دانلود و خرید کتاب بازی های ریتمیک برای همه سنین رابرت ام. آبرامسون ترجمه ندا نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی های ریتمیک برای همه سنین اثر رابرت ام. آبرامسون

کتاب بازی های ریتمیک برای همه سنین

معرفی کتاب بازی های ریتمیک برای همه سنین

در کتاب بازی های ریتمیک برای همه سنین، اثر رابرت ام. آبرامسون، بازی‌هایی همراه با شعر و موسیقی و مختصری حرکات معرفی شده‌اند که  باعث عوض شدن خلق و خوی و شادابی افراد می‌شوند.

 درباره کتاب بازی های ریتمیک برای همه سنین

 این بازی‌ها شامل حرکات موسیقی، شعر و اواز هستند که از زمان‌های قدیم حدود قرن هفدهم میلادی از طریق والدین و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها به کودکان منتقل شده اند. 

 والدین و مربیان از این بازی ها برای سرگرمی و ایجاد تمرکز و ارامش استفاده می‌کنند و درواقع بازی کردن یک بخشاصلی نیاز ما برای استراحت و یا پرورش مهارت‌ها و واکنش هایمان است. به گونه‌ای که ما براحتی قادر هستیم همین بازی‌های کودکانه را برای بزرگسالان نیز به الگوهای مناسب آنها تبدیل کنیم.

کتابی که در دست دارید، یکی از بهترین منابع موجود در دنیا، در زمینه‌ درک ریتم در موسیقی است که برای پیشرفت هنرجویان موسیقی، به ویژه کودکان، بسیار خوب و مفید است و نکته‌ مهم در این كتاب اين است که کلیه‌ بازی‌ها برای تمام گروه‌های سنی قابل اجرا و جذاب است.

این کتاب در قالب ۷ فصل با تعداد زیادی بازی نوشته شده است که برخی از این بازی‌ها، خود شامل چند مرحله‌ي اجرایی مي‌باشد.

با استفاده از بازی‌های این کتاب در کنار آموزش ساز، موسیقی در هنرجو، درونی مي‌شود و او به درک بهتری از ریتم و حالات اجرا مي‌رسد. از آن‌جا که این کتاب به صورت بازی‌های گروهی طراحی ‌شده، لحظات شاد و مفرحی را نیز برای افرادی که علاقه‌مند به موسیقی هستند، فراهم می‌آورد.

بازی‌هایی با الگوهای هدفمند به بازیکن نشان می‌دهد که تا چه حد در انجام این بازی مهارت داشته است و یا نیازمند کسب چه مهارت‌هایی مي‌باشد. به طور کلی، بازی‌هایی که درگیر موسیقی، شعر و حرکت مي‌باشند دارای ریتم‌هايی آهنگین بوده و هستند، زیرا مجموع این موارد در کنار هم، ارتباطی را بین مغز و سیستم مرکزی اعصاب برقرار میکند که همانند رودخانه‌اي است که از کشمکش‌های خوشایند بین حواس شنوایی، بینایی، لامسه و حرکت تشکیل شده است.

در حقیقت، این بازی‌ها در زمره بازی‌های جهانی به شمار مي‌آیند که تقابل فرهنگ‌ها را نشان مي‌دهند، به گونه‌ای که بسیاری از این بازی‌ها با نام‌های متفاوت در سر تا سر جهان مشترک هستند. این بازی‌های جهانی قادرند توانایی فرد را در مقابل حل مشکلات افزایش داده و استرس و اضطراب‌های درونی او را کم کرده و در مقابل مهارت‌های فردی ـ اجتماعی او را گسترش دهند و مهم‌تر از همه بازی کردن، يك سرگرمي دلپذیر برای تمام سنین است. حتی در انجام بازی‌های تکراری نیز تازگی‌هایی نهفته است، زیرا خصلت بازی این گونه است که هر چقدر هم تكرار شود، مشابه بار قبل نمی‌شود. 

توصیه مي‌گردد، بازی‌های هر فصل که برای دستیابی به اهدافی خاص تدوین شده است، به طور کامل انجام شوند تا آن مبحث به‌خوبی برای مخاطب درونی گردد.

با توجه به این‌که آهنگ‌های پیشنهادی نویسنده‌ کتاب، برگرفته از آهنگ‌های غربی است شما می‌توانید، با توجه به علاقه‌ خود و هنرجویانتان، از قطعات ایرانی استفاده کنید.

خواندن کتاب بازی های ریتمیک برای همه سنین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مربیان مهدکودک‌ها و معلمان پرورشی مدارس

نظرات کاربران

مهسا
۱۴۰۱/۰۳/۲۴

کتاب یک سی دی هم دارد که در طاقچه دسترسی به سی دی نیست و با مطالعه توضیح ها دقیق نمیشه متوجه بازی شد و نیاز به توضیح نمایشی دارد اما نمیتوانم بگویم کتاب خوبی هم نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۵۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان