دانلود و خرید کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم جرمی دونوان ترجمه زروان بختیار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم اثر جرمی دونوان

کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم

معرفی کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم

کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم نوشته جرمی دونوان و ترجمه زروان بختیار است. مطالب این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک سخنرانی جذاب و تاثیرگذار ترتیب دهید و صدایتان را به گوش مردم جهان برسانید. 

درباره کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم

جرمی دونوان در کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم، درباره روش‌های بهینه سخنرانی و عوامل موثر بر تاثیرگذاری آن صحبت کرده است. سخنرانی‌های تد که عموما با نام تد تاک (TED TALK)  شناخته می‌شوند در سراسر دنیا بسیار محبوب و مشهورند. این سخنرانی‌ها جدا از طرفداران بسیاری که دارد، می‌تواند در زمانی کوتاه یک بعد از ابعاد شخصی یا موفقیت فرد سخنران را در اختیار شنوندگانش قرار دهد. 

جرمی دونوان برای تالیف این کتاب، تحلیل‌های دقیق و علمی بر روی این سخنرانی‌ها انجام داده است. او سپس، یک راهنمای کابردی و چند مرحله‌ای برای آموزش سخنرانی تالیف کرده است.

کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام کسانی که دوست دارند اصول و قواعد سخنرانی را فرا بگیرند جالب است. اگر مطالبی دارید که دوست دارید با مردم دنیا به اشتراک بگذارید و تصمیم دارید این کار را از طریق سخنرانی انجام دهید، کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم به شما کمک می‌کند.

بخشی از کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم

اگر می‌خواهید یک سخنرانی جذاب برگزار کنید، لازم است پیش از شروع آن، طرحی برای پایانش در ذهن داشته باشید. به‌گونه‌ای که بعد از اینکه مخاطبان سالن را ترک کردند یا به صفحه اینترنتی بعدی رفتند، برای روش‌های جدید فکر کردن یا عمل کردن به کاری، برانگیخته شده باشند. به عبارت دیگر هدف شما باید پدید آوردن یک فکر الهام‌بخش در ذهن مخاطبان باشد.

انتخاب یک موضوع، نیاز به یک درون‌نگری ژرف دارد. هرچند روایت داستان محور اصلی هر سخنرانی است، اما سؤالاتی نظیر: «جالب‌ترین داستانی که می‌توانم بگویم چیست؟» نادرست است. درعوض، با پرسیدن سؤال‌های خودیابی شروع کنید: «بزرگ‌ترین درسی که من تا به حال آموخته‌ام چیست؟»، «بیشترین شادی‌ای که من تا به حال تجربه کرده‌ام چه بوده است؟»، «بیشترین ناراحتی؟»، «هدف زندگی من چیست و چطور می‌توانم دیگران را در راه تحقق اهدافم با خود همراه سازم؟»

به‌محض اینکه موضوع اصلی سخنرانی خود را یافتید، برعکس عمل کنید و روایتی خواننده‌محور طراحی کنید، که دارای لایه‌هایی از داستان و حقیقت باشد. تصور کنید قرار است بزرگ‌ترین درسی را که تا به حال آموخته‌اید، به دیگران آموزش دهید. به مخاطبان بگویید که چگونه و چه زمانی آن را یاد گرفتید و مهم‌تر از همه اینکه از چه کسی این درس را آموخته‌اید. چرا که اغلب داستان‌های الهام‌بخش، شخص دیگری را در جایگاه قهرمان قرار می‌دهند. همین‌طور که سخرانی خود را می‌پرورانید، نقش یک شنونده شکاک را نیز ایفا کنید که مدام می‌پرسد: «خب که چه؟ و به من چه ربطی دارد؟»

برای تأثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان، به ایجاد ارتباط عاطفی با آنها بپردازید. لازم است بدانید که انسان‌ها چهار نیاز اساسی عمیق دارند. البته این چهار نیاز زمانی خود را نشان می‌دهند که پیش از آن، نیاز به سلامت روانی و امنیت جسمی برطرف شده باشد.

هنگامی که پیام منسجم خود را تعیین کردید، لازم است به‌گونه‌ای بیانش کنید که مخاطب نتواند آن را فراموش کند. فصل آینده به شما نشان می‌دهد که چگونه موضوع محوری خود را به پیام تبدیل کنید. پیامی که در ذهن مخاطب حک شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۷۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۰
تومان