانه‌ای بسازد.

آیا من اشتباه می‌کنم؟ من الزاماً موفقیت در ساخت بازی رایانه‌ای را برای همه جار نمی‌زنم. فقط این واقعیت را بیان می‌کنم که هزاران نفر در سراسر جهان توانسته‌اند بازی رایانه‌ای خودشان را بسازند. حقیقت دیگر اینکه، در گذشته بازی‌های ویدیویی فقط دو بستر داشتند: رایانه‌ها و کنسول‌های بازی. اما امروزه با ظهور فناوری قابل‌حمل [گوشی موبایل] بازی‌های رایانه‌ای نیز وارد عرصهٔ جدیدی شده‌اند. با توجه به این که ۹۸% از مردم جهان صاحب تلفن همراه هستند، صنعت بازی‌های رایانه‌ای از این فرصت و مزایای آن به خوبی استفاده خواهد کرد. بازی‌های مبتنی بر تلفن‌همراه بیشتری نسبت به رایانه‌ها و کنسول‌های بازی، در جهان وجود دارند. این به چه معناست؟

به این معنی است که زمینه فراهم شده و بازار کار گسترده و فراوان است. اکنون زمان آن است که به عرصه ساخت بازی‌های رایانه‌ای وارد شوید. بر خلاف تصور عامه مردم و تبلیغات رسانه‌ای، برای ساخت بازی رایانه‌ای لازم نیست که استاد کد زدن یا برنامه‌نویسی باشید (هرچند این مهارت‌ها یاری‌دهنده هستند). هر کس می‌تواند بازی رایانه‌ای بسازد.

تمام چیزی که امروزه برای بازی‌سازی نیاز دارید، کمی دانش، مقدار زیادی اشتیاق و بی‌نهایت صبر است.

من قول نمی‌دهم که بازی شما راه صدساله را یک‌شبه طی کند و به سرعت فراگیر شود. من قول نمی‌دهم که این فرایند ساده باشد. در واقع ممکن است که خیلی هم سخت باشد. قولی که من به شما می‌دهم این است که با صبر و گذر زمان، این مراحل طی خواهد شد و شما در وضعیت بهتری برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای قرار خواهید گرفت و مسیر کسب درآمد از بازی‌سازی پیش‌روی شما خواهد بود. 

نکتهٔ کلیدی

اگر می‌خواهید موفق شوید، برای ساخت بازیِ رایانه‌ایِ خود به خلاقیت، اشتیاق و صبر نیز نیاز دارید 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان