دانلود و خرید کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت رمضان صادقی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت اثر رمضان صادقی مقدم

کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت

معرفی کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت

کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت نوشته رمضان صادقی مقدم و نسیم کارخانه است. این کتاب مخاطبان را با راز موفقیت ثروتمندان جهان آشنا می‌کند.

درباره کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت

ثروت یکی از مفاهیمی است که هم معنا و تعاریف زیادی دارد و هم نمادهای بسیاری. ثروت، کسب ثروت و حفظ و چرخش آن در چرخه اقتصادی در حوزه علم اقتصاد قرار دارد و به نظر می‌رسد چیزی است که مختص عده خاصی از افراد است. بسیار شنیده‌ایم که می‌گویند برای ثروتمند شدن و کسب پول لازم است مانند افرادی فکر کنید که ثروتمندند؛ اما ما بدون داشتن شناختی زمینه‌ای از آنان چطور می‌توانیم مانند آن‌ها فکر کنیم؟

رمضان صادقی مقدم و نسیم کارخانه در کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت، راز موفقیت ثروتمندان جهان را در اختیار ما قرار می‌دهند. نویسندگان بعد از ارائه تعریفی از ثروت و نحوه تولید، توزیع و مصرف آن به بررسی زندگی ثروتمندان جهان می‌پردازند. بخش دوم این کتاب شامل زندگینامه افراد موفقی است که هرکدام در زمینه کاری خود توانستند گوی موفقیت را از دیگران بربایند و به ثروتی عظیم و مثال زدنی دست پیدا کنند.

کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که دوست دارند با روش زندگی و طرز تفکر ثروتمندان آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم. اگر به خواندن کتاب‌های زندگینامه علاقه دارید، کتاب اصول و مبانی جذب پول و ثروت یک انتخاب خوب برای شما است. 

نظرات کاربران

کاربر ۳۷۵۷۲۱۲
۱۴۰۲/۱۰/۱۹

مناسب برای رده سنی خردسال ها... کلا سه تا منبع داشته، یکی ویکیپدیا و دو تا وب سایت دیگه. اولش هم که مثل عقده ای ها عکس مولف آورده شده فکر می کنی این قرآن اهدایی های مسجد رو باز کردی که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۹۶۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان